Publikováno Srpen 16, 200817 r neviete preco mi pocas jazdi zacalo pipat a blikat dobijanie robi to v kuse celu jazdu,zla baterka ? alebo alternator ? doteraz bolo vsetko okej nespozoroval som ze by nedobijalo po nastartovani hned zhaslo dobijanie.
Srpen 31, 200817 r Měřil jsi palubní napětí? Pokuď bude pod hranicí 12,5V vypadá to na altík.Pokuď bude v rozmezí 12,5V - 13,7V zkus jít po modrým drátu z altíku do BSG na svorkovnici XS4 T18a/pin9
Září 2, 200817 r tak môže to byť ten vodič (modrý) ale aj alternátor, chcelo by to premerať ho. predsa len je to dôležitá časť elektroinštalácie
Listopad 12, 200816 r Autor to pipanie a svietenie zacalo tesne po tom ako som jazdil v dost hustom dazdi aj na cestach bolo vela vody.Najprv som si myslel ze som utopil alternator ale po nejakom case asi 2>3 dni to prestalo a aj po merani daval alternator na baterku tusim cez 13V. Nasledne som dokupil spodny kryt motora a podblatnik na tej strane kde je aj alternator a dufam ze ma uz nic podobne nestretne.
Listopad 13, 200816 r A co tak mnohokrat spominany kablo zvazok? ja len tak ked pises ze ti to urobilo po otm ako si jazdil v dos "mokrom" prostredi... Nikto ste totiz nezistil, teda neviem o tom, co sa NEmoze stat, ked je ten zvaok na nic
Listopad 15, 200816 r Jak jsem psal i jinde - zaclo to obdobne... Hazelo mi to chybu 01117 a postupne se mi vypinaly elektronicke veci - posilovac, bagy, svetla, blinkry az posledni vypnul motor... Alternator nebudil a byl po smrti... Bohuzel cena za novej altik pro 1,2 Valeo a baterku v servisu 16643 CZK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.