Publikováno Červen 16, 200817 r Pro vás asi lamácký dotaz, ale potřebuji na zadní nápravě vyměnit ty plechové kryty kotoučů (jsou úplně sežrané). Nikdy jsem nic takového na autě nic nedělal, takže jsem se dostal do fáze kdy jsem schodil kotouče a komplet třmeny, ale dál jsem se nedostal. Náprava se bude měnit za bubnovou takže mi leží komplet v garáži. díky za rady. potom se chystam ty třemeny natřít, ale už vidím že nebudu umět ani schodit destičky Upraveno Červen 16, 200817 r od -Martin-
Červen 16, 200817 r Pro vás asi lamácký dotaz, ale potřebuji na zadní nápravě vyměnit ty plechové kryty kotoučů (jsou úplně sežrané).Nikdy jsem nic takového na autě nic nedělal, takže jsem se dostal do fáze kdy jsem schodil kotouče a komplet třmeny, ale dál jsem se nedostal. Náprava se bude měnit za bubnovou takže mi leží komplet v garáži. díky za rady. potom se chystam ty třemeny natřít, ale už vidím že nebudu umět ani schodit destičky Prosím tě, odkud jsi to vytáhl! Z kopřiv? Ta náprava vypadá jako z Octavie, ale z r.v. 1965 Štíty brzd jsou nasazeny až za nábojem. To znamená, sundat víčko, povolit matici, sundat náboj. Tím že stáhneš náboj z osy, se zničí ložisko - jeho těsnící kroužky! To se pak musí dát nové. Teprve pak se dostaneš na krycí plechy. Jeden stojí cca 250,-kč. PS: DŮLEŽITÉ, až budeš dávat do zadu nové desky, tak nezapoměň, že aby jsi je dostal do třmenů, musíš při zatlačování s pístky točit jako by jsi je chtěl zašroubovat! Je fajn, že se ptáš dřív, než se do toho pustíš! Jíní to dělají naopak. Tím si nadělají víc škody, jak užitku.
Červen 16, 200817 r Autor ty štíty mam nové, to výčko něčím odesknout ? jak ho tam potom přidělám zpět ? Ale to kvůli tomu že to sundám, musím koupit oba náboje nové ? to je docela drahá sranda... nelze vyměnit třeba jenom těsnění ? Kotouče a desky jsou skoro nové....
Červen 17, 200817 r Proč točit s pístky? Originál přípravek jen pístek zatlačí néé. Tak proč točit To teda néé! Uvnitř pístku se samostav, který ovládá ruč. brzdu: Pokud násilím pístek zatlačíš, zničíš celý brzdič. Už tu jedno takový téma bylo i s fotkama. Tak si ho najdi a nebo si pročti dílenskou příručku.
Červen 19, 200817 r No ještě že mám buben, předek jsem normálně zatlačil svěrkou, tak jsem předpokládal , že stejně bude i zadek. Holt člověk se chybama učí.. A to se učil na trabantovi
Prosinec 13, 20195 r V 16. 6. 2008 na 22:00, Milan II napsal: Štíty brzd jsou nasazeny až za nábojem. To znamená, sundat víčko, povolit matici, sundat náboj. Tím že stáhneš náboj z osy, se zničí ložisko - jeho těsnící kroužky! To se pak musí dát nové. Teprve pak se dostaneš na krycí plechy. Jeden stojí cca 250,-kč. V 16. 6. 2008 na 22:35, -Martin- napsal: Ale to kvůli tomu že to sundám, musím koupit oba náboje nové ? to je docela drahá sranda... nelze vyměnit třeba jenom těsnění ? Ahoj :) Menil jsem ted zadni kotouce a ty kryci plechy se mi rozpadly pod rukama, jak bylo zhnile. Docela tu zapadla otazka, na kterou bych potreboval znat odpoved :) A to, jestli je treba kupovat nove naboje, nebo staci vymenit to tesneni? V dokumentaci totiz pisou, ze naboj s loziskem tvori jeden celek, a tak se bojim, ze se vymena krytu docela prodrazi. Upraveno Prosinec 13, 20195 r od melront
Březen 15, 20205 r Zdravím naboje a kryci plechy mam koupene nové jen potrebuji zjistit jaké tam jdou šrouby co držejí ty krycí plechy nemužu je najit diky
Listopad 13, 20213 r V 15. 3. 2020 na 17:53, prcek36 napsal: Zdravím naboje a kryci plechy mam koupene nové jen potrebuji zjistit jaké tam jdou šrouby co držejí ty krycí plechy nemužu je najit diky M10x32 N90758902 N90524801 N90758901 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90758902-sroub-cepu-zadni-napravy-m10x32-10930.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.