Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar chlapi.Čekám na Váš názor.Jak je to se solárním panelem ve střešním okně?Dá se to dokoupit nebo dodělat?Asi to bude drahé co?Slyšel jsem že to jde napojit na klimatronic a díky tomu dodržovat v autě chlad když stojí.Že by to prostě mělo nahradit webasto.Co vy na to?Znáte někdo podrobnosti?Složitost montáže,cena atd?

Díky za tipy

Zdar chlapi.Čekám na Váš názor.Jak je to se solárním panelem ve střešním okně?Dá se to dokoupit nebo dodělat?Asi to bude drahé co?Slyšel jsem že to jde napojit na klimatronic a díky tomu dodržovat v autě chlad když stojí.Že by to prostě mělo nahradit webasto.Co vy na to?Znáte někdo podrobnosti?Složitost montáže,cena atd?

Díky za tipy

http://www.aukro.cz/item373229798_superb_e...larni_sibr.html

climatronik urcite s timto nema nic spolecného. jelikoz pro topení se bere teplo od motoru a na chlazení tam je kompresor a ten bez motoru nejede. musela by tam byt asi velka uprava. Vidim spise vyuziti na nezavisle topeni ci nejakou chladnicku ci tak podobne. Leda ze by jsi chtel pouzit peltierovy jev a vyuzit neco podobného :)

auto se může samo ventilovat přes ventilátor climatroniku

j to jo ale pri vetsich teplotach to moc nepomuze.... kor kdyz je tmave auto

párkrát jsem to užíval v passatu a věř tomu že ten rozdíl teplot oproti jiným autům byl.

přirovnal bych to k pootevřeným okýnkám na cca 10cm. ve městě je to super.

  • Autor
climatronik urcite s timto nema nic spolecného. jelikoz pro topení se bere teplo od motoru a na chlazení tam je kompresor a ten bez motoru nejede. musela by tam byt asi velka uprava. Vidim spise vyuziti na nezavisle topeni ci nejakou chladnicku ci tak podobne. Leda ze by jsi chtel pouzit peltierovy jev a vyuzit neco podobného :)

a tam není jedna vrtule elektrická?Je jasné že nemůžu v autě mít teplotu jakou si zamanu ale psalo se někde že díky tomu může být teplota v autě až o 20 stupňů nižší což se v letních měsících hodí.A jednalo se o solární panel a jednalo se o superba.

Pokud bych to tam měl mít jen skrz ledničky tak to samozřejmě kašlu

  • 2 týdny později...

mam ho a pouzivam ho, jestli dokaze byt teplota nizsi o 20 stupnu nevim, v kazdem pripade je to velmi prijemne

  • Autor
mam ho a pouzivam ho, jestli dokaze byt teplota nizsi o 20 stupnu nevim, v kazdem pripade je to velmi prijemne

ok kuknu na srazu jestli můžu

Čistě teoreticky: Ten panel dodává energii do ventilátorů nepřetržitě pokud je venku světlo určité intezity, tzn. že teoreticky ložiska ventilátoru jsou namáhana cca 12- 14 hodin denně při venkovním stání plus případné hodiny provozu auta ve tmě(jízda).Takže jsem opravdu zvědav,kdy mi začne ventilator popískávat a dělat brikule dík opotřebeným ložiskům....vypnout to na 99% nejde, to už bych na to přišel....takže to berte jako návrh k debatě.... ;)

  • Autor
Čistě teoreticky: Ten panel dodává energii do ventilátorů nepřetržitě pokud je venku světlo určité intezity, tzn. že teoreticky ložiska ventilátoru jsou namáhana cca 12- 14 hodin denně při venkovním stání plus případné hodiny provozu auta ve tmě(jízda).Takže jsem opravdu zvědav,kdy mi začne ventilator popískávat a dělat brikule dík opotřebeným ložiskům....vypnout to na 99% nejde, to už bych na to přišel....takže to berte jako návrh k debatě.... ;)

ty nejedeš na sraz?

u audi je volba nastavení v maxidotu

No jak pozerám na schému tak solárna strecha je priamo cez relé napojená na motor až za deliacim odporom takže mylsím že ten ventilátor nepôjde na plno, hm zaujímavé. Myslel som že bude nabíjať aj baterku

na přímo to jde jen u A/C

u klimatroniku to jde přes jednotku ventilátoru čersvého vzduchu tak snad to trošku spolupracuje a nejede to furt

Naplno určitě nepojede, ale i tak pokazdy když přijdu do auta, tak se trochu točí skoro vždy.....no jen jsem to nadhodil k debatě, protože to je k zamyšlení, já osobně myslím, že to je pěkná věc ale nedoladěná, vypnout by to mělo jít-třeba v zimě je někdy pěkně ostré světlo pro solár akorát, ale aby to vevnotř honilo mráz asi potřeba není:-)

ty nejedeš na sraz?

Bohužel tento termín není pro mne schůdný :mellow: , ale určitě se nebudu schovávat při nějaké další akci, nebo dokonce zrodu klubu Supů:-)

je pravda, ze venku se to toci skoro porad, mozna by to chtelo nejaky vypinac, ale co vim, tak na to nebyla jedina reklamace, coz taky o necem svedci...

Čas ukáže, zatím mu není ani rok, takže nemá šanci na zlobení :D

  • 10 měsíců později...

Mam to v superbu 1,9tdi elegance 96KW r04.Barvu mam tmave cervenou.Ve slunecnych dnech od jara do podzimu to pomaha na snizeni teploty opravdu vyrazne.

Tmave auto bych uz bez toho nechtel.

Nevyhoda je v zime,vyhrate auto se po vypnuti motoru vyvetra za chvili,kdyz jen trochu prosvita slunce.(Ten panel je citlivy,staci mu opravdu malo)

Vyresilo by to nejake vypinani teto funkce.

Jako dalsi mozna nevyhoda je prave proto opotrebeni ventilatoru(nad kaslikem spolujezdce),kdyz to porad bezi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.