Přejít na obsah

nosiče jízdních kol


Rodsten

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Zdravim, potreboval bych mensi pomoc pri vyberu nosice pro tahani kol na kratkem Fabii.

Co byste doporucili.

Osobne se mi nejvic libi nosic na taznem zarizeni (bohuzel mame slaby motor 1.2 HTP a

a taky hodne jezdime po dalnici), protoze se mi zda prakticke.

Uvazoval jsem i na pouziti pricniku, jenomze nikdo koho znam nema s nema zadne zkusenosti :( .

Predem dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příteli okřídleného šípu,

Na střechu s sebou vezmeš čtyři kola nakouli nevím jestli tolik.Příčníky na střechu koupíš nové i za 1300 Kč, investice do koule a vlastního zařízení na převoz kol to je mi neznámou. To už jistě na netu někde najdeš. Před Fábií jsem měl Favorita a vozil jsem čtyři kola na střeše. Rychlost asi tak 110 km/h / dálnice. S Fábií jsem to ještě nezkoušel, ikdyž mám příčníky na střechu. Docela by mne zajímalo jakou kdo jel rychlostí s kolama na střeše na Fábii.Jde o aerodynamický odpor a spotřebu, že? Já mám 1.9 TDI a kdybych měl 1.2 HTP volil bych opět střechu.Osobně bych řešil návratnost této investice, proto mi lépe vychází ta střecha i s HTP.To je můj názor.Přeji Ti ten pravý výběr. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno má svoje pro a proti. Záleží co ti bude vyhovovat víc a jaký máž moznosti. Jestli máš příčníky na rakev nebo i kouli a jestli kouli po montáži využiješ i pak (vozejk)

Výhody koule: (dle mě):

-S kolama na kouli to můžeš v pohodě fiknout do podzemních garáží, aniž bys je urazil. Jen při couvání musíš dát bacha.

-Menší odpor vzduchu == netřepou se jak na střeše a hrozí menší nebezpečí ztráty nějakýho dílu.

-Menší odpor vzduchu == meší spotřeba

Nevýhody koule (dle mě):

-složitější přístup do kufru. U levnějších produktů je to mazec. U kvalitních šlápneš na pedál a kola odklopíš, ale furt tam je horší přístup.

-Musíš dávat pozor při otáčení-zatáčení-máš delší zadek, takže to trošku vybočuje a při couvání seš delší.

-kola sou většinou širší než fabie (u hamra to je jedno) a při průjezdu ouzkým profilem (kolona, mostky...) je na to třeba pamatovat.

-Nemůžeš použít vozejk

-Musíš tu kouli mít

-Menší svislá nosnost (koule cca 50-75 kg, střecha 75-100 kg )nevím kolik má na střechu fabie)

Výhody střechy (dle mě):

-Možnost přepravy až 4 kol

-Snadnej přístup do kufru

-můžeš použít vozejk na další matroš (lodě, raft..)

Nevýhody střechy:

-Vysoký jízdní profil = citlivost na boční výtr

-Vysoký jízdní profil = vyšší spotřeba

-Vysoký jízdní profil = výš uložený těžiště-horší stabilita

-Horší manipulace s kolama nad hlavou (malej člověk nebo ženská má problémy)

-Ryziko poškození pátejch dveří při úplným otevření a nárazu do nosiče (u Opela ASTRY nám to koliduje, ale je fakt, že tam sou delší vzpěry a kufr se otevírá vejš než sériově)

-Nemůžeš už použít "rakev" nebo jen omezeně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrej den.

Uvažuji o koupi nosiče kol Peruzzo - Padova 3 na páté dveře. Nemám totiž hagusy a střešní nosič asi ničí gumy ve dveřích, což?

Máte jej někdo? Pokud ano, můžete napsat nějaké zkušenosti?

Nechce se mi totiž věřit, že to na těch dvěřích může držet. Podle obrázků se domnívám, že to budu muset na fábce asi uvázat i za nalepené okno???!

Uvítám každý a názor a zkušenost.

Díky

D.

http://www.peruzzosr...p=1&id=33&pdf=1

http://www.peruzzosr...21-33&ricerca=9

post-3957-0-45375800-1342973091_thumb.jp

Editováno: , autor: Dubák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný, na fabii I kombi drží bez problémů, chtěli jsem to dát na otcovo Roomster, který má boční části skla pátých dveří lepený, on měl strach, takže jsem to tam nezkoušeli, ale vychází to rozměrově zrovna na sklo, Já osobně bych se nebál, protože na koncích lan jsou kovové háky, opatřené plastovým lemem, takže hák zároveň zapadá až za rám dveří. Na fabii I jinak drží dobře.

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný, na fabii I kombi drží bez problémů, chtěli jsem to dát na otcovo Roomster, který má boční části skla pátých dveří lepený, on měl strach, takže jsem to tam nezkoušeli, ale vychází to rozměrově zrovna na sklo, Já osobně bych se nebál, protože na koncích lan jsou kovové háky, opatřené plastovým lemem, takže hák zároveň zapadá až za rám dveří. Na fabii I jinak drží dobře.

Díky za příspěvěk.

Ještě bych se zeptal... Podle mého přiloženého obrázku se mi zdá, že vrchní opěrnou část nosiče bude potřeba umístit pod třetí brzdové světlo, nikoli tak jak ukazuje obrázek nad, že??? Nepřekáží tam pak ostřikovač skla?

Můžeš ukázat nějakou fotku nasazeného nosiče na fabce I?

Ještě jednou - díky... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...