Přejít na obsah

dol

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení dol

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny. I když toto téma je obecné, vkládám právě sem. Rád bych získal buď kvalifikovaný odhad, nebo údaj podle vlastní zkušenosti. Jde mi o nárůst spotřeby (v % nebo litrech), pokud jedu plně obsazeným autem se zavazadly a 4 jízdními koly na střeše, oproti uváděné spotřebě. Odhaduji na 1,5 až 2 l /100 km. Protože bude asi rozdíl ve výkonu auta, uvažujme Octavii 1,9 TDI. Díky.
  2. Zdravím, přesouvám se z jiné stránky. Mám poruchu přístrojové desky vozu Š Octavia AGR 1,9TDI 66kW r.v. 2000 ozn.1UO 920 810 F 47 H. Nejprve začala signalizovat kontrolka hladiny chlad. kapaliny, asi po 2 dnech vypadly skoro všechny funkce, zůstaly jen kontrolka tlum/dálk. světla, blinkry, dobíjení a ukazatel času, možná i km.. V servisu po demontáži technik přepájel podezřelé spoje, po provizorním připojení vše fungovalo, po chvíli se rozsvítila kontrolka kapaliny a za chvíli vypadly i ostatní funkce. Po přepájení dalších spojů se situace několikrát opakovala, až technik další hledání vzdal.Během zkoušení se neprojevoval vliv prohýbání desky.Po celkovém smontování panel fungoval několik km, než zase vše postupně vypadlo. Při dalším startování už budíky nefungovaly. Zkouším, zda měl někdo podobný problém, možná se pokusím vydat do Domažlic.
  3. Mě kapalina jen ubyla, tak jsem přidal do reflektorů podložky, kolega přeřízl hadičku a doplnil kapalinu. Údajně se mu oprava povedla.
  4. dol

    Posilovač brzd

    Má někdo zkušenost s demontáží, případně opravou posilovače brzd na F135L/1990? Nebo rovnou hledat na vrakovištích náhradní? Díky.
  5. Zdravím, mám F135L/1990 s ručním sytičem. Za studena startuje dobře, ale jakmile se po sešlápnutí plynu odpojí sytič a otáčky klesnou pod cca 1200, motor zhasne. I zahřátý dobře nastartuje, ale plynovým pedálem je nutno otáčky udržovat nad 1200ot. Na volnoběh nejde. Mám hledat závadu i jinde než v ucpané volnob. trysce? Odpojovač běhu naprázdno by při závadě asi zůstal otevřený. Předpokládám, že voln. tryska je na konci emulzní trubice a lze ji snadno vyšroubovat a pročistit. Rozebíral a opravoval jsem už různé části, ale karburátor jsem zatím nezkoumal. Díky za názory a doporučení.
  6. Dvakrát podobně se projevující závada. Poprvé opraveno výměnou vzduchové váhy, po asi 2letech výměnou regulačního ventilu turba.
  7. Zdravím. Prosakuje mi olej chladičem turba (pod PP blatníkem).Má někdo zkušenost s odstraněním netěsnosti anebo raději nechat,aby se chladič ještě více nepoškodil? Existuje nějaký vhodný tmel? Díky za rady.
  8. Díky, dal jsem do servisu přivařit, sledoval jsem postup a pokud se dodrží správná teplota, musí být spojení mnohem pevnější než originál.
  9. Lze,při první výměně jsem poškodil otvor pro Gufero, následně jsem vyměnil víko i řetěz.
  10. Omlouvám se ale v mém původním dotazu jsem volil nepřesné výrazy. Na konci nárazníku Octavie 1,9 TDi se mi odlomila lišta, ke které je přišroubován podběh kola. Lze tuto lištu k nárazníku přilepit, přivařit, jinak připevnit nebo přichycení podběhu k nárazníku není nutné. Díky za zkušenosti nebo názory.
  11. Zdravím, při jízdě se mi odtrhl plastový kryt (vložka blatníku) PP kola. Problém je v tom, že se zároveň odtrhla ze spoileru lišta, ke které je kryt kola připevněn. Poškozený kryt jsem opravil, k blatníku přišrouboval, ale ke spoileru je připevněn jen ve spodní části pod chladičem turbo. Možná někdo přišel na to, jak spolehlivě kryt či lištu ke spoileru připevnit, anebo má zkušenost, že zbývající připevnění postačí. Díky za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...