Přejít na obsah

Sport. kat., dynamizér??


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Tak polopaticky:

Atmosféra: místo katu trubka stejnýho průměru, střední díl nechat, poslední díl dát laděnej, ale zase přímo na tu danou motorizaci.

Turbo: ideálně pro výkon dát za turbo jen rouru většího průměru než je původně, samozřejmě hluk bude hroznej a spotřeba taky půjde asi krapet nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím, že je roztočíš! A to dělá dynamizér. Je to jako s kulkou v pistolové hlavni . Ta má např. polygonální závit, kterej roztočí kulku a ta díky tomu nabere rychlost. Je to jednoduchá fyzika...

ten zavit roztaca gulku a tá rotujúc okolo vlastnej osi letí ovela presnejsie, keby nerotovala tak by po opustení hlavne hlavne zadok predbehol predok a letela by vselijako, nepresne a vobec by nedoletela daleko. Takto ani moc nieje náchylná na vietor. A navise ten závit tú gulku rapidne spomalí. Si zober brokovnicu. ústovu rýchlost majú broky cca rovnaku a nedoletia skoro nikde. Ked tam nabyješ Sball kde ma projektyl na sebe zavit(lebo v hlavni nieje) tak je rychlost v hlavni pomalšia no účinný dostrel ovela vecsí a presnost ani nehovorím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pro všechny kdo řeší výfuk, už vím jak obejít lambdu za katalizátorama aby všechno bylo v pořádku, jednoduché, vyndat lambdu ven z potrubí a najít místo kde by nasávala čistý vzduch ale aby se nezasýrala bordelem, mám to tak udělané, je to odskoušení, a vag nehlásí nic, jako by to všechno bylo OK a auto jede normální nic neblbne a nehlásí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám výfuk 60 trubku místo serie 55, jen trubka od turba ke konci s tlumičem a taky jsem řešil stejné svody jako je v odkaze ale je to asi zbytečné na seriové turbo a řekl bych žé ty svody jsou z tenkého materiealu a budou praskat

někdo říká že laděné svody u turba nemají žádný význam ale nevím,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám výfuk 60 trubku místo serie 55, jen trubka od turba ke konci s tlumičem a taky jsem řešil stejné svody jako je v odkaze ale je to asi zbytečné na seriové turbo a řekl bych žé ty svody jsou z tenkého materiealu a budou praskat

někdo říká že laděné svody u turba nemají žádný význam ale nevím,

Já právě taky ne. Asi se na to vys... a nechám origa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A prodává nějakej výrobce výfukový potrubí místo katu?? Ať to nemusím řezat, to se mi moc nechce.

Našel jsem akorát toto, ale nechci to s rezonátorem. http://www.highperformanceparts.cz/product...ku-63mm-k03-18t

A má někdo zkušenost s tímhle?? http://www.highperformanceparts.cz/product...80ps--k03-turbo

pořádně si přečti co u těch svodů u montáže píšou..... jinak s tou životností je to samozřejmě k pousmání :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...