No já nejsem žádnej automechanik, ale nemůže to souviset s chybnou funkcí LAMBDA SONDY (LS) ... která by pak dávala špatné informace řídící jednotce motoru (ECU) ???
Jak píšou např.:
- většina dnešních systémů řízení vstřikování paliva se neobejde bez čidla obsahu kyslíku ve výfukových plynech - většina z vás tuto součástku zná jako Lambda-sondu
- hlavní činnosti je změřit obsah zůstatkového kyslíku ve výfukových plynech, tuto informaci převést do elektrického signálu, - který je následovně načítán řidicí jednotkou (ECU) motoru
- nejdůležitějšími podmínkami správné a bezchybné činnosti LS jsou: 1. Naprostá vzduchotěsnost výfukového traktu od hlavy bloku válců až k LS (no, a ještě takových aspoň 1/4 metru za ní) ...
- LS může být instalována před, za, nebo i přímo do katalyzátoru
... (nevím teda, která verze umístění LS se týká Škody Felišky ... ??)