Přejít na obsah

Poradte aky motor/prevodovka


Body

Doporučené příspěvky

Ahojte,

chcem Vas poprosit o radu. Chcem kupit O2 combi TDI. Neviem sa rozhodnut ci 77kW alebo 103kW.

Je vykonostny rozdiel markantny? Pozna to ridic a kedy ? Alebo 77 kW je dostatocny. Mal som O1 81kW a hovoril

som si ze mensi vykon by som uz asi nechcel. Uvazujem aj o DSG. Mate niekdo negativne skusenosti s touto

prevodovkou?

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačne zober teraz 1,8TSi, super motor a dobra spotreba ;)

kombinovana spotreba 7.4/100km nieje zla na 118kW :). Som zvyknuty a mam rad ze dizel zabera od nizkych otacok.

Ako treba 1.8TSI vytacat ? Neprenika hluk do kabiny velmi na dialnici.. pri rychlosti 140km+ ?

A co si myslite o DPF a emisne normy ? Je dobre kupit autio uz s filtrom pevnych castic? Ten vsak vysuje spotrebu .....

V nemecku zaviedli ekologicku dan a preto sa niektory aut bez DPF zbavuju. Kolko bude trvat nez to skusia zaviest nasi zakonodarcovia aj v SR a CR ?

Prosim pochvalte sa s vasimi skusenostami. Chcem byt po kupe spokojny a nie rozmyslat ako sa rychlo noveho auta zbavit :) :) .

Bol som dohodnut predvadzaciu jazdu ale dealerov autopark obsahuje jedno auto a to nehovorim ze som chcel skusat aj automaticku prevodovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačne zober teraz 1,8TSi, super motor a dobra spotreba ;)

Zacal som o 1.8 TSI vazne uvazovat. S akou spotrebou jazdis ty? Som mal O1 81KW kombi a maval som dlhodobu niekde okolo 5.5l na 100km. Inak neviem ci sa tak malo predava oktavia v nemecku s 1.8 TSI alebo to spokojny majitelia nepredavaju, lebo sa v bazaroch vyskytuju len sporadicky narozdiel od 2.0TDI, 2.0FSI a 1.9TDI.

Velke minus uz vidim len v tom ze je pre tento motor GSD tabu. Aspon ze ma 6°-vy manual.

Otazkou je aj ako sa bude dobre predavat za 3 roky ojazdena O2 s TSI oproti TDI. Viem ze O1 s benzinovim motorom ma o dost nizsiu cenu na trhu ako TDi o ktore je stale zaujem.

GSD ma velmi laka ale s 1.9 neviem neviem... Skusal som 77kW a akceleracia na aku som bol zvyknuty z 81kW to zdaleka nieje. A az pojdem na dovolenku plno nalozeny tak to asi bude umorne.

Docital som sa ze tento benzinovy motor je o dost tichsi ako TDI a ma prijemny chod. Asi sa TSI ozaj podaril.

Inak v praci mame Passat 2006 s 2.0TDI ma za 2 roky 150.000km a okrem prehliadok a vypalenych ziaroviek ziadny problem. Lisia sa dvojlitre v VW a Skode neako aby to malo taky vplyv na poruchovost?

Mame aj 5x Scout 2.0TDI rv. 2007 okolo 50.000km a zatial tiez OK. Je mozne ze problematicke rocniky motorov 2.0TDI skoncili rokom 2006?

Inak bol u nas jeden chalan z firmy kde vyrabaju palivove nadrze pre VW a Skodu a povedal ze do VW posielaju len kvalitu a ked ostanu diely co by VW vratil ako reklamaciu ide to do SKODY :feve: . Podla mna to je velmi mozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...