Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
jo a abcha, jsou dva druhy těch drátů, resp jejich konektorů do cívky, musíte si sehnat starší provedení, konektor z TOURky do cívky ve staré oktě nenarvete bez řezací úpravy

Nevíte, jaký je číslo dílu toho drátu? Je to tohle 1U0 971 809? Abych nekoupil něco jinýho.

Díky

Vloženo (editace)

:palec2:

Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne....

Tak jsem propájel 2 piny v konektoru cívky a zdá se, že je po problému.

Odšrouboval jsem spodní obložení spínací skříňky, vytáhnul konektor (viz. foto). Z konektoru jsem vysunul víčko, vyjmul jeden drát z pinu, odizoloval (viz. druhé foto) a napájel zpátky do pinu. To samý s druhým drátem. Je to práce pro mikropájku. Konektor jsem zpátky sesadil a nacvakl do cívky.

Tak snad to pomůže. Sorry za nekvalitní foto, dělal jsem to na koleně a fotil mobilem.

post-3370-1202058795_thumb.jpg

post-3370-1202058879_thumb.jpg

Editováno: , autor: stanly
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Potrebuju celkem nutne odstranit blikajici kontrolku imobilizeru.Da se to nejak v domacich podminkach ? Klice mam smozrejme jen jedny a bez stitku s nouzovym koden (nebo jaxe tem rika). :feve: Poradi nekdo prosim ? :feve: Je to octa MR 1998

Editováno: , autor: Planeta
Vloženo

jo jo bude to ta čítacia cievka asi a ak nie môže byť problém aj v čipe v kľúči, to sa dá zistiť v obchode normálne kde predávajú kľúče do auta. A vtedy, keď ti to svieti tij to neštartuje nie? Inak neva že máš len jeden kľúč a bez štítku

  • o 4 roky později...
Vloženo

Zdravim....mam dotaz.Vsude tady se uvadi,ze pri blikajici kontrolce imobilizeru cca za 2sec.zhasne motor.Me obcas kontrolka blikala a motor skutecne zhasl.Nyni jsem zjistil,ze nezhasina,i kdyz kontrolka blika.Nevite v cem nebo kde muze byt zavada?Diky za postrehy. 

 

Vloženo

Necipoval to nikdo.Je sice pravda,ze jsem cistil kontakty na konektoru(ten co je u spinaci skrinky)imobilizeru,kdyz me zacala blikat kontrolka.Napadlo me jestli se to po odpojeni nemusi opet nejak naprogramovat.Jestli ne,tak s nicim jinym manipulovano nebylo.

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Ahoj, také jsem řešil kabílek. U spínací skříňky bylo popsáno to propájení. To jsem 2x udělal a porucha se opakovala. Tak jsem koupil nový kabílek a měnil. Zkusím popsat jeho výměnu v přístrojích.

 

 Nejdříve se sundá kryt kolem přístrojů. Jsou to 2 šrouby u budíků a jeden uprostřed panelu pod ozdobným štítkem Octavia (šrouby s hlavou thorx). K sundání krytu je nutné ještě odpojit konektor varovných blikačů a horní kryt tyče volantu. Ten horní kryt se uvolní 2 šrouby s křížovou hlavou odspodu přes dolní kryt. K tomu je potřeba tenký dlouhý šroubovák. Pak se může sundat kryt kolem přístrojů, dole se to páčí. Přístroj (budíky) je upevněn 2 šrouby(šrouby s hlavou thorx). Ten se vyklopí dole na čepech a ty jdou z uložení vypáčit. Z budíků se odpojí vlevo i vpravo konektory. Oba mají fialovou páčku, ta se z dolní polohy vypáčí a vyklopením nahoru se konektory odpojí od budíků. Levý konektor je fialový, pravý zelený. A do toho pravého, zeleného vede ten černo - zelený kabílek od spínačky.

Ten konektor má dole fialové víčko, to se vysune. Pak lze z pouzdra směrem dolů vysunout držák konektorů. Černý kabel je první horní vpravo, druhý horní vlevo. Jen mírným potažením za kabel se mi oba uvolnily a vůbec v té svorkovnici nedržely. Tak si myslím, že ta moje opakovaná porucha byla v kontaktech u budíků, ne dole u spínačky.

Nejvíc práce mi dalo vytlačit z plastu tu kovovou část zakončení kabelu. Jde to vytlačit velmi silným dlouhým špendlíkem, který má průměr okorát do otvoru v konektoru.

Měl jsem připraveny fotky, ale nevím, jak je sem vložit. Uvidím, jak se bude dál oprava v provozu vyvíjet. Dnes jsem se do toho pustil, protože mi zase startování selhalo i po té opravě dole u spínačky, tak jsem ten kabel vyměnil.

Editováno: , autor: kutil1
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

ahoj

nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem,

na inzerát v německu jsem koupil auto octavii 1 1,8T bylo bez klíču(psáno v inzerátu) tak jsem jel vybaven do nsr s náčiním , tam jsem auto nastartoval tzv, šroubovákem , a ted problém jakmile už zapnu klíčem zapalování tak se mi rosvítí jen kontrolka airbagu-> ta zhasne ABS svítí ->závada na čidle svítí a baterka svítí , nesvítí mazání a ani nebliká immo klíč a nejde natočit...nejdou budíky palivo otáčky na diagnostice pouze vada imo že není nakodován klíč,,, nenapadá někoho z vás něco

post-5660-0-53460700-1449174029_thumb.jp

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim pani. Chcem sa opytat na nieco ci s tym nemate skusenost. Mam Fabia combi 1,4 mpi 2002. Jediny problem s ktorym bojujem je imobilizer. Kontrolka motora. Momentalne mam asi 2 mesiace vymenenu novu spinaciu skrinku nove 2 kluce s kodom so vsetkym priamo zo Skoda. Nakodovane oficialne za vela penazi ale zacalo robit presne to ako pred vymenou. Zasvieti kontrolka imobolizera a motor zhasne asi na 40 pokus a 2 hodinach naskoci ale neviem kde este moze byt chyba. Znami v servise skoda mi odporuca este vymenit budiky kde je centralna jednotka a nove nakodovanie auta a ked uz to nepomoze tak ze nove kable v celom aute. V skodovke su uz zufaly nevedia co to moze byt. Mate niekto skusenost s tymto? Dakujem za kazdu radu

Vloženo

pokud je tam nekdo sikovnej at vam propaji mikropajkou ty piny na desce v budikach tusim v zelenym konektoru - u fabii to taky zlobi ale ne tolika jako u octavii

pokud ne tak vymen budiky 

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...