Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všetkých, včera som išiel po dialnici 140km/h otáčky cca 3500. dal som plyn na podlahu a nič. rýchlosť rovnaká a všimol som si že teplomer je tak 0,5 cm nad normálom. Pred dvoma týždňami som buchol prednú časť výfuku pod motorom o obrubník a odvtedy mi to trošku syčalo pod autom ale inak v pohode. Lenže odvčera to syčí tak že cez koncovku výfuku skoro nič nejde. Je to porušené na spoji za katalyzátorom ako sú tie dve svorky. môže to mať súvis s výkonom?

po meste to ide v pohode teplomer je tak 1-2mm nad normál. na volnobehu ide motor do otáčok v pohode, aj na nižších prevodových stupňoch.Ďakujem za rady.

Zdravím všetkých, včera som išiel po dialnici 140km/h otáčky cca 3500. dal som plyn na podlahu a nič. rýchlosť rovnaká a všimol som si že teplomer je tak 0,5 cm nad normálom. Pred dvoma týždňami som buchol prednú časť výfuku pod motorom o obrubník a odvtedy mi to trošku syčalo pod autom ale inak v pohode. Lenže odvčera to syčí tak že cez koncovku výfuku skoro nič nejde. Je to porušené na spoji za katalyzátorom ako sú tie dve svorky. môže to mať súvis s výkonom?

po meste to ide v pohode teplomer je tak 1-2mm nad normál. na volnobehu ide motor do otáčok v pohode, aj na nižších prevodových stupňoch.Ďakujem za rady.

No já nejsem žádnej automechanik, ale nemůže to souviset s chybnou funkcí LAMBDA SONDY (LS) ... která by pak dávala špatné informace řídící jednotce motoru (ECU) ???

Jak píšou např.:

- většina dnešních systémů řízení vstřikování paliva se neobejde bez čidla obsahu kyslíku ve výfukových plynech - většina z vás tuto součástku zná jako Lambda-sondu

- hlavní činnosti je změřit obsah zůstatkového kyslíku ve výfukových plynech, tuto informaci převést do elektrického signálu, - který je následovně načítán řidicí jednotkou (ECU) motoru

- nejdůležitějšími podmínkami správné a bezchybné činnosti LS jsou: 1. Naprostá vzduchotěsnost výfukového traktu od hlavy bloku válců až k LS (no, a ještě takových aspoň 1/4 metru za ní) ...

- LS může být instalována před, za, nebo i přímo do katalyzátoru

... (nevím teda, která verze umístění LS se týká Škody Felišky ... ??)

Upraveno od feliška

  • Autor

lambda je pred katalyzátorom, ale asi to bude tou tesnosťou. Mám dieru na rúre stredného dielu a prasknutý tlmič na zadnom dieli. tak tam asi dám zadný už nejaký naladenýhttp://forum.skodahome.cz/style_emoticons/default/post-23-1156182784.gif

http://forum.skodahome.cz/style_emoticons/...-1156182784.gif

my jsme to měli na felicii 1.3 mpi a nevedeli sme cim to je a pak nam kamarad poradil at koupime novou lambdasondu a bylo po problemu :D;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.