stanly Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 jo a abcha, jsou dva druhy těch drátů, resp jejich konektorů do cívky, musíte si sehnat starší provedení, konektor z TOURky do cívky ve staré oktě nenarvete bez řezací úpravy Nevíte, jaký je číslo dílu toho drátu? Je to tohle 1U0 971 809? Abych nekoupil něco jinýho. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 (editace) Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne.... Tak jsem propájel 2 piny v konektoru cívky a zdá se, že je po problému. Odšrouboval jsem spodní obložení spínací skříňky, vytáhnul konektor (viz. foto). Z konektoru jsem vysunul víčko, vyjmul jeden drát z pinu, odizoloval (viz. druhé foto) a napájel zpátky do pinu. To samý s druhým drátem. Je to práce pro mikropájku. Konektor jsem zpátky sesadil a nacvakl do cívky. Tak snad to pomůže. Sorry za nekvalitní foto, dělal jsem to na koleně a fotil mobilem. Editováno: 3. Únor 2008, autor: stanly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 (editace) Potrebuju celkem nutne odstranit blikajici kontrolku imobilizeru.Da se to nejak v domacich podminkach ? Klice mam smozrejme jen jedny a bez stitku s nouzovym koden (nebo jaxe tem rika). Poradi nekdo prosim ? Je to octa MR 1998 Editováno: 23. Červenec 2008, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Robi Ti to stale, alebo len obcas? Uz sa tu take popisovalo, byva to zle vedenie k citacej cievke imobiku. Skus pohladat, je tu aj navod na vymenu/opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrs11 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 jo jo bude to ta čítacia cievka asi a ak nie môže byť problém aj v čipe v kľúči, to sa dá zistiť v obchode normálne kde predávajú kľúče do auta. A vtedy, keď ti to svieti tij to neštartuje nie? Inak neva že máš len jeden kľúč a bez štítku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 (editace) olisoft: Ted mi to udelalo vubec po prve za ty 2 roky co to auto mam vrs11: nastartovat sem to raci nezkousel Editováno: 23. Červenec 2008, autor: Planeta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 líná huba holý neštěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Ted sem Te Vaso nejak nepochopil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 kdybys ses mi ozval tak už to máš vyřešený. zvláš když to máš ke mě kousek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planeta Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Vyreseno - DEL / LOCK - THX Vasovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Zdravim....mam dotaz.Vsude tady se uvadi,ze pri blikajici kontrolce imobilizeru cca za 2sec.zhasne motor.Me obcas kontrolka blikala a motor skutecne zhasl.Nyni jsem zjistil,ze nezhasina,i kdyz kontrolka blika.Nevite v cem nebo kde muze byt zavada?Diky za postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 vypnutý immobiliizér v jednotce motoru zřejmě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Dobra,diky.Ale jak se to muze samo od sebe vypnout?Jak se to da zpet aktivovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 tak to je zvláštní.. nečipoval to třeba někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Necipoval to nikdo.Je sice pravda,ze jsem cistil kontakty na konektoru(ten co je u spinaci skrinky)imobilizeru,kdyz me zacala blikat kontrolka.Napadlo me jestli se to po odpojeni nemusi opet nejak naprogramovat.Jestli ne,tak s nicim jinym manipulovano nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 (editace) Ahoj, také jsem řešil kabílek. U spínací skříňky bylo popsáno to propájení. To jsem 2x udělal a porucha se opakovala. Tak jsem koupil nový kabílek a měnil. Zkusím popsat jeho výměnu v přístrojích. Nejdříve se sundá kryt kolem přístrojů. Jsou to 2 šrouby u budíků a jeden uprostřed panelu pod ozdobným štítkem Octavia (šrouby s hlavou thorx). K sundání krytu je nutné ještě odpojit konektor varovných blikačů a horní kryt tyče volantu. Ten horní kryt se uvolní 2 šrouby s křížovou hlavou odspodu přes dolní kryt. K tomu je potřeba tenký dlouhý šroubovák. Pak se může sundat kryt kolem přístrojů, dole se to páčí. Přístroj (budíky) je upevněn 2 šrouby(šrouby s hlavou thorx). Ten se vyklopí dole na čepech a ty jdou z uložení vypáčit. Z budíků se odpojí vlevo i vpravo konektory. Oba mají fialovou páčku, ta se z dolní polohy vypáčí a vyklopením nahoru se konektory odpojí od budíků. Levý konektor je fialový, pravý zelený. A do toho pravého, zeleného vede ten černo - zelený kabílek od spínačky. Ten konektor má dole fialové víčko, to se vysune. Pak lze z pouzdra směrem dolů vysunout držák konektorů. Černý kabel je první horní vpravo, druhý horní vlevo. Jen mírným potažením za kabel se mi oba uvolnily a vůbec v té svorkovnici nedržely. Tak si myslím, že ta moje opakovaná porucha byla v kontaktech u budíků, ne dole u spínačky. Nejvíc práce mi dalo vytlačit z plastu tu kovovou část zakončení kabelu. Jde to vytlačit velmi silným dlouhým špendlíkem, který má průměr okorát do otvoru v konektoru. Měl jsem připraveny fotky, ale nevím, jak je sem vložit. Uvidím, jak se bude dál oprava v provozu vyvíjet. Dnes jsem se do toho pustil, protože mi zase startování selhalo i po té opravě dole u spínačky, tak jsem ten kabel vyměnil. Editováno: 31. Červenec 2015, autor: kutil1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 ahoj nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem, na inzerát v německu jsem koupil auto octavii 1 1,8T bylo bez klíču(psáno v inzerátu) tak jsem jel vybaven do nsr s náčiním , tam jsem auto nastartoval tzv, šroubovákem , a ted problém jakmile už zapnu klíčem zapalování tak se mi rosvítí jen kontrolka airbagu-> ta zhasne ABS svítí ->závada na čidle svítí a baterka svítí , nesvítí mazání a ani nebliká immo klíč a nejde natočit...nejdou budíky palivo otáčky na diagnostice pouze vada imo že není nakodován klíč,,, nenapadá někoho z vás něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastny1 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Zdravim pani. Chcem sa opytat na nieco ci s tym nemate skusenost. Mam Fabia combi 1,4 mpi 2002. Jediny problem s ktorym bojujem je imobilizer. Kontrolka motora. Momentalne mam asi 2 mesiace vymenenu novu spinaciu skrinku nove 2 kluce s kodom so vsetkym priamo zo Skoda. Nakodovane oficialne za vela penazi ale zacalo robit presne to ako pred vymenou. Zasvieti kontrolka imobolizera a motor zhasne asi na 40 pokus a 2 hodinach naskoci ale neviem kde este moze byt chyba. Znami v servise skoda mi odporuca este vymenit budiky kde je centralna jednotka a nove nakodovanie auta a ked uz to nepomoze tak ze nove kable v celom aute. V skodovke su uz zufaly nevedia co to moze byt. Mate niekto skusenost s tymto? Dakujem za kazdu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasek82 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 pokud je tam nekdo sikovnej at vam propaji mikropajkou ty piny na desce v budikach tusim v zelenym konektoru - u fabii to taky zlobi ale ne tolika jako u octavii pokud ne tak vymen budiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastny1 Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Nieco ako zly kontakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr Hegedůš Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Dobrý den chtěl sem se zeptat svítí my na octávce 1 19tdi auto s klíčem nastartuji a hned vypne .nevíte co stým mám dělat? sem to zkusil proletovat a stále nic děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.