fhs Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Zdravím, vie niekto poradiť ? , začínajú sa mi prejavovať problémy pri radení 1. a 2.rýclostného stupňa.Radičku musím silne tlačiť vľavo. Mám O1/99.Vďaka za rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Nieco tu uz bolo popisane, skusal si hladat? Na druhej strane, neuviedol si motorizaciu a ani nic o aute, takze Ti tazko radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 (editace) Zdravím, vie niekto poradiť ? , začínajú sa mi prejavovať problémy pri radení 1. a 2.rýclostného stupňa.Radičku musím silne tlačiť vľavo. Mám O1/99.Vďaka za rady? Je to 1,6 AEE 55kW r.v.99 MR2000 prevodovka 02K kód DUT Editováno: 23. Červen 2008, autor: fhs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Je to 1,6 AEE 55kW r.v.99 MR2000 prevodovka 02K kód DUT Nikto nemá s týmto skúsenosť alebo aspon výkres mierky na nastavenie radiacej páky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carp Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Nikto nemá s týmto skúsenosť alebo aspon výkres mierky na nastavenie radiacej páky? Mrkni jest-li ti nemáš vytahanou reakční vzpěru převodovky ty 1,6 na to docela trpí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 27. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Mrkni jest-li ti nemáš vytahanou reakční vzpěru převodovky ty 1,6 na to docela trpí Vďaka , skúsim to pozrieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Vďaka , skúsim to pozrieť Vzpera ok problém pri radení 1. a 2. rýchlostného stupňa pretrváva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Vymen olej v prevodovke. :p :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Jak napsal PROCHY603, zkus vyměnit ten olej v převodovce. Mě někdy taky šla blbě zařadit 2 a 3 a po výměně oleje je vše v pořádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Mě jde občas blbě 2 a 4, ale výměna oleje v převodovce nepomohla 1,6 55kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Cawte ,mam podobny problem pri 1 a 2 ale iba po nastartovani ked vypnem motor tak krasne ide vsetko zaradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Mám podobný problém, není to nic hrozného ale občas tam jde špatně 1 a 2 pak už je to dobrý. Nevím taky čím by to mohlo byt. Prý je tam ještě na šeštelování nějaké táhla k převodovce a tím by to mohlo byt taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 20. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Mám podobný problém, není to nic hrozného ale občas tam jde špatně 1 a 2 pak už je to dobrý. Nevím taky čím by to mohlo byt. Prý je tam ještě na šeštelování nějaké táhla k převodovce a tím by to mohlo byt taky. Presne tak niekedy to ide ok a niekedy ako by to o niečo drhlo, neviem kadial prechádza to tiahlo od radičky k prevodovke, lebo je to zospodu zakryté tym protitepelným hliníkovým krytom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) Pokud musíš řadicí páku tlačit hodně doleva, zkus vyndat rámeček manžety a dole pod ním je levý doraz páky, zkus povolit ty dva šrouby, co to držej a lehce(je to hodně citlivé) posunout ten doraz doleva a zase utáhnout. Další důvod může být blbě vystavující spojka vlivem jisté závady na převodovce, nebo povolený třmen páky řazení (najdeš na konci tunelu před nápravnicí) Editováno: 1. Srpen 2008, autor: masoprst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.