Přejít na obsah

Fotografické úlovky z ulic a silnic


krysarr

Doporučené příspěvky

Jezis nestras, zatim ctu na to auto dobre reference, a navic kdyz uz bych kupoval, tak to auto by melo nalitano pres 170 000km a se serviskou (pak modlitba). Ale s totalnim odpadnutim motoru jsem se jeste nesetkal (co se zkusenosti tyce) navic ten motor jeste dnes sklizi slusnou radku pochval a uznani, bavime se oba o stejne modernizovane verzi po roce 2002 ? ... Ale tahle situace nastane jenom pri stesti pokud se mi podari sehnat byt za slusnej peniz a pak si to jeste poradne rozmyslim, protoze moje milovana Octavie slouzi (tuk tuk tuk) dobre ...

Editováno: , autor: Zdenal C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevyplati,ale kdo by to rozmlouval reditelovi,ze? Menil se cely motor jstli se nepletu. A u toho druheho nikdo nevi co tomu je, proste to nejde,tak to v servise zjistuji uz 3.tyden. Taky jsem myslel ze jsou to nesmrtelne motory,ale co jsem slysel... po 150tis. same problemy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vorlajz to je predchudce FSIcka ten co se delal do roku cca 2004-5 presne nevim, pak prisli FSIcka, ktere mimochodem zerou mene, ale ted se to auticko da sehnat za velmi slusnou cenu, a zatim jsem zjistoval, ze i nahradni dily uz nejsou extremne drahe a taky o zkusenostech s nima. Ale koupil bych jen v pripade ze se mi podari sehnat levne slusnej byt jinak samozrejme zustava moje Octule doma.

Co se tyce spotreby ? Mohl bych jezdit ECORUNy takze si myslim, ze bych se kolem 9l/100 mohl drzet pri klidne jizde a neco kolem 11-12 kdyz tomu trochu dam. Zase je to atmosfera, takze zadny turbo (co by stalo jmeni :) ) a stale je to jeden z nejlepsich motoru co vubec byl, a pak nejnakladnejsi cast auta "chassis" ti pojistni pojistovna, ten hlinik se sakra zaplati a pak uz doufat, ze se nic nepos.... :prc:

Proste pokud koupis dobre srat se ti auto nebude i kdyby melo sebehorsi reputaci, stejne tak muzes koupit treba BMW a bude ti stat jenom v servisu ... to je taky o stesti ale porad je vetsi pokud jdes do osvedcenenjsich aut, a to A8 je, nejenom dle TUV ale i zkusenosti lidi.

Editováno: , autor: Zdenal C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak Audinku taky moooc muzu, a pokud trochu buh da, tak s novym bytem by mohla prijit i "nova" Audi A8 4.2 V8 quattro 2003 ... uz abych se zacal modlit :)

Plně ti rozumím, no já mám kamaráda, má to vozítko co chceš a má nalítáno něco přes 435000km a vše OK. Tak ti nevím. Ale mít tohle v FSíčku, tak to by se mi moc líbilo :palec2:

Jediná věc co tam byl problém, tak bylo něco okolo toho Quattra, ale vím, že to byla oprava za cca 8000,-Kč v Porsche Praha a má klid, je to už dva roky ;) Nedá na to auto dopustit, tak nevím no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verim, ze auto je to opravdu povedene ;) a hlavne krasne ALE dnes jsem mel rozmluvu se svoji budouci zenou a BOHUZEL (sakra clovek ji pozada o ruku a ani mu nevyjde vstric) A8 holt nebude, zadne karosarske verze sedan, liftback a limuzine :( holt materske pudy se projevily, a vyhlidka na maleho sviste a prevazeni kocarku a podobne proste k tomuhle autu nejde ... co mi ale odsouhlasila, jsou A6 Avant a nebo pak VW Touareg ci Hyundai SantaFe(SUV jednoduse), takze se vracim ke starym favoritum, otazkou bude, co je "spolehlivejsi" a pak taky servis ci spotreba ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verim, ze auto je to opravdu povedene ;) a hlavne krasne ALE dnes jsem mel rozmluvu se svoji budouci zenou a BOHUZEL (sakra clovek ji pozada o ruku a ani mu nevyjde vstric) A8 holt nebude,

Nechci ti do toho neiterak kafrat, ale neni tohle stejnej nebo hodne podobnej motor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je mazel...na něj bych se mohl dívat hodinama!!!

Jedno z nejlepsich "aut" na blnuti, predchozi verze byla vic "muzska zalezitost" ale tohle nestraci nic na dravosti a hlavne je KRASNEJSI ;) i interier trochu ozil (puvodni verze vypadala hooodne lacine a nenapadite) :palec2: Taky jeden z tech mych favoritu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Praveze tohle je uz FSIcko 4.2 V8 (stejny jako 3.2 V6 akorat ubrali 2valce a nebo pak S8 5.2 FSI pridany 2valce) novejsi generace co prisla po roce myslim 2005. Lepsi nez ten puvodni :), kutlivovanejsi a pruznejsi, aby ne kdyz uz je preplnovanej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda neni to z ulice :huh: kvalita hrozna (mobil + roztreseny packy ze zimy) v nove hokne sem sel na cigo na halu (servis traktoru CASE) a co sem tam neobjevil, vedel sem ze jezdi reditel agrotecu ale o kolegovi kterej sedi vedle me v kanclu sem nevedel. jako nic svetobornyho ale aspon sem se na vsechno mohl mrknout zblizka a mazec.

post-23351-1232034202_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Cuo re Sportivo" to jsou Alfy, clovek je kupuje srdcem :) I presto, ze jejich motory jsou problemove, tak jsou zaroven uzasne, trosku predimenzovane :) (1.6 88kW = to nemam ani ja na 1.9 s preplnovanim :D) ale hlavne designove krasne auta (jedny z nejkrasnejsich, holt taliani to umi) ...

Editováno: , autor: Zdenal C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...