wimp Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 Zdravím všetkých. V apríli som prezul na letné pneumatiky. Tie, čo boli predtým zadné, som dal dopredu a naopak. Odvtedy a ešte stále sa ozýva búchanie z prednej nápravy. Frekvencia je závislá od frekvencie odvaľovania kolesa. Čo s tým? Ďakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 skus pozriet ci tam nemas nejaky kamen, alebo kliniec... ja som pocul aj pripinacku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 špatně sjetá guma nebo probržděná, nic stím nejde bohužel udělat ,jen to vrátit nazpátky ať to bouchá vzadu tam to tolik nevnímáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 (editace) špatně sjetá guma nebo probržděná, nic stím nejde bohužel udělat ,jen to vrátit nazpátky ať to bouchá vzadu tam to tolik nevnímáš spatne zjazdena by neprenasala ziadne buchoty ani vibracie nakoko je zjazdena po celom obvode, okrem toho by mu tahalo do strany volant. co sa tyka prebrzdenia, na ABS ju sotva prebrzdis tak ze by si ju na jednom mieste zodral a toboz nie na zadnej naprave. jediny extrem ktoremu ani sam neverim by mohol byt ten, ze by mal tak vadny tlmic na zadnej naprave, ze by sa to mohlo takto prejavit. vtedy sa na pneumatike narobia schody (chapes co myslim) vyssi a nizssi vystupok, podla toho ako koleso na vadnom tlmici kmita-skacka... to by mui zas ale triaslo hlavne volant pri akejkolvek rychlosti... Editováno: 11. Červen 2008, autor: Marcello Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Praveze "odskakane" pneu Ti budu rozne kmitat podla rychlosti, je to vlastne frekvencia kmitania. Ked sa dostanes na rezonanciu, tak Ti to pri nejakej rychlosti kmita viac, potom menej, pripadne zdanlivo vobec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 (editace) odskákaná pneu vzadu na octávii,nic novýho pod sluncem. Pokud není moc tak se za několik set km srovná. Ale když je víc tak bohužel. Jestli má abs tak jak může mít plošku? Jedině že majitel dával přes rukáv Jinak může být i nakopnutý disk,ktarý vzadu není tolik poznat,nebo boule na gumě,je tam víc možností. Nejlepší je zajet na vyvážení kde mají takovou tu chytrou diagnostiku která určí i v kterým místě je vada pneu,těch je ale zatraceně málo Editováno: 12. Červen 2008, autor: dadaoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Tak pokud abs tak odpadá probrždění, poskákaná guma je na pohled poznat , disk by byl taky viditelně poznat, tak to budou dráty v gumě. Na pohled to nepoznáš, ale bud praskly nebo se oodělily od běhounu. Jo a ted mi došlo : bouchají obě nebo jen jedno. Ono se to těžko poznává. Pokud obě tak jsou fakt poskákaný- nic neuděláš a ani se to nespravý. Pokud jedno tak je ta guma v háji taky. Tak nebo tak mušíš koupit obě nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 no s poskakanymi pneu je tu jedno riesenie... gumovat na asfalte na kazdej krizovatke aspon mesiac guma sa ti pekne zahladi a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 je otázka jestli máš opravdu dobře utažený šrouby! Druhá varianta je boule na pneu. Oboje je nebezpečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 Je to bouchání, nebo spíše takový hukot ? Takhle se projevuje rozdílné opotřebení u některých vzorků vpředu a vzadu po prohození. Některý vzorek je ne to náchylnější, jiný ne. Pokud je, tak je třeba předek se zadkem prohodit i uprostřed sezony, po ujetí cca 5 - 8 tis. km. Podle stylu jízdy, čím razantnější, tím dříve. Po několika stech km se to srovná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.