Přejít na obsah

Dodělaní el. oken


tomina

Doporučené příspěvky

Rad bych do jedny octy (neni moje) dodelal el. ovladani oken, zatim alespon prednich. Je to r.v. 1997 GLX. Zatim resim otazku, jesi origo nebo nejakej univerzal. Kvuli cene, ale spis sahnu po nejakym univerzalu. Mate nekdo zkusenosti s dodelanim neorigo el. stahovacek? Popripade na kolik vyjde material potrebnej k dodelani originalniho el stahovani oken?

Konkretne jsem koukal treba na: http://www.aukro.cz/item387160365__akce_un...ovani_oken.html Zaujalo me, ze to vypada dost podobne jako ta univerzalni verze od Jablotronu, ktera stoji kolem 5000Kč

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak u 2,5g by mohl někdo použity jednotky po přestavbě nechat dejme tomu po 400,-/ks + komfortka 500,- = 2000,-

dveřní kabeláže cca 500,-/ks ale hůř se zhání, pak 4 stahovačky asi po 1500,- ´= 8000,-

nějaký ty ovladače a aspon tapec řidiče 1000,-

zapojení předělání dejme tomu 2000,-

takže celkem +- 13 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to uz je dost..Je to skoro petina ceny auta :-) myslim ze praci i elektriku bych zvladnul sam, jde o ten material... Jen se zeptam na jinou vec. Pokud vim, tak dverni RJ jsou u motorku stahovani a z ni pak vedou draty do zamku dveri. A jak to je, kdyz v zadnich dverich nejsou el stahovacky, to tam pak neni zadna RJ a vede to rovnou do zamku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2el. okna umí jen 3. gen. z komfortky pak vedou dráty rovnou do zadních zámků = jiná kabeláž než u 4x el. okna

jaká je to motorizace?

PS: s origo oknama to bude o něco lépe prodejnější než s nějakým neorigo bastlem, někdo by se ho mohl bát a hlavně montáž origo je plug and play, kdežto u neorigo plug and pray

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sou veci, tak to sem nevedel :-) Tim padem bych musel hodit rovnou vsechny okna do elektriky nebo tam dat 3. gen. Jak to je se zamkem kufru, predpokladam, ze ten je u vsech generaci rovnou propojenej s komfortkou a neni potreba menit nejakou jeho RJ. 3. generace komunikuje s dvernima jednotkama po CANU a ty starsi maji taky nejakou sbernici?

Jo a proc ta jina komfortka pri tuhle motorizaci?

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zámek 5. dveří je vždy propojen přímo na komfortku

každá verze komfortu v OI má dveřní jednotky po CANu

tato motorizace je specifická, jelikož nemá budíky 3 gen s gateway, takže komfortka je spešl, která nepotřebuje signály z CAN od budíků = asi 3 dráty v zapojení komfortky navíc :)

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trosku sem se hrabal ve schematech a pokud bych se rozhod, dat tam 3.gen, teoreticky by mohla zustat kabelaz do zadnich dveri puvodni (necham tam svihadla). Do prednich by bylo potreba natahnout 4draty - 2x napajeni, A-Bus, B-Bus (to je to samy jako Can High, Can Low, motorovy Can..???). Potom bych musel vymenit "tercik" za joystick na ovladani zrcatek a draty co vedou z motorku centralu prednich dveri zapojit do mozku stahovacek. Zapomnel jsem jeste na neco co se tyka prace?

Potom k materialu:

Tapec ridice s ovladacem + joystick na ovladani zrcatek

2x stahovacka s motorkama a mozkama 3.gen

nejaka ta kabelaz, ktera by sla i udelat - pokud se nepletu jedna se o natazeni 4dratu do prednich dveri

komfortka 799D

Kdyz to tak sectu je to tak za 7 - 8tis Kč :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CAN komfort je jiný než CAN pohon! nespojovat

samo, že se kabeláž dá udělat, jen je lepší sehnat originální. Jde to pak rychleji a pokud tomu moc nerozumíš a nemáš diagnostiku, doporučuji to nechat někým udělat, bude to určitě rychlejší a kvalitnější - můj osobní názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně si sežeň vypichováky, musíš přepinovat do jiného konektoru 23pinku centrálovky a kabeláže předních dveří sežeň z MR00 a vejš (aby měly varovná světla dveří a řidičova kabeláž na výhřev zrcátka ovládaného přes ovladač zrcátek)

PS: ještě časově je to na cca 4-5h, když se ví kam šáhnout a nenastanou komplikace. V DP se drž poznámek pro motorizaci AEE, do komfortky se dopojuje navíc: signál rychlosti - modrobílý, bagovka - žlutý a jeden napájecí barvu si nepamatuji.

komfortka D se taky dávala hodně do Seatu Leon od MR02 a umí i DO

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo vypichovaky taky mam, preci jenom uz sem nejakou tu mensi upravu na svy octe taky spachal (xenony, hudba...). Vsechno zalezi na tom, za jaky penize sezenu dily, mozna se na to vyprdnu uplne a bude :-)

Kabelaz na 2,5 a 3. generaci je stejna? Kdyby se mi pri tom shaneni dilu podarilo sehnat vic mozku stahovacek, tak bych se asi pustil do prekopani moji octy s 2,5g na 3g a jde mi o to, jesi bych taky musel tahat novy kabely do dveri (mam dvere komplet v elektrice).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,5 gen. má 2 verze kabeláže, lisí se právě podle výhřevu zrcátek, poslední verze je výhřívá přes ovladač, ta první přes výhřev zadního okna a taky jestli jsou varovná světla dveří nebo ne, to samé platí o kabeláži dveří.

add přestavba 2,5. na 3. gen. je to hodně popsaná, u MR01, jen přepinuješ, nic netaháš, jen propoj do budíků CAN bus komfort a budíky samo 3. gen, komfortka 799B

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...