Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zravím, mám dotaz jak nejlíp chladit turbo na O1RS, někde jsem četl že když dojezdím tak mám nechat ještě běžet motor na volno aby se turbo ochladilo, co je na tom pravdy a co se muže stát když to dělat nebudu a zda to jde dělat i jinak než čekat jak moula v nastartovaném autě :) .Dík za všechy rady a odpovědi...

Vloženo
posledních pár km jet jako člověk aby se turbo ochladilo :palec2:

to je celkem tezke s Rskem :)), ale jinak bych teda musel nechat motor bezet na ty volne otacky jo...a je to hodne dulezite nechat turbo ochladit nebo to zase neni nic tak akutniho?

Vloženo
ja bych to jako akutni videl, pokud ovsem nechces turbo brzo menit, ja pisem -Martin- proste blizim se k cili cesty, tak zklidnim styl jizdy a vim ze je to OK. ono prece jen pri jizde se to chladi lip nez na volnobeh

Aha tak jo tak dik za rady, budu se snazit :)

Vloženo (editace)
Pred koncem cesty dochladit pomalejsi jizdou, nebo necvhat chvilku klapat, rozhodne se to vyplati vzhledem k cene nove turbiny..

Taktak,než otevreš garaž,tak se Ti turbínka schladí,ale většinou se to dělá při razantní jízdě.Největší problem,když chceš ORS pořádně protáhnout a pak zamíříš k benzínce a hned to vypneš,pak může být problém,takže pozor a pamatovat.

Sarstedt: At Ti Otina dobře jezdí ;)

Editováno: , autor: matty7
Vloženo

to jí musíš dávat pořádně na prdel aby bylo to dochlazování aktuální..

Pozor chce dávat na benzinkách u dálnice, kdy tomu dávaš plný, najednou na 300m zastavíš a vypneš motor.

Vloženo

půl minuta na místě stačí,já tedy čekám minutu,mám to tak,že když zastavím,otevřu dveře a motor běží tak mi to minutu pípá,po dlouhé době zátěže je to ideální čas,pokud stavíš u benzínky tak tu půl minutu vydržíš ne?myslím ale že pokud je to chvilkové tj.natankovat zaplatit a vyjet tak by nemělo vadit vypnout to hned.

Vloženo
Taktak,než otevreš garaž,tak se Ti turbínka schladí,ale většinou se to dělá při razantní jízdě.Největší problem,když chceš ORS pořádně protáhnout a pak zamíříš k benzínce a hned to vypneš,pak může být problém,takže pozor a pamatovat.

Sarstedt: At Ti Otina dobře jezdí ;)

Diky, diky :).Aha u te benzinky me to nenapadlo :), budu na to davat majzla at mi vydrzi co nejdele..mam ji teprve dva dny az bude cas tak ji nafotim a hodim sem na forum :)..

Vloženo (editace)

Opacne to mas se studenym motorem, i kdyz se zahreje na 90s stejne porad neni olej v uplne idealnim stavu... a neni od veci poridit do auta budik na tlak turba a oleje...

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

Ten turbo timer vypada zajimave, no..Ja myslel ze jakmile je teplota na 90 tak je vse ok a muzu na to vice slapat..pokud to tak neni tak ten budik nebo neco na zjisteni teploty oleje je celkem nezbytny tim padem, ne?

Vloženo
Ten turbo timer vypada zajimave, no..Ja myslel ze jakmile je teplota na 90 tak je vse ok a muzu na to vice slapat..pokud to tak neni tak ten budik nebo neco na zjisteni teploty oleje je celkem nezbytny tim padem, ne?

JasteR myslel ,že i když je teplota chladící kapaliny 90°C (podle budíku) tak může být teplota oleje nižší,a při jízdě kdy tomu naložíš ,tak je namáhání turba větší....

Proto kdo má vyladěný kobylky na max,tak tam mají snímače teploty(tlaku) navíc...

Aby věděli co se děje,a turbinu netrápili nadarmo......

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...