Přejít na obsah

Třepe se volant


Pavel S

Doporučené příspěvky

Ahojte,mám problém ,při brzdění se mě třepe volant kotouče a brzd, desky mám rok staré od firmi ate.Byl jsem na převážení kol,a vše je OK.

Čím to muže být?! Máte nějakou skušenost,prosím poradte.Muže to dělat nějaký čep?

Koukni na složku Podvozek - komplet brzdy , je to tam napsáno, prý problém s uložením tlumičů!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo taky staré nebo popraskané zadní silentbloky v ramenech. Taky mi to trošku vibrovalo při lehkým přibržďování,při razantním brždění nic ani při opakovaným prudším,kdy by se měli zvlnit ještě víc,pokud by byly zvlněné kotouče. Po výměně mnohem míň a tak už se chystám na uložení. Pokaždý to menusí být hned kotouče pokud to vibruje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš tím uložení silenbloku v ramenech ? Př. nápr.

jj,ty zadní kulatý,rovnou s tim vyměnit i ty přední když už to máš dole,obojí jde dobře. Samozřejmě že kotouče můžeš mít zvlněný ale zadní silentblok to ještě víc umocňuje. Já už je chtěl taky měnit ale po přelisování nových sil.. se to natolik zklidnilo,že o výměně ani náhodou neuvažuju kort dyž sem auto koupil a nedavno před tim byly měněný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ahojte,mám problém ,při brzdění se mě třepe volant kotouče a brzd, desky mám rok staré od firmi ate.Byl jsem na převážení kol,a vše je OK.

Čím to muže být?! Máte nějakou skušenost,prosím poradte.Muže to dělat nějaký čep?

Jsou to zkroucene brzdove kotouce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ahojte,mám problém ,při brzdění se mě třepe volant kotouče a brzd, desky mám rok staré od firmi ate.Byl jsem na převážení kol,a vše je OK.

Čím to muže být?! Máte nějakou skušenost,prosím poradte.Muže to dělat nějaký čep?

mal som toto iste sprav si najprv geometriu ja som spravil a vymenil komplet brzdy musel som nie koli trepaniu a nerobi to uz a brzdy tam daj radsej original na tom nespor ja mam rs a mohol som tam dat aj ja nejake polske sracky a dal som tam FERRODO original skoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hezký ale origoš kotouče se spolužákovo tátovi zvlnily jednou po 40 tis a po výměně na záruku po 10 tis až třetí pár držel. A to je tak klidnej pilot že turbo zasral po 80 tisících. Kámošovi od 60 tis. lehce vibrujou,nic hroznýho ale začaly těsně po záruce a to mají minimální opotřebební,jezdí hlavně dálky a couračky a nikdy nebrzdí na doraz

jestli má RS Audi,tak audi dává ATE. Ty mi doporučoval i kámoš z Autoštangl,když sem měnil na předchozím autě. Tuším že škoda dává TRW ato je takový nemastný,neslaný ale samozřejmě neříkám špatný. Třeba tlumiče jsou lepší střed. Já bych osobně bych origo nedal ani náhodou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...