Publikováno Duben 22, 200817 r Jakej je mezi nima rozdil? Obe jsou to 4-kolky... a co dal? PS: Obe by dokazali tahnout podval s autem ne? Upraveno Duben 22, 200817 r od Wollf
Duben 22, 200817 r Scout je oplastovany, a ma o trochu vyssie podvozok. A ma este nejake doplnky v interieri a ma Haldex II. Ak je to zle opravte ma.
Duben 22, 200817 r Autor Scout je oplastovany, a ma o trochu vyssie podvozok. A ma este nejake doplnky v interieri a ma Haldex II. Ak je to zle opravte ma. Ale jinak kdyz se to tak veme,tak jsou ,,stejne´´....
Duben 22, 200817 r Autor ano, je to némhlich to samý! I obe dokazou tahnout podval s autem ne? I kdyz jedna ma 77 kw
Duben 22, 200817 r Octavia Combi 1.9 TDI PD 77 kW 4x4 - Hmotnost připoj. vozidla brzd./nebrzd. - stoupání 12 % [kg] 1600/650 zdroj... web Škody Auto
Duben 23, 200817 r Haldex II májí obě verze!!!! Scout ma navíc akorat vyšší podvozek, v připadě dýzlu je tam 2.0 TDI místo 1.9 TDI, je oplastovanej, litá 17" kola (s vyšším profilem pneu, díky čemuž se zvětšíla světlá výška podvozku), teď se mi zdá že má už v základu xenony a hlavně to nejduleŽitější................... má madlo před spolujezdcem
Duben 23, 200817 r a hlavně to nejduleŽitější................... má madlo před spolujezdcem twe tak to bych do tebe neřekl... seš ale --> , když takhle mluvíš!!! to madlo je náhodou super!!! na normální přidržení je to stejný jak stropní madlo... takový ty kecy, že to nic nevydrží jsou nesmyslný!!! jinak Scout MR 2008 nemá xenony v základu... jsou za 22,5 k
Duben 23, 200817 r Ten podvalník s autem se mi zdá přeci jen dost těžký ať pro normální OII4x4 či Scouta-samotný podvalník má kolem 400kg plus auto - možná to půjde ale žádná pohoda to rozhodně nebude.
Duben 25, 200817 r twe tak to bych do tebe neřekl... seš ale --> , když takhle mluvíš!!! to madlo je náhodou super!!! na normální přidržení je to stejný jak stropní madlo... takový ty kecy, že to nic nevydrží jsou nesmyslný!!! jinak Scout MR 2008 nemá xenony v základu... jsou za 22,5 k Koukám, že jo asi hojně využíváš co? No někdo rád drží madlo a někdo volant, nevím jak ty, ale moje jediné oblíbené místo v autě je vpředu vlevo Teď mě tak napadlo, že já vlastně nikdy v autě neseděl jinde než za volantem...
Duben 27, 200817 r Koukám, že jo asi hojně využíváš co? No někdo rád drží madlo a někdo volant, nevím jak ty, ale moje jediné oblíbené místo v autě je vpředu vlevo Teď mě tak napadlo, že já vlastně nikdy v autě neseděl jinde než za volantem... Já jsem si to madlo do své Okiny namontoval také, je to dobrá věc pro vystupování handikepované osoby, že se má čeho chytit a je snadnější ji z auta vytáhnout.
Duben 27, 200817 r Já jsem si to madlo do své Okiny namontoval také, je to dobrá věc pro vystupování handikepované osoby, že se má čeho chytit a je snadnější ji z auta vytáhnout. Ruzumný názor. Souhlas
Duben 27, 200817 r mno, jestli kupuješ auto na tahání jiných aut na podválu, tak se poohlídni po jiný motorizaci a asi bych i od oktávky upustil, protože i 2.0TDI na tohle nebude to pravý ořechový. začal bych někde na 2.5l objemu a šesti válcích, zkus se poohlídnout třeba po předchozí generaci Passata V6 TDI nebo A4. a nejde ani o těch 10koní navíc který to má oproti 2.0TDI, ale o ty dva válce a objem, takže to bude příjemnější
Duben 27, 200817 r mno, jestli kupuješ auto na tahání jiných aut na podválu, tak se poohlídni po jiný motorizaci a asi bych i od oktávky upustil, protože i 2.0TDI na tohle nebude to pravý ořechový. začal bych někde na 2.5l objemu a šesti válcích, zkus se poohlídnout třeba po předchozí generaci Passata V6 TDI nebo A4. a nejde ani o těch 10koní navíc který to má oproti 2.0TDI, ale o ty dva válce a objem, takže to bude příjemnější Souhlasím 2,5 o.k 3,0 TDI super ale tto se dávalo až později ale ta 2,5 je dobrá
Duben 27, 200817 r Haldex II májí obě verze!!!! Scout ma navíc akorat vyšší podvozek, v připadě dýzlu je tam 2.0 TDI místo 1.9 TDI, je oplastovanej, litá 17" kola (s vyšším profilem pneu, díky čemuž se zvětšíla světlá výška podvozku), teď se mi zdá že má už v základu xenony a hlavně to nejduleŽitější................... má madlo před spolujezdcem Xenony v základu nemá a madlo je víte na co---???
Duben 29, 200817 r Jakej je mezi nima rozdil? Obe jsou to 4-kolky... a co dal? PS: Obe by dokazali tahnout podval s autem ne? pišou ,že scout má lépe odladěný podvozek než 4x4
Červen 11, 200817 r Scout ma svetlu vysku vyssiu, ale hlavne vdaka pneumatikam 225/50 R17, ktore robia auto o par mm vyssim. Vyska pneu 225/50 R17 je po os cca 325mm Vyska pneu 225/45 R17 je po os cca 313mm Vtip je hlavne v tom, ze zimne pneu R16 su nizsie a tak cela vyhoda vyssieho podvozku u Scouta je v zime v haji ;o) Ja som si dal na 4x4 pneu s rozmerom pre Scout a pacilo sa mi to viac ako Scout, ktory je svojim oplastovanim pre inu kategoriu spotrebitelov. ET 37, co urobilo rozsirenie na kazdu stranu o cca 15mm, pohlad zozadu bol super. Foto: http://imajr.com/Original.aspx?Id=O2_4x4_279073 Kedze som menil 4x4 za RS, mozem na jazdenie po lahkom terene zabudnut, spomienky vsak ostavaju..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.