Přejít na obsah

Vytlmenie interieru - znizenie hlucnosti


wagoo

Doporučené příspěvky

Richardus,

nevrzu ti nahodou tesnenia okolo dveri?? isto je to ten tlmiaci material?? Odkedy som vytlmil kufor, tak nepocujem nic, akurtat ako hrkoce mriezka, ktoru mam rolovaciu. Ta ma sere svojim skrkanim neuveritelne. Ale to nezmenim, kedze som N1 :( .

Podobne nieco ako ty popisujes som nestretol, obcas zacujem vrzganie spominanych gum, ale to je tak trosku ine vrzanie, gumove, a ked je motor v nizsich otackach, tak dokonca pocut zblnkotat naftu v nadrzi (toto ked som povedal svojej drahej, tak ma skoro prizabila) . Pravda je ale, ze ja som pouzil Dynamat a Dynaliner, coz ty si pouzil lacnejsiu verziu a mozno bude problem prave v tom....

No tesnenia som striekal pred zimou silikonom ,tak to este skusim skontrolovat a premazat znova.Dufam ,ze to bude ok ,rozoberat tapec je pakren.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

pajko: pohrab sa tu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showforum=122

Diki wagoo za tie fotky, urcite boli inspiraciou pre mnoho ludi, vratane mna. Kedze sa zo mna musel stat kvoli vrzgajucemu stahovaniu okna odbornik na demontaz tapaciru tak som pri tej prilezitosti aj trocha vytlmil. Posielam svoju trosku do mlyna, zopar fotiek ako som tlmil dvere vodica aj spolujazdca. Na tu vnutornu stranu vonkajsieho plechu som si netrufol, odradili ma tie nity.

Este otazka pre tych co tlmili kufor (pytal som sa v inom vlakne ale nikto mi neodpovedal, tak skusim este tu). Vedel by niekto poradit ako najlepsie demontovat plastove uchyty co drzia v kufri tie bocne vyplne, foto http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=153664

post-34243-1249326482_thumb.jpg

post-34243-1249326499_thumb.jpg

post-34243-1249326506_thumb.jpg

post-34243-1249326511_thumb.jpg

post-34243-1249326517_thumb.jpg

post-34243-1249326527_thumb.jpg

post-34243-1249326535_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, klobouk dolu, to bych take moc a moc potreboval, nicmene nejradeji, pokud by me to nekdo udelal na kseft, takove veci neumim a nepletu se do nich, rozumim jinym vecem :-.)

Nicmene se pridam, co se tyce toho vrzani, i me to nyni neuveritelne vrze uvnitr kabiny, nevim, zda-li to nedela kůže na sedačkách, nebo to zminene tesneni dveri (to me nenapadlo), ale je to otresne a na nervy, pri kazdem prejezdu nejake nerovnosti...

Nicmene, pokub by to "vytlumeni interieru" nekdo umel a chtel udelat na zakazku, a bydli nekde v Cesku, mam velky, velky zajem!

No koukam ze Skodovka se svym tesnenim neudelal nic. Na to ti nepomuze zadne vytlumeni, hlavne to tesneni nicim nemazej a jen ho umyj. Ja jsem si s tim uzil strasne moc v ramci zaruky, idioti v servise to mazalyaz jsem to pak hodil Bolce a ta mi rekla ze tesneni se nesmi nicim mazat, jen se popr. impregnuje uplne nove tesneni takovym praskem tot vse, ale to staci uplne poprve pak uz jakmile tesneni zacne vrzat tak jenom umyt a pokud vrze dal tak na zaruku a stat si za svym ze chces to tesneni kompletne vymenit a nechat prestavit vsechna dvere. Opravdu ti na tohle zadne vytlumeni interieru nestaci.

Do toho vytlumeni se chci take pustit, ale az dostavim barak, ted nemam cas absolutne na nic. Kazdopadne bych rad vedel jestli je teda dobre davat na ten alobal i nejake ty chlupy a nebo ne. Zkuste nekdo z toho udela nejaky zaver, zda-li to nutne je a nebo ne. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pajko: pohrab sa tu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showforum=122

Diki wagoo za tie fotky, urcite boli inspiraciou pre mnoho ludi, vratane mna. Kedze sa zo mna musel stat kvoli vrzgajucemu stahovaniu okna odbornik na demontaz tapaciru tak som pri tej prilezitosti aj trocha vytlmil. Posielam svoju trosku do mlyna, zopar fotiek ako som tlmil dvere vodica aj spolujazdca. Na tu vnutornu stranu vonkajsieho plechu som si netrufol, odradili ma tie nity.

Este otazka pre tych co tlmili kufor (pytal som sa v inom vlakne ale nikto mi neodpovedal, tak skusim este tu). Vedel by niekto poradit ako najlepsie demontovat plastove uchyty co drzia v kufri tie bocne vyplne, foto http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=153664

Najlepsie demontovat tak ze na vrchu toho hacika je plastova krytka - jemne vylupnut - pod ktorou je krizova skrutka - odskrutkovat. Mne otacanim toho hacika ta skrutka tu krytku vytlacila .. tak som to dotahoval :)

Editováno: , autor: cetan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najlepsie demontovat tak ze na vrchu toho hacika je plastova krytka - jemne vylupnut - pod ktorou je krizova skrutka - odskrutkovat. Mne otacanim toho hacika ta skrutka tu krytku vytlacila .. tak som to dotahoval :)

Diki, ja totiz mam casto smolu, ked idem cosi rozoberat, tak vecne tam na 1. krat cosi ulomim,... Tieto haciky som zbezne obzeral, ten vrch vyzeral dost tuho, skusim to vylupnut nejakym drevom, nozom/srobovakom by som to asi dost poskodil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na zaciatku Ta musim pochvalit, pekna pracicka !!! :palec2:

Co sa tyka tych "vesiakov", tak ako sa predtym pisalo, v strede ucha je obdlznicek, ktory treba vylupnut. Hlavne opatrne, mne sa to ovedcilo s rezakom (takym tym ostrym, vysuvacim). Ten je tenucky, relativne siroky. V zasade sa ti mozno podari niektoru z tych krytiek ulomit, stoji to ale par centov, a rovno si kup viacero kusov.

Ak tu moze niekto zavesit postup ako rozobrat kufor na kombiku, tak nech to zavesi. Ja momentalne testujem Windows7, a vsetky uzitocne programiky mam z nb von :(. Dost to pomoze, nakolko prvy problem je v odopnuti vyplni na zadnom sedadle , a potom spravnom postupe rozmontovania bokov ... Naspat to uz ide lahko, ale....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

davnejsie som pisal, ze by som rad odhlucnit aj prepazku medzi motorom a kabinou (OII RS TDI PD), kvoli znizeniu hlucnosti v interieri . Vcera som rozobral celu pristrojovku, odstrojil drziak pristrojovky, ale ku celej prepazke som sa nedostal. Je to piplacka asi na 3 dni, aby sa odtial vsetko povyberalo. Podarilo sa my vytlmit akurat priestor medzi palubovkou a nohami, co je cca 1m (cast ciernej originalnej zvukovej izolacie). A na to tu palubovku netreba ani dole davat. Je to strasna drbacka, ale aspon nieco...

Co som ale urobil, tak vystriekal vnutro pristrojovky antivibracnym sprajom, nakolko je tam potrubie na vzduch, ktore je "zaklapavacie", a tie cvoky radi drnkocu (tak ako na tapaciroch). Rano som urobil testovaciu jazdu, takze je tam zmena v utlme, ale nie uspokojiva (teda nie podla mojich predstav).

No, zaverom neostava nic insie, len zvesit cely motor a prevodovku , a urobit to zo strany motora. Ked budem o 30t km menit rozvody, tak sa do toho pustim , a nasledne dam vediet vysledok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj wagoo, ja sa priznam, ze som s napatim cakal ako sa ti podari/nepodari ta prepazka medzi motorom a kabinou, kedze aj ja o tom uvazujem. Cez interier cesta teda nevedie, diki za info. Ak mas nejake foto z tej demontaze pristrojovky hod sem, bol by som zvedavy ako to vyzera pod tym.

Este by ma zaujimalo, ci sa pri vymene rozvodov dava dolu motor. Ak ano tak je to idealna prilezitost pre vytlmenie. Co tam das, dynamat extreme? Ako sa dostat k blatnikom prednych kolies, musi dolu pristrojovka?

Uvazujem este dat dole sedadla&koberce a vytlmit spodok. Pod kobercom je ale nejaka vypln, plst alebo co to je (je to dost hrube). Co s tym, nalepit dynamat priamo na to, alebo to uplne vyhodit, co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak chces vytlmovat podbeh + blatnik zvnutra, pristrojovku nemusis davat dole. Je tam taka guma, ktora je rozdelena na viacero casti (ta guma ma zvnutra kobercovinu resp. nieco podobne). Ja som urobil to, ze som odmontoval kryty podbehov, uvolnil sedacku , uvolnil tapacit na vnutornej strane pristrojovky, a demontoval pedal plynu + ochranny kryt tyce riadenia. Odhrnul koberec, a pod tu gumu som vlepil dynamat (pri nom zostavam, nakolko po precitani kopcu for sa utvrdzujem, ze je to stale ta najlepsia volba na tlmenie , aj ked najdrahsia .. )

Tym ze je tam malo miesta, je to neuveritelna drbacka, ale ... zo spodu to pomohlo.Nieje to to co som cakal (to som uz pisal), ale je to dalsi krok k uspechu.

Lepil som to iba po tu cast, kde konci gumo-kobercovina, a zacina len kobercovina. Tym, ze dynamat je tenky, povodny matros som tam nechal. Niekde v telefone mam nejake foto, potom to tu prihodim. To iste som potom urobil aj na strane spolujazdca, kde to bolo o cosi jednoduchsie

Co sa tyka motora a rozvodov, bol som akurat v servise u kamosa (ked som to robil), a on daval dole cely agregat z Audi A8. Ostalo na kasni len ten ochranny teleny plech,a vtedy ma trklo, ze by to slo aj na nasich milackoch. Takze, prehodil som tuto moznost s kamosom technikom, a on mi potvrdil ze by to slo bez akychkolvek problemov :)

Treba tam len dat extreme + hoodliner (kvoli ochrane tepla), a ten plechco je tam povodny by asi siel do *** (sak vies kam). Toto by bola asi ta najidealnejsia volba. Treba mat len trpezliveho servisaka, ktory pochopi o co ide (ten moj pochopil, musim ale pockat este 30 tisic km :( )

Inac moje milo-nemile zistenie bolo, ked kamosovi sa pokazil motor od stieracov (takisto na RS). Ked som dal dole dekel z torpeda (to je ta blbost, kde je umiestneny motor na stierace pod prednym oknom), a dali sme novy sli sme na testovaciu jazdu (bez toho umelohmotneho deklika). Hlucost od motora rapidne stupla. Po opatovnom zalozeni dekla na povodne miesto hlucnost klesla... :kol-32: . To ma motivuje k jednemu medzikroku :)

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pytal som sa mechanika v servise kde chodim, ci sa pri vymene rozvodov dava dolu komplet motor, a on povedal ze nie, ze sa to len zvykne trocha "pustit dolu". Tak neviem. Ak budem chciet to samozrejme vedia dat dolu, ale vravel ze je to dost roboty navyse.

Dnes som trochu obzeral situaciu pod kapotou ohladne tlmenia. Kryt mechanizmu stieracov co spominas vyzera na dost exponovane miesto, cez ktore sa hluk tlaci smerom k usiam sofera (na foto ta najviac sipka vlavo). Nalepenie dynamatu zo spodu by mohlo mat celkom efekt. Dole sa to dava celkom lahko, tak preco nie. Rovnako by sa dalo vytlmit miesto po tou orig. tlmiacou plstou (dolne sipky) bez nejakeho extra rozoberania.

Tiez som pozeral na podbehy (predne) - nestalo by za to nacapit dynamat aj na tie? Zmontovat koleso, potom podbeh a z vnutornej strany nalepit dynamat? Vydrzalo by to tam, co myslite?

Taktiez som skusil dat dolu orig. tlmiacu plst na vnutornej strane kapoty (to velke cierne), odviest sa bez tej, a potom s nou. Na moje velke prekvapenie som nepostrehol v podstate nijaky rozdiel. Z toho mi vychadza, ze davat hoodliner na kapotu je "malo muziky za vela penazi". Ak riesit kapotu, asi by som asi siel cestou dyn. extreme + na odraz tepla nejaku samolepiacu AL reflexnu foliu pouzivanu v stavebnictve. Ked ale uvazime, ze dyn. extreme ma 1mm hrubu AL foliu na sebe, mam dojem ze davat na to este toho hoodlinera je viacmenej zbytocne.

Dalsia vec co mi vrta hlavou je utlmenie zvuku hukacky - turba. Uz si nepamatam ako to vyzera v okoli turba ked je zmontovane (skoda ze som si to nenafotil), ci je tam nejaka izolacia alebo nie (aspon tepelna by tam snad mala byt, aspon taka aku ma vyfukove potrubie). Ak by sa do toho priestoru dal dat dyn. extreme + hoodliner tak by to podla mna malo dost vyrazny efekt. Hluk turba ma vyssiu frekvenciu, a vyssie frekvencie velmi dobre hltaju peny, tu ten hoodliner urcite ma zmysel.

Hodnotne recenzie na dynamat na

http://www.amazon.com/Dynamat-10455-Xtreme...f=cm_cr_pr_pb_t , tie ceny su tam menej ako polovicne ako u nas

post-34243-1252194099_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, Sector, skusim Ti odpovedat :)

Vyplne okolo kolies ma zmysel riesit tak, ze das dole tie vyplne, poriadne to odmastis a nalepis dynamat. Je verzia s lesklym povrchom (to co som daval do kufra -> Extreme). Ten by sa tam hodil aj z praktickeho hladiska. Kazdopadne, ten original material (plsteny) musi ist spat na to, nakolko ma aj funkciu ochrany proti vode... Tymto by sa malo z vacsej casti zamedzit hluku od kolies

Co sa tyka piskania turba + tvz. torpedo. Ak sa vytlmi ta prepazka, tak sa znizi hlucnost aj turba. Ak by si sa skusil povozit bez toho umelohmotneho deklika pod oknom, zistil by si, ako sa rapidne zvysil hluk od turbiny tj. to piskanie. Ja som bol z toho tiez milo-nemilo prekvapeny. Takze tak ako si napisal, zmysel ma tlmit ten "tunel"pod oknom.

Co sa tyka kapoty, ja som davnejsie vylepil vyrezi v kapote dynamatom, na to som dal hoodliner a velku zmenu som tiez nepostrehol. Tak ako pises, investicia to vylepenia celeho "dielu" prednej kapoty je uplne zbytocna.

Tesim sa na najblizsi predlzeny vikend, idem sa povenovat priestoru okolo kolies + podoknom :palec2:

post-10527-1252308474_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau wagoo, tak som vcera zaliezol do montaznej jamy a trocha to obzrel a nafotil.

Vyzera to tak, ze vytlmit priestor medzi motor a kabinou zo stranu motora by slo aj bez demontaze cohokolvek, len by sa to robilo trocha nesikovne, ale slo by to. Davat dolu cely motor po tom co som videl je zbytocne. Pre pohodlnu montaz by uplne stacilo zmontovat tu spodnu kovovu cast (neviem ako sa to vola, je to na prvej fotke) a cast vyfukoveho potrubia. Na pracu s rukami je za motorom miesta dost.

Co sa tyka podbehov, karoseria je v tych miestach potreta takou velmi tuhou gumovinou, myslim ze prave z tlmiacich dovodov. Je to dost nerovne, ak tam davat dynamat extreme tak potom asi lepit za asistencie teplovzdusnej pistole, aby sa to nahrialo a lepsie sadlo na tie nerovnosti.

Turbo ako take nie je nijako extra izolovane, cuci normalne pod motorom.

Samotne plstene podbehy su dost krehke, na ne by som urcite nedaval nic. Keby niekto velmi chcel, tak max. nejaky antivibracny sprej.

Pre inspiraciu a zamyslenie nech sa paci fotky.

post-34243-1252323885_thumb.jpg

post-34243-1252323891_thumb.jpg

post-34243-1252323899_thumb.jpg

post-34243-1252323903_thumb.jpg

post-34243-1252323910_thumb.jpg

post-34243-1252323917_thumb.jpg

post-34243-1252323922_thumb.jpg

post-34243-1252323927_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tvojom obrazku, kde je vnutro blatnika , tak tu to ma vyznam lepit (cervena sipka, v smere do kabiny na cely ten obluk + zadna stena) (z takeho logickeho hladiska). Ci to ma vyznam lepit aj na prednu cast, tak to by stalo za diskusiu, lebo z hladisku utlmenia hluku to vyznam nema, mozno pre dobry pocit). To iste aj na zadnych kolesach (Ale tu cely polobluk, aspon pri kombiku) . A tak ako pises, odmastit (poriadne), a pomoct tomu s teplovzdusnou pistolou. Nakoniec nahodit spat

Ak sa budes dnes ukrutne nudit, odmontuj stierace, daj dole tesnenie torpeda (obrazok c.2 modra sipka), a skus sa tak povozit. Dnes prsat nema, som zvedav na tvoj pocit. Na tom istom obrazku su cervene sipky, kde by som chcel nalepit pas dynamatu. Potom este do toho tunela, kde je motor stieracov (teda pod tou umelou hmotou), to ale bude chciet preciznu pracicku, nakolko tam steka voda, a by to tam nehnilo....

post-10527-1252330618_thumb.jpg

post-10527-1252330629_thumb.jpg

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes som mal trocha cas, tak zasa niecim prispejem do tejto temy.

Dal som dolu ten umely kryt a siel sa previest bez neho ako si to radil. Ked som siel tak 60-90km/h tak som rozdiel nepocul vobec. Pri malych rychlostiach (do 40km/h) som trocha registroval, ze zvuk od motora je mierne vyraznejsi, ale ze by to bolo nejake extra hlucnejsie by som nepovedal.

Rozobral som stierace aj vrchny plech za tou plstou (vid fotky) a nacapil som na neho dynamat. Tiez som dal 2 mensie kusky na umely kryt stieracov zo spodu na miesta, kde netecie voda + na plastovy kryt nasavania (zelena sipka). Samozrejme som od toho necakal, ze to potom bude tiche ako benzin :-), ale aspon troska som tomu hadam pomohol, aj ked subjektivne som velmi rozdiel pred a po nepocul.

Prikladam fotky z rozobratych stieracov, v tych miestach by sa este kde-tam dal nalepit dynamat, ale ci by to malo nejaky citelny efekt,... skor si myslim ze pravdepodobne ani velmi nie. Ak sa niekto odhodla na tu prepazku medzi motorom a kabinou urcite dajte vediet, bol by som velmi zvedavy ci to prinesie citelnu zmenu.

Co ma hneva najviac nie je ani tak hluk motora ako to hvizdanie turba. Ale co uz, musim to strpiet.

Mal som este davnejsie niekolko krat moznost sa odviest na bmw 320d, tiez. r.v. 2005, malo sice daleko menej km ako moja krochtavia, ale zvukova kulisa tam bola 100 a 1 oproti skodovke... Bol to CR motor, nie TDI-PD, viem, neporovnavajme neporovnatelne, ale aj tak... Turbo tam nebolo pocut vobec, ani naznakom. Nemal som este moznost odviest sa s TDI-CR od VW, bol by som vazne zvedavy na zvukovu kulisu.

post-34243-1253027585_thumb.jpg

post-34243-1253027594_thumb.jpg

post-34243-1253027605_thumb.jpg

post-34243-1253027611_thumb.jpg

post-34243-1253027619_thumb.jpg

post-34243-1253027628_thumb.jpg

post-34243-1253027645_thumb.jpg

post-34243-1253027662_thumb.jpg

post-34243-1253027675_thumb.jpg

post-34243-1253027683_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mal som cez tyzden asi tri hodinky casu, tak som sa realizoval. Vylepenie toho cierneho plechu, ktory je tesne pod oknom, medzi torpedom a motorovou castou dopomohlo ktomu, ze az tak nepocut piskanie turba. Ja som este iniciativne vylepil cele vnutro "torpeda" , kde je motor na stierace, a rj motora (zadnu stenu smerom do kabiny a hornu cast ) . Zvuk sa opat upravil, uz je to niekde inde ako to bolo na zaciatku (ale k idealu tomu este vela chyba).

Uspesne som presiel hranicu 100tkm, tj onedlho sa budu riesit rozvody (a zaroven vytlmenie celej motorovej casti zo strany motora). Ked sa to bude realizovat, urcite to budem fotit, este by som sa chcel poobzerat po inom zavese motora resp. pozriet sa, co davaju do Passatov (kedze zaves prevodovky som uz davnejsie vyriesil :) )...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim vsetkych tlmicov,

tak som vytlmil kufor + komplet podbehy zadnych kolies zvnutra + plech pod zadnymi sedadlami (minul som 10 velkych platov). Prikladam nejake foto. Pod kapotu som viacmenej ako bonus este nalepil trocha DSM platu.

Moje dojmy: hluk od zadnych kolies sa znizil, je to citelne hlavne pri vyssich rychlostiach, pri nizsich ani nie. Co sa tyka zvukovej kulisy vo vnuti auta, efekt to ma ako ho uz popisal wagoo. Nejaky extremny zazrak kazdopadne od tejto procedury vytlmenia kufra necakajte.

Ked sa to toho pustite sami (myslim 1 clovek) tak si na to vyhradte 1 komplet den + nieco s dalsieho. Urcite treba mat v rukach trocha zrucnosti a citu, najma na rozobratie kufra. S dynamatom sa robi dobre, ale pripravte sa, ze z toho pritlacania vas budu na druhy den boliet trocha ruky :-) Tie peny na vrch typu Dynaliner su podla mna zbytocne.

So zatajenym dychom vsetci cakame, ci sa niekomu poradi velke finale v podobe vytlmenia prepazky medzi motorom a kabinou :-)

Tlmeniu zdar.

post-34243-1259512451_thumb.jpg

post-34243-1259512459_thumb.jpg

post-34243-1259512465_thumb.jpg

post-34243-1259512472_thumb.jpg

post-34243-1259512478_thumb.jpg

post-34243-1259512487_thumb.jpg

post-34243-1259512499_thumb.jpg

post-34243-1259512506_thumb.jpg

Editováno: , autor: sector
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

po dlhej dobe som cez week nasiel dve hodky na udrzbu RS-sa, tak pridavam novy update. Dalsi bude druhy tyzden v januari, ked ide von motor kvoli udrzbe pri 12o tkm a inym "drobnostiam".

Medzitym som si precital zopar clankov o dynamate, tak som nelenil a pristupil ku kroku c.1 (vid obrazky)

Krok c.2 bude vytlmenie prepazky medzi motorom a kabinou a to vrstvou dynamatu X-treme + Hoodliner...

Na to ze je zima, a tankujeme "traktorovu", zhora teda od strany kapoty nic nepocut (teda hukot diesla.) Cele to teraz vychadza spredu cez chladic vody, a medzichladic klimatizacie. Skoro uplne zmizlo piskanie turbiny....

PS: sorry za kvalitu fotiek, ale je to made in Nokia 5800 (to je zkrz reklamacie na FOTENIE :) :) )

PS2: hoodliner sa strasne zle reze resp. striha ked sa prilepi na kapotu. Treba si obkreslit povodny "tlmiaci" matros na Hoodliner a vystrihnt to na "sucho" s ochrannym papierom

EDIT 29.12.2009 upravil som orez po okrajoch Hoodlinera, lebo pena ktora je vo vnutri hoodlineru sa miestami drolila. Pomohla tepelne odolna lepiaca paska na rury a telovzdusne vedenia

post-10527-1262078506_thumb.jpg

post-10527-1262078514_thumb.jpg

post-10527-1262079161_thumb.jpg

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...