Publikováno Červen 21, 200817 r Rad bych do jedny octy (neni moje) dodelal el. ovladani oken, zatim alespon prednich. Je to r.v. 1997 GLX. Zatim resim otazku, jesi origo nebo nejakej univerzal. Kvuli cene, ale spis sahnu po nejakym univerzalu. Mate nekdo zkusenosti s dodelanim neorigo el. stahovacek? Popripade na kolik vyjde material potrebnej k dodelani originalniho el stahovani oken? Konkretne jsem koukal treba na: http://www.aukro.cz/item387160365__akce_un...ovani_oken.html Zaujalo me, ze to vypada dost podobne jako ta univerzalni verze od Jablotronu, ktera stoji kolem 5000Kč Upraveno Červen 21, 200817 r od tomina
Červen 21, 200817 r Autor je to auto pritelkyne a ta urcite neoceni jesi je tam 3.g nebo neco neorigo. na kolik odhadujete prestavbu na origo el okna? preci jenom je to starsi auto, jehoz cena je max 80tis a vrazet do toho moc penez nechci
Červen 22, 200817 r tak u 2,5g by mohl někdo použity jednotky po přestavbě nechat dejme tomu po 400,-/ks + komfortka 500,- = 2000,- dveřní kabeláže cca 500,-/ks ale hůř se zhání, pak 4 stahovačky asi po 1500,- ´= 8000,- nějaký ty ovladače a aspon tapec řidiče 1000,- zapojení předělání dejme tomu 2000,- takže celkem +- 13 tis.
Červen 22, 200817 r ty kabeláže a stahovačky s motorky se dají sehnat o něco levněji, záleží, kde koupíš, dle mého odhadu cca 5-6t Kč ještě podstatná věc, pokud auto nemá origo centrál, je potřeba počítat další 3t navíc
Červen 22, 200817 r Autor A to uz je dost..Je to skoro petina ceny auta :-) myslim ze praci i elektriku bych zvladnul sam, jde o ten material... Jen se zeptam na jinou vec. Pokud vim, tak dverni RJ jsou u motorku stahovani a z ni pak vedou draty do zamku dveri. A jak to je, kdyz v zadnich dverich nejsou el stahovacky, to tam pak neni zadna RJ a vede to rovnou do zamku?
Červen 22, 200817 r 2el. okna umí jen 3. gen. z komfortky pak vedou dráty rovnou do zadních zámků = jiná kabeláž než u 4x el. okna jaká je to motorizace? PS: s origo oknama to bude o něco lépe prodejnější než s nějakým neorigo bastlem, někdo by se ho mohl bát a hlavně montáž origo je plug and play, kdežto u neorigo plug and pray Upraveno Červen 22, 200817 r od rolbař
Červen 22, 200817 r u AEE 1,6/55 je potřeba na 3. gen komfortu ovšem jiná komfortka pro 4x el. okna se místo klasické 799B používá 799F pro 2x el. okna 799D Upraveno Červen 22, 200817 r od rolbař
Červen 22, 200817 r Autor To sou veci, tak to sem nevedel :-) Tim padem bych musel hodit rovnou vsechny okna do elektriky nebo tam dat 3. gen. Jak to je se zamkem kufru, predpokladam, ze ten je u vsech generaci rovnou propojenej s komfortkou a neni potreba menit nejakou jeho RJ. 3. generace komunikuje s dvernima jednotkama po CANU a ty starsi maji taky nejakou sbernici? Jo a proc ta jina komfortka pri tuhle motorizaci? Upraveno Červen 22, 200817 r od tomina
Červen 22, 200817 r zámek 5. dveří je vždy propojen přímo na komfortku každá verze komfortu v OI má dveřní jednotky po CANu tato motorizace je specifická, jelikož nemá budíky 3 gen s gateway, takže komfortka je spešl, která nepotřebuje signály z CAN od budíků = asi 3 dráty v zapojení komfortky navíc Upraveno Červen 22, 200817 r od rolbař
Červen 22, 200817 r Autor Jaky je teda rozdil v komunikaci komfortky a dvernich jednotek u jednotlivych generaci?
Červen 22, 200817 r je tam prostě rozdíl, když smícháš verze komfortu, tak to pěkně blbne = mixovat to nelze
Červen 22, 200817 r Autor Trosku sem se hrabal ve schematech a pokud bych se rozhod, dat tam 3.gen, teoreticky by mohla zustat kabelaz do zadnich dveri puvodni (necham tam svihadla). Do prednich by bylo potreba natahnout 4draty - 2x napajeni, A-Bus, B-Bus (to je to samy jako Can High, Can Low, motorovy Can..???). Potom bych musel vymenit "tercik" za joystick na ovladani zrcatek a draty co vedou z motorku centralu prednich dveri zapojit do mozku stahovacek. Zapomnel jsem jeste na neco co se tyka prace? Potom k materialu: Tapec ridice s ovladacem + joystick na ovladani zrcatek 2x stahovacka s motorkama a mozkama 3.gen nejaka ta kabelaz, ktera by sla i udelat - pokud se nepletu jedna se o natazeni 4dratu do prednich dveri komfortka 799D Kdyz to tak sectu je to tak za 7 - 8tis Kč :-)
Červen 22, 200817 r CAN komfort je jiný než CAN pohon! nespojovat samo, že se kabeláž dá udělat, jen je lepší sehnat originální. Jde to pak rychleji a pokud tomu moc nerozumíš a nemáš diagnostiku, doporučuji to nechat někým udělat, bude to určitě rychlejší a kvalitnější - můj osobní názor
Červen 22, 200817 r Autor Diagnostiku mam a v octavkach se hrabu uz nakej ten patek, ale s ruznejma predelavkama komfortu prakticky zkusenosti nemam a na cem jinym se to clovek nauci nejlip? :-) A-Bus a B-Bus je tedy komfort CAN nebo Can Low? Upraveno Červen 22, 200817 r od tomina
Červen 22, 200817 r A.Bus W29, B Bus W30 - CAN komfort H-bus - A121, L-Bus -A122 - CAN motor Upraveno Červen 22, 200817 r od Vaša
Červen 22, 200817 r hlavně si sežeň vypichováky, musíš přepinovat do jiného konektoru 23pinku centrálovky a kabeláže předních dveří sežeň z MR00 a vejš (aby měly varovná světla dveří a řidičova kabeláž na výhřev zrcátka ovládaného přes ovladač zrcátek) PS: ještě časově je to na cca 4-5h, když se ví kam šáhnout a nenastanou komplikace. V DP se drž poznámek pro motorizaci AEE, do komfortky se dopojuje navíc: signál rychlosti - modrobílý, bagovka - žlutý a jeden napájecí barvu si nepamatuji. komfortka D se taky dávala hodně do Seatu Leon od MR02 a umí i DO Upraveno Červen 22, 200817 r od rolbař
Červen 22, 200817 r Autor Jojo vypichovaky taky mam, preci jenom uz sem nejakou tu mensi upravu na svy octe taky spachal (xenony, hudba...). Vsechno zalezi na tom, za jaky penize sezenu dily, mozna se na to vyprdnu uplne a bude :-) Kabelaz na 2,5 a 3. generaci je stejna? Kdyby se mi pri tom shaneni dilu podarilo sehnat vic mozku stahovacek, tak bych se asi pustil do prekopani moji octy s 2,5g na 3g a jde mi o to, jesi bych taky musel tahat novy kabely do dveri (mam dvere komplet v elektrice).
Červen 22, 200817 r 2,5 gen. má 2 verze kabeláže, lisí se právě podle výhřevu zrcátek, poslední verze je výhřívá přes ovladač, ta první přes výhřev zadního okna a taky jestli jsou varovná světla dveří nebo ne, to samé platí o kabeláži dveří. add přestavba 2,5. na 3. gen. je to hodně popsaná, u MR01, jen přepinuješ, nic netaháš, jen propoj do budíků CAN bus komfort a budíky samo 3. gen, komfortka 799B Upraveno Červen 22, 200817 r od rolbař
Červen 22, 200817 r Autor Jj o 3. gen je toho tady dost, jen me to tak napadlo tak sem se rovnou zeptal... Kazdopadne diky za rady, kdyby tu byl nekdo, kdo ma zkusenosti s nejakym univerzalnim el. stahovanim tak sup sem s postrehama, at muzu zvazit pro a proti...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.