Sarstedt Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Zravím, mám dotaz jak nejlíp chladit turbo na O1RS, někde jsem četl že když dojezdím tak mám nechat ještě běžet motor na volno aby se turbo ochladilo, co je na tom pravdy a co se muže stát když to dělat nebudu a zda to jde dělat i jinak než čekat jak moula v nastartovaném autě .Dík za všechy rady a odpovědi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 posledních pár km jet jako člověk aby se turbo ochladilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 27. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 posledních pár km jet jako člověk aby se turbo ochladilo to je celkem tezke s Rskem ), ale jinak bych teda musel nechat motor bezet na ty volne otacky jo...a je to hodne dulezite nechat turbo ochladit nebo to zase neni nic tak akutniho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 (editace) toto forum je cenzurovano majitelem proti jeho vlastnim pravidlum, prispevek jeho majitel odstranil. Editováno: 25. Červenec 2009, autor: buml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 27. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 ja bych to jako akutni videl, pokud ovsem nechces turbo brzo menit, ja pisem -Martin- proste blizim se k cili cesty, tak zklidnim styl jizdy a vim ze je to OK. ono prece jen pri jizde se to chladi lip nez na volnobeh Aha tak jo tak dik za rady, budu se snazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Pred koncem cesty dochladit pomalejsi jizdou, nebo necvhat chvilku klapat, rozhodne se to vyplati vzhledem k cene nove turbiny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Jj, jde o to, že když je motor nastartovaný, turbo se maže a tím také chladí, když ho zdechneš po velké zátěži, nemá se to teplo jak správně odvést, což mu rozhodně nedělá dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 27. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Tak jo budu na to davat pozor at mi vydrzi co nejdele, dekuji vsem za straveny cas nad mym dotazem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matty7 Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 (editace) Pred koncem cesty dochladit pomalejsi jizdou, nebo necvhat chvilku klapat, rozhodne se to vyplati vzhledem k cene nove turbiny.. Taktak,než otevreš garaž,tak se Ti turbínka schladí,ale většinou se to dělá při razantní jízdě.Největší problem,když chceš ORS pořádně protáhnout a pak zamíříš k benzínce a hned to vypneš,pak může být problém,takže pozor a pamatovat. Sarstedt: At Ti Otina dobře jezdí Editováno: 27. Červenec 2008, autor: matty7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armanny Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 to jí musíš dávat pořádně na prdel aby bylo to dochlazování aktuální.. Pozor chce dávat na benzinkách u dálnice, kdy tomu dávaš plný, najednou na 300m zastavíš a vypneš motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 půl minuta na místě stačí,já tedy čekám minutu,mám to tak,že když zastavím,otevřu dveře a motor běží tak mi to minutu pípá,po dlouhé době zátěže je to ideální čas,pokud stavíš u benzínky tak tu půl minutu vydržíš ne?myslím ale že pokud je to chvilkové tj.natankovat zaplatit a vyjet tak by nemělo vadit vypnout to hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 28. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Taktak,než otevreš garaž,tak se Ti turbínka schladí,ale většinou se to dělá při razantní jízdě.Největší problem,když chceš ORS pořádně protáhnout a pak zamíříš k benzínce a hned to vypneš,pak může být problém,takže pozor a pamatovat.Sarstedt: At Ti Otina dobře jezdí Diky, diky .Aha u te benzinky me to nenapadlo , budu na to davat majzla at mi vydrzi co nejdele..mam ji teprve dva dny az bude cas tak ji nafotim a hodim sem na forum .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 28. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Opet dekuji vsem za rady..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mva1 Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 nebo turbo timer viz.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28714&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) Opacne to mas se studenym motorem, i kdyz se zahreje na 90s stejne porad neni olej v uplne idealnim stavu... a neni od veci poridit do auta budik na tlak turba a oleje... Editováno: 28. Červenec 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sarstedt Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Ten turbo timer vypada zajimave, no..Ja myslel ze jakmile je teplota na 90 tak je vse ok a muzu na to vice slapat..pokud to tak neni tak ten budik nebo neco na zjisteni teploty oleje je celkem nezbytny tim padem, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mva1 Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Ten turbo timer vypada zajimave, no..Ja myslel ze jakmile je teplota na 90 tak je vse ok a muzu na to vice slapat..pokud to tak neni tak ten budik nebo neco na zjisteni teploty oleje je celkem nezbytny tim padem, ne? JasteR myslel ,že i když je teplota chladící kapaliny 90°C (podle budíku) tak může být teplota oleje nižší,a při jízdě kdy tomu naložíš ,tak je namáhání turba větší.... Proto kdo má vyladěný kobylky na max,tak tam mají snímače teploty(tlaku) navíc... Aby věděli co se děje,a turbinu netrápili nadarmo...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.