Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Rad bych do jedny octy (neni moje) dodelal el. ovladani oken, zatim alespon prednich. Je to r.v. 1997 GLX. Zatim resim otazku, jesi origo nebo nejakej univerzal. Kvuli cene, ale spis sahnu po nejakym univerzalu. Mate nekdo zkusenosti s dodelanim neorigo el. stahovacek? Popripade na kolik vyjde material potrebnej k dodelani originalniho el stahovani oken?

Konkretne jsem koukal treba na: http://www.aukro.cz/item387160365__akce_un...ovani_oken.html Zaujalo me, ze to vypada dost podobne jako ta univerzalni verze od Jablotronu, ktera stoji kolem 5000Kč

Upraveno od tomina

osobně bych šel jedině do originálních

já bych dodělal el okna origo a rovnou přestavbu na 3.G

když sypat tak pořádně :)

  • Autor

je to auto pritelkyne a ta urcite neoceni jesi je tam 3.g nebo neco neorigo. na kolik odhadujete prestavbu na origo el okna? preci jenom je to starsi auto, jehoz cena je max 80tis a vrazet do toho moc penez nechci

tak u 2,5g by mohl někdo použity jednotky po přestavbě nechat dejme tomu po 400,-/ks + komfortka 500,- = 2000,-

dveřní kabeláže cca 500,-/ks ale hůř se zhání, pak 4 stahovačky asi po 1500,- ´= 8000,-

nějaký ty ovladače a aspon tapec řidiče 1000,-

zapojení předělání dejme tomu 2000,-

takže celkem +- 13 tis.

ty kabeláže a stahovačky s motorky se dají sehnat o něco levněji, záleží, kde koupíš, dle mého odhadu cca 5-6t Kč

ještě podstatná věc, pokud auto nemá origo centrál, je potřeba počítat další 3t navíc ;)

  • Autor

A to uz je dost..Je to skoro petina ceny auta :-) myslim ze praci i elektriku bych zvladnul sam, jde o ten material... Jen se zeptam na jinou vec. Pokud vim, tak dverni RJ jsou u motorku stahovani a z ni pak vedou draty do zamku dveri. A jak to je, kdyz v zadnich dverich nejsou el stahovacky, to tam pak neni zadna RJ a vede to rovnou do zamku?

2el. okna umí jen 3. gen. z komfortky pak vedou dráty rovnou do zadních zámků = jiná kabeláž než u 4x el. okna

jaká je to motorizace?

PS: s origo oknama to bude o něco lépe prodejnější než s nějakým neorigo bastlem, někdo by se ho mohl bát a hlavně montáž origo je plug and play, kdežto u neorigo plug and pray

Upraveno od rolbař

  • Autor

1.6 55kW, u starsi generace neslo mit jen dve okna v elektrice?

2 el.okna došla až s auty nabité elektronikou :D

u AEE 1,6/55 je potřeba na 3. gen komfortu ovšem jiná komfortka pro 4x el. okna se místo klasické 799B používá 799F

pro 2x el. okna 799D

Upraveno od rolbař

  • Autor

To sou veci, tak to sem nevedel :-) Tim padem bych musel hodit rovnou vsechny okna do elektriky nebo tam dat 3. gen. Jak to je se zamkem kufru, predpokladam, ze ten je u vsech generaci rovnou propojenej s komfortkou a neni potreba menit nejakou jeho RJ. 3. generace komunikuje s dvernima jednotkama po CANU a ty starsi maji taky nejakou sbernici?

Jo a proc ta jina komfortka pri tuhle motorizaci?

Upraveno od tomina

zámek 5. dveří je vždy propojen přímo na komfortku

každá verze komfortu v OI má dveřní jednotky po CANu

tato motorizace je specifická, jelikož nemá budíky 3 gen s gateway, takže komfortka je spešl, která nepotřebuje signály z CAN od budíků = asi 3 dráty v zapojení komfortky navíc :)

Upraveno od rolbař

  • Autor

Jaky je teda rozdil v komunikaci komfortky a dvernich jednotek u jednotlivych generaci?

je tam prostě rozdíl, když smícháš verze komfortu, tak to pěkně blbne = mixovat to nelze

  • Autor

No jde mi o to, jesi muzou zustat budiky nebo jesi taky musej pryc?

můžou zůstat

  • Autor

Trosku sem se hrabal ve schematech a pokud bych se rozhod, dat tam 3.gen, teoreticky by mohla zustat kabelaz do zadnich dveri puvodni (necham tam svihadla). Do prednich by bylo potreba natahnout 4draty - 2x napajeni, A-Bus, B-Bus (to je to samy jako Can High, Can Low, motorovy Can..???). Potom bych musel vymenit "tercik" za joystick na ovladani zrcatek a draty co vedou z motorku centralu prednich dveri zapojit do mozku stahovacek. Zapomnel jsem jeste na neco co se tyka prace?

Potom k materialu:

Tapec ridice s ovladacem + joystick na ovladani zrcatek

2x stahovacka s motorkama a mozkama 3.gen

nejaka ta kabelaz, ktera by sla i udelat - pokud se nepletu jedna se o natazeni 4dratu do prednich dveri

komfortka 799D

Kdyz to tak sectu je to tak za 7 - 8tis Kč :-)

CAN komfort je jiný než CAN pohon! nespojovat

samo, že se kabeláž dá udělat, jen je lepší sehnat originální. Jde to pak rychleji a pokud tomu moc nerozumíš a nemáš diagnostiku, doporučuji to nechat někým udělat, bude to určitě rychlejší a kvalitnější - můj osobní názor

  • Autor

Diagnostiku mam a v octavkach se hrabu uz nakej ten patek, ale s ruznejma predelavkama komfortu prakticky zkusenosti nemam a na cem jinym se to clovek nauci nejlip? :-)

A-Bus a B-Bus je tedy komfort CAN nebo Can Low?

Upraveno od tomina

A.Bus W29, B Bus W30 - CAN komfort

H-bus - A121, L-Bus -A122 - CAN motor

Upraveno od Vaša

hlavně si sežeň vypichováky, musíš přepinovat do jiného konektoru 23pinku centrálovky a kabeláže předních dveří sežeň z MR00 a vejš (aby měly varovná světla dveří a řidičova kabeláž na výhřev zrcátka ovládaného přes ovladač zrcátek)

PS: ještě časově je to na cca 4-5h, když se ví kam šáhnout a nenastanou komplikace. V DP se drž poznámek pro motorizaci AEE, do komfortky se dopojuje navíc: signál rychlosti - modrobílý, bagovka - žlutý a jeden napájecí barvu si nepamatuji.

komfortka D se taky dávala hodně do Seatu Leon od MR02 a umí i DO

Upraveno od rolbař

  • Autor

Jojo vypichovaky taky mam, preci jenom uz sem nejakou tu mensi upravu na svy octe taky spachal (xenony, hudba...). Vsechno zalezi na tom, za jaky penize sezenu dily, mozna se na to vyprdnu uplne a bude :-)

Kabelaz na 2,5 a 3. generaci je stejna? Kdyby se mi pri tom shaneni dilu podarilo sehnat vic mozku stahovacek, tak bych se asi pustil do prekopani moji octy s 2,5g na 3g a jde mi o to, jesi bych taky musel tahat novy kabely do dveri (mam dvere komplet v elektrice).

2,5 gen. má 2 verze kabeláže, lisí se právě podle výhřevu zrcátek, poslední verze je výhřívá přes ovladač, ta první přes výhřev zadního okna a taky jestli jsou varovná světla dveří nebo ne, to samé platí o kabeláži dveří.

add přestavba 2,5. na 3. gen. je to hodně popsaná, u MR01, jen přepinuješ, nic netaháš, jen propoj do budíků CAN bus komfort a budíky samo 3. gen, komfortka 799B

Upraveno od rolbař

  • Autor

Jj o 3. gen je toho tady dost, jen me to tak napadlo tak sem se rovnou zeptal... Kazdopadne diky za rady, kdyby tu byl nekdo, kdo ma zkusenosti s nejakym univerzalnim el. stahovanim tak sup sem s postrehama, at muzu zvazit pro a proti...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.