Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

mam problém u svojí O I. TDi 66kW, automat... po vypnuti motoru je neskutecne horka (neda se na ni udrzet ruka) chladicova stena a dokonce i blatniky. A neni to jen pri tehle vedrech, ale i kdyz byla zima... dokonce se po vypnuti motoru nekdy toci ventilatory.. to se mi stavalo naposledy u felicie :aggressive: ...

mam moznost porovnat s mnoha octaviemi a jen ta moje "vyzaruje" tolik tepla :help: ...

pri jizde se teplota normalne drzi tak jak ma, teda alespon budik to tak ukazuje..

diky za kazdy nazor !

Já bych řekl že je to normální. Po vypnutí motoru jeho teplota ještě maličko stoupne protože čerpadlo už nezajišťuje oběh a zbytkové teplo od válců postupuje blokem. Asi bych to neřešil ;)

  • Autor

mam tuhle octavii asi 2 mesice a opravdu se mi zda, ze toho tepla je z ni hodne... pred ni jsem mel 81kW TDi a nikdy se mi nestalo, ze by se vetraky pustily po vypnuti motoru... a uz vubec nebyly horke blatniky ...

asi se 66 hodně nadře :smich: pardon,asi byh to neřešilna budíku normal,teplotní čidlo dobré,čidlo na ventilátory asi taky když spínají,voda neubývá - nemáš strčenou dečku u chladiče?jakou máš masku a nárazník?

v tom případě by se taková 1,6 55Kw musela propálit Zemí až do Číny :smich:

  • Autor

decku tam nemam ;) .. naraznik a maska zatim standard... maska pujde od Milotecu bez znaku..

A neni to spis tim, ze se u automatu hreje hydrodynamickej menic? Nekde sem cet, jakej problem mely ve VW s passatama v automatu. Nejaka serie urcena do USA mela problem s prehrivanim prave zminenyho menice a teplo prostupovalo az do interieru...

mne ties casto pusta ventylatory aj po vypnuti motoru. Ale je to 1,8T

U TDi byval problem ze sa nechceli zohrat ani na prevadzkovu teplotu pokial viem

Asi ma tomina pravdu ze je to tym "hydrodynamickym meničom"

  • Autor

ve skole jsem neco na HDM neco merili, ale ze by se nejak extremne zahrival si uz nevzpominam kol119 ?? no ale mozny to je... zatim se to neuvarilo, tak je to OK ;) ... ono to ted ani moc nejezdi.. viz muj problem v jinym tematu :wallbash:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.