tomina Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 (editace) Rad bych do jedny octy (neni moje) dodelal el. ovladani oken, zatim alespon prednich. Je to r.v. 1997 GLX. Zatim resim otazku, jesi origo nebo nejakej univerzal. Kvuli cene, ale spis sahnu po nejakym univerzalu. Mate nekdo zkusenosti s dodelanim neorigo el. stahovacek? Popripade na kolik vyjde material potrebnej k dodelani originalniho el stahovani oken? Konkretne jsem koukal treba na: http://www.aukro.cz/item387160365__akce_un...ovani_oken.html Zaujalo me, ze to vypada dost podobne jako ta univerzalni verze od Jablotronu, ktera stoji kolem 5000Kč Editováno: 21. Červen 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 osobně bych šel jedině do originálních Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 já bych dodělal el okna origo a rovnou přestavbu na 3.G když sypat tak pořádně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 21. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 je to auto pritelkyne a ta urcite neoceni jesi je tam 3.g nebo neco neorigo. na kolik odhadujete prestavbu na origo el okna? preci jenom je to starsi auto, jehoz cena je max 80tis a vrazet do toho moc penez nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 tak u 2,5g by mohl někdo použity jednotky po přestavbě nechat dejme tomu po 400,-/ks + komfortka 500,- = 2000,- dveřní kabeláže cca 500,-/ks ale hůř se zhání, pak 4 stahovačky asi po 1500,- ´= 8000,- nějaký ty ovladače a aspon tapec řidiče 1000,- zapojení předělání dejme tomu 2000,- takže celkem +- 13 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 ty kabeláže a stahovačky s motorky se dají sehnat o něco levněji, záleží, kde koupíš, dle mého odhadu cca 5-6t Kč ještě podstatná věc, pokud auto nemá origo centrál, je potřeba počítat další 3t navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 A to uz je dost..Je to skoro petina ceny auta :-) myslim ze praci i elektriku bych zvladnul sam, jde o ten material... Jen se zeptam na jinou vec. Pokud vim, tak dverni RJ jsou u motorku stahovani a z ni pak vedou draty do zamku dveri. A jak to je, kdyz v zadnich dverich nejsou el stahovacky, to tam pak neni zadna RJ a vede to rovnou do zamku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) 2el. okna umí jen 3. gen. z komfortky pak vedou dráty rovnou do zadních zámků = jiná kabeláž než u 4x el. okna jaká je to motorizace? PS: s origo oknama to bude o něco lépe prodejnější než s nějakým neorigo bastlem, někdo by se ho mohl bát a hlavně montáž origo je plug and play, kdežto u neorigo plug and pray Editováno: 22. Červen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 1.6 55kW, u starsi generace neslo mit jen dve okna v elektrice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 2 el.okna došla až s auty nabité elektronikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) u AEE 1,6/55 je potřeba na 3. gen komfortu ovšem jiná komfortka pro 4x el. okna se místo klasické 799B používá 799F pro 2x el. okna 799D Editováno: 22. Červen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) To sou veci, tak to sem nevedel :-) Tim padem bych musel hodit rovnou vsechny okna do elektriky nebo tam dat 3. gen. Jak to je se zamkem kufru, predpokladam, ze ten je u vsech generaci rovnou propojenej s komfortkou a neni potreba menit nejakou jeho RJ. 3. generace komunikuje s dvernima jednotkama po CANU a ty starsi maji taky nejakou sbernici? Jo a proc ta jina komfortka pri tuhle motorizaci? Editováno: 22. Červen 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) zámek 5. dveří je vždy propojen přímo na komfortku každá verze komfortu v OI má dveřní jednotky po CANu tato motorizace je specifická, jelikož nemá budíky 3 gen s gateway, takže komfortka je spešl, která nepotřebuje signály z CAN od budíků = asi 3 dráty v zapojení komfortky navíc Editováno: 22. Červen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Jaky je teda rozdil v komunikaci komfortky a dvernich jednotek u jednotlivych generaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 je tam prostě rozdíl, když smícháš verze komfortu, tak to pěkně blbne = mixovat to nelze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 No jde mi o to, jesi muzou zustat budiky nebo jesi taky musej pryc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 můžou zůstat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Trosku sem se hrabal ve schematech a pokud bych se rozhod, dat tam 3.gen, teoreticky by mohla zustat kabelaz do zadnich dveri puvodni (necham tam svihadla). Do prednich by bylo potreba natahnout 4draty - 2x napajeni, A-Bus, B-Bus (to je to samy jako Can High, Can Low, motorovy Can..???). Potom bych musel vymenit "tercik" za joystick na ovladani zrcatek a draty co vedou z motorku centralu prednich dveri zapojit do mozku stahovacek. Zapomnel jsem jeste na neco co se tyka prace? Potom k materialu: Tapec ridice s ovladacem + joystick na ovladani zrcatek 2x stahovacka s motorkama a mozkama 3.gen nejaka ta kabelaz, ktera by sla i udelat - pokud se nepletu jedna se o natazeni 4dratu do prednich dveri komfortka 799D Kdyz to tak sectu je to tak za 7 - 8tis Kč :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 CAN komfort je jiný než CAN pohon! nespojovat samo, že se kabeláž dá udělat, jen je lepší sehnat originální. Jde to pak rychleji a pokud tomu moc nerozumíš a nemáš diagnostiku, doporučuji to nechat někým udělat, bude to určitě rychlejší a kvalitnější - můj osobní názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) Diagnostiku mam a v octavkach se hrabu uz nakej ten patek, ale s ruznejma predelavkama komfortu prakticky zkusenosti nemam a na cem jinym se to clovek nauci nejlip? :-) A-Bus a B-Bus je tedy komfort CAN nebo Can Low? Editováno: 22. Červen 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) A.Bus W29, B Bus W30 - CAN komfort H-bus - A121, L-Bus -A122 - CAN motor Editováno: 22. Červen 2008, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) hlavně si sežeň vypichováky, musíš přepinovat do jiného konektoru 23pinku centrálovky a kabeláže předních dveří sežeň z MR00 a vejš (aby měly varovná světla dveří a řidičova kabeláž na výhřev zrcátka ovládaného přes ovladač zrcátek) PS: ještě časově je to na cca 4-5h, když se ví kam šáhnout a nenastanou komplikace. V DP se drž poznámek pro motorizaci AEE, do komfortky se dopojuje navíc: signál rychlosti - modrobílý, bagovka - žlutý a jeden napájecí barvu si nepamatuji. komfortka D se taky dávala hodně do Seatu Leon od MR02 a umí i DO Editováno: 22. Červen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Jojo vypichovaky taky mam, preci jenom uz sem nejakou tu mensi upravu na svy octe taky spachal (xenony, hudba...). Vsechno zalezi na tom, za jaky penize sezenu dily, mozna se na to vyprdnu uplne a bude :-) Kabelaz na 2,5 a 3. generaci je stejna? Kdyby se mi pri tom shaneni dilu podarilo sehnat vic mozku stahovacek, tak bych se asi pustil do prekopani moji octy s 2,5g na 3g a jde mi o to, jesi bych taky musel tahat novy kabely do dveri (mam dvere komplet v elektrice). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) 2,5 gen. má 2 verze kabeláže, lisí se právě podle výhřevu zrcátek, poslední verze je výhřívá přes ovladač, ta první přes výhřev zadního okna a taky jestli jsou varovná světla dveří nebo ne, to samé platí o kabeláži dveří. add přestavba 2,5. na 3. gen. je to hodně popsaná, u MR01, jen přepinuješ, nic netaháš, jen propoj do budíků CAN bus komfort a budíky samo 3. gen, komfortka 799B Editováno: 22. Červen 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Jj o 3. gen je toho tady dost, jen me to tak napadlo tak sem se rovnou zeptal... Kazdopadne diky za rady, kdyby tu byl nekdo, kdo ma zkusenosti s nejakym univerzalnim el. stahovanim tak sup sem s postrehama, at muzu zvazit pro a proti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.