Honza130 Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 mam problém u svojí O I. TDi 66kW, automat... po vypnuti motoru je neskutecne horka (neda se na ni udrzet ruka) chladicova stena a dokonce i blatniky. A neni to jen pri tehle vedrech, ale i kdyz byla zima... dokonce se po vypnuti motoru nekdy toci ventilatory.. to se mi stavalo naposledy u felicie ... mam moznost porovnat s mnoha octaviemi a jen ta moje "vyzaruje" tolik tepla ... pri jizde se teplota normalne drzi tak jak ma, teda alespon budik to tak ukazuje.. diky za kazdy nazor ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Já bych řekl že je to normální. Po vypnutí motoru jeho teplota ještě maličko stoupne protože čerpadlo už nezajišťuje oběh a zbytkové teplo od válců postupuje blokem. Asi bych to neřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 30. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 mam tuhle octavii asi 2 mesice a opravdu se mi zda, ze toho tepla je z ni hodne... pred ni jsem mel 81kW TDi a nikdy se mi nestalo, ze by se vetraky pustily po vypnuti motoru... a uz vubec nebyly horke blatniky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 asi se 66 hodně nadře pardon,asi byh to neřešilna budíku normal,teplotní čidlo dobré,čidlo na ventilátory asi taky když spínají,voda neubývá - nemáš strčenou dečku u chladiče?jakou máš masku a nárazník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 v tom případě by se taková 1,6 55Kw musela propálit Zemí až do Číny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 31. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 decku tam nemam .. naraznik a maska zatim standard... maska pujde od Milotecu bez znaku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 A neni to spis tim, ze se u automatu hreje hydrodynamickej menic? Nekde sem cet, jakej problem mely ve VW s passatama v automatu. Nejaka serie urcena do USA mela problem s prehrivanim prave zminenyho menice a teplo prostupovalo az do interieru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 mne ties casto pusta ventylatory aj po vypnuti motoru. Ale je to 1,8T U TDi byval problem ze sa nechceli zohrat ani na prevadzkovu teplotu pokial viem Asi ma tomina pravdu ze je to tym "hydrodynamickym meničom" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 2. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 ve skole jsem neco na HDM neco merili, ale ze by se nejak extremne zahrival si uz nevzpominam ?? no ale mozny to je... zatim se to neuvarilo, tak je to OK ... ono to ted ani moc nejezdi.. viz muj problem v jinym tematu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.