Publikováno Květen 8, 200817 r Dneska jsem najel něco přes 200 km a nějak mě podle pp vzrostla spotřeba a si tak 2,5l.A zdá se mě,že je to i línější a nějak to hulí a smrdí po síře. Labdu mám novou.Je na ni ujeto asi tak 3000 km.4ím to může asi být.Zítra to zkusím pichnout na vag a uvidím.Nevíte někdo předběžně co by to asi mohlo být? Díky.
Květen 8, 200817 r Dneska jsem najel něco přes 200 km a nějak mě podle pp vzrostla spotřeba a si tak 2,5l.A zdá se mě,že je to i línější a nějak to hulí a smrdí po síře.Labdu mám novou.Je na ni ujeto asi tak 3000 km.4ím to může asi být.Zítra to zkusím pichnout na vag a uvidím.Nevíte někdo předběžně co by to asi mohlo být? Díky. Mel jsem podobne priznaky, jen tu siru jsem asi necitil a servis vymenil cidlo teplozy chl. kapaliny...( tusim )
Květen 9, 200817 r Autor Nikdo nemá už žádné poznatky? Dneska jsem to připojil na vag a hlásilo to na řídíci jednotce na motoru nejakou chybu:CODE_sporadicky,nějak tomu moc nerozumím,ale chubu sem smazal a šel to projet a pak znovu na vag a už žádné chyby nebyly. Potřeboval bych i víc poradit,jak pořádně využívat tento program! A nevím třeba jak nastavit to základní nastavení škrtící klapky. Díky za typy a rady. Upraveno Květen 9, 200817 r od paulmack
Květen 10, 200817 r Jestli je lambda nová tak snad jedině to čidlo teploty. A nebo možná něco v zapalování-slabá jiskra-špatné spalování-víc se tlačí na plyn....svíčky, kabely, rozdělovač...
Květen 10, 200817 r Autor A na co má vliv to čidlo teploty?myslíš snad,že to špatně vstřikuje palivo?A kde to čidlo najdu? Sorry,ale ještě se v tom tak nevyznám,nebo spíš mám strach se do toho motoru rejpat,abych to víc neposral!nevím na co přesně šáhnout a tak.Spíš jen vyměnit olej,filtry a tak.Tak proto potřebuju více rad. Díky.
Květen 10, 200817 r A na co má vliv to čidlo teploty?myslíš snad,že to špatně vstřikuje palivo?A kde to čidlo najdu? Sorry,ale ještě se v tom tak nevyznám,nebo spíš mám strach se do toho motoru rejpat,abych to víc neposral!nevím na co přesně šáhnout a tak.Spíš jen vyměnit olej,filtry a tak.Tak proto potřebuju více rad. Díky. No pokud to čidlo teploty dává ŘJ špatné údaje, tak si ŘJ myslí že motor je studený a zbytečně dává příliš bohatou směs-proto ta velká spotřeba. Takže je teoreticky možné, že motor má skutečně teplotu 90 stupňů, ale ŘJ s ním zachází jako by měl třeba jen 10 stupňů.Jinak čidlo je umístěné pod rozdělovačem-ráno případně nafotím jenže zase ta ztráta výkonu-chm chm chm... spíš to zapalování bych prověřil
Květen 10, 200817 r Ha-našel jsem jednu fotku z čištění motoru, na které je čidlo teploty chladící kapaliny docela dobře vidět, tak nic fotit nemusím:
Květen 10, 200817 r Autor A k tomu zapalování.Myslíš vyměnit ty kabely?Svíčky jsou měněny,tak před 20 tisícama.Nebo jak jinak to zapalování proměřit?
Květen 11, 200817 r Když už se tu bavíte o tom čidle teploty a vlivu na míchání směsy, je možný když mám špatnej termostat a auto při menším záběru chladne za jízdy pod 90, že se špatně taky míchá směs, teda přesněji řečeno je to stejný čidlo co dává signál na budíky o teplotě, pak by ukazovalo že motor má cca 70 stupnů a dávalo by autu blbou směs je to tak?Protože tuhle závadu mám od koupě a ještě jsem nebyl sto to vyměnit, ale když se měnili svíčky tak neměli hezkej cihlovej povlak, a přesně takovej jakej je když je bohatá směs. Jinak jsem zkoušel najít v knížce jak na to, kde je umístěnej termostat u 55kW ale nejsem z toho moudrej, nemohl by mě někdo přímo na fotce označit do kroužku kde se nalézá?Nebo kde přibližně ho najít?
Květen 11, 200817 r Nikdo nemá už žádné poznatky?Dneska jsem to připojil na vag a hlásilo to na řídíci jednotce na motoru nejakou chybu:CODE_sporadicky,nějak tomu moc nerozumím,ale chubu sem smazal a šel to projet a pak znovu na vag a už žádné chyby nebyly. Potřeboval bych i víc poradit,jak pořádně využívat tento program! A nevím třeba jak nastavit to základní nastavení škrtící klapky. Díky za typy a rady. Škoda, že jsi nenapsal číslo chyby.. V dílenské příručce a ve VISu by se dalo najít, co zlobí a jak to opravit.. Když už se závada objevila a ŘJ chybu zaznamenala (uložila do paměti), logicky někde něco zlobilo. Odstranit chybu z ŘJ nepomůže, je třeba závadu (potíže) odstranit. Jestli máš vlastní diganostiku, tak vždy po 150 ujetých km to napíchni a chyby vytáhni. Třeba se to tam zapíše znovu. Název "sporadický" znamená "občasný" (tedy jednou je to OK, podruhé špatné. Něco ti v motoru pomalu odchází a už to dává najevo. Upraveno Květen 11, 200817 r od Petr
Květen 11, 200817 r Když už se tu bavíte o tom čidle teploty a vlivu na míchání směsy, je možný když mám špatnej termostat a auto při menším záběru chladne za jízdy pod 90, že se špatně taky míchá směs, teda přesněji řečeno je to stejný čidlo co dává signál na budíky o teplotě, pak by ukazovalo že motor má cca 70 stupnů a dávalo by autu blbou směs je to tak?Protože tuhle závadu mám od koupě a ještě jsem nebyl sto to vyměnit, ale když se měnili svíčky tak neměli hezkej cihlovej povlak, a přesně takovej jakej je když je bohatá směs. Jinak jsem zkoušel najít v knížce jak na to, kde je umístěnej termostat u 55kW ale nejsem z toho moudrej, nemohl by mě někdo přímo na fotce označit do kroužku kde se nalézá?Nebo kde přibližně ho najít? Sice to není moc dobrá fotka, ale dá se použít, jen tam trochu zavazí zapalovací kabely a kabelový svazek, ale termostat je za tím vším.v tom místě se sbíhají všechny hadice(od expanzky, od topení, od chladiče) do takové plastové kostky. A na té kostce je vratná hadice upevněna přírubou- tuším se dvěma šroubky-a vevnitř je termostat. Oproti škodováckým motorům je termostat ve vratné(studené) větvi od chladiče
Květen 11, 200817 r A k tomu zapalování.Myslíš vyměnit ty kabely?Svíčky jsou měněny,tak před 20 tisícama.Nebo jak jinak to zapalování proměřit? No zapalování se měří těžko. Snad jedině odpory zapalovacích kabelů. Ale bylo už tu pár lidí, co měli svíčky 20tis. a byl s nimi problém. Taky probité víčko rozdělovače může svádět jiskru na kostru. nebo slábne zapalovací trafo. Ačkoliv jestli to souvisí s teplotou tak to může být buď to čidlo, nebo klidně i ten termostat.
Květen 12, 200817 r Autor Jo,pozkouším a uvidíme.Dneska jsem najezdil neco kolem 100km,tak to zkusím zase zítra připojit na vag.Musím porovnat ty teploty co jdou do ř.j. z čidla chl.kapaliny.Dneska se mě právě zdálo jakoby to bylo lepší,nevím?
Červen 1, 200817 r Autor Tak jsem konečně včera vyměnil kabely adal novej vzduchovej filtr a svíčky a řekl bych,že to bude ok! Svíčky jsem měnil už před týdnem a o moc to lepší nebylo.Včera jsem dal i ty kabeky a asi to bylo v tom,protože to teď šlape uplně jináč a i ta spotřeba je asi už jak má byt.Uvidím až najedu více km.Včera sem najel jen nějakejch 50 km.Tak jsu zvědavej.
Červen 1, 200817 r No tak sláva že je vyřešeno!!! Horší je, že jsem včera Oktu málem rozkopal. Z ničeho nic prostě odmítakla táhnout. Kdybych mezi tím řídil něco silnějšího tak to pochopím. Prostě po rovině dám za pět a došlápnu plyn na podlahu a ona nic jen tak nějak udržovala rychlost. je pravda že se mi ji při popojíždění povedlo téměř zdechnout a to asi bude ten problém. Všiml jsem si že když AEE chcípne-no vinou řidiče a jeho dolních končetin- tak se pak chvíli chová jako lenochod. Prostě ten tah není normální. Je fakt, že jsem před tou cestou bral benzín, ale zase V-Power že bych trefil na nějakou horší kvalitu...no každopádně spotřeba se držela kolem 8l na což nejsem zvyklý. Už jsem na ni začal být naštvaný a pomaličku přemýšlel co by to mohlo být. Zapalování jsem měl na mušce jako první. Auto jsem do rána zaparkoval čistou náhodou u potoka a přirozeně čekal co se ráno bude dít přece jen ta vlhkost a vysoké napětí. No ráno příjdu Okta chytla jako vždy na ťuk a jela zase úplně normálně. Spotřeba ze krásných 6,4l/100 No ačkoliv úplně ono to ještě není. Takže buď ten benál, nebo zapalování. víčko rozdělovače, palec, kabely, trafo vše původní. Svíčky měněny podle servisky před 20 000Km. Měl jsem je venku byly opticky jako nové jenže jsem si nezapamatoval značku, ale Bosch, Brisk NGK to nejsou... takže nevím, ale asi až bude čas koupím nové kabely, víčko, palec a svíčky. Když to vyměním tak mám na dalších minimálně 90 000Km pokoj(kromě svíček samozřejmě)
Červen 1, 200817 r Autor Tak ten postup schvaluju.Mě asi ještě čeká ten palec a cívka,ale třeba to bude ok.Taky to mám ještě původní.Uvidíme,jak se to projeví dál.
Červen 2, 200817 r Ha-našel jsem jednu fotku z čištění motoru, na které je čidlo teploty chladící kapaliny docela dobře vidět, tak nic fotit nemusím: ... ale to není 75kW verze, respektive to není BFQ!?
Červen 2, 200817 r ... ale to není 75kW verze, respektive to není BFQ!? ne to není Diskuze se točí kolem 1.6 55Kw, takže dávat fotku jinýho motoru by bylo trochu mimo. Ačkoliv počítám že umístění bude u 75Kw podobný- no vlastně nemusí. 75Kw má elektronicky řízené chlazení... Upraveno Červen 2, 200817 r od TomášT
Červen 4, 200817 r Autor Tak dneska mě to opet začalo žrat jako prase!Bylo to dobrý a najednou zase podle pal.počítače mě to naměřilo an 20km průměrnou spotřebu 16l.Musím to zítra pychnout na vag a uvidíme.Měl jsem radost,že už je to ok azase z ničeho nic toto
Červen 5, 200817 r a blbne jen taspotřeba na PC? Nebo se i motor chová divně? Jestli náhodou neukazuje Pc blbosti a vše ostaní je v pořádku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.