Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Vás,

blbne mi rucicka teploty vody...kdyz jedu normalne pod plynem, kolem 2000 ot. a vic, tak teplota vody je v normalu (upostred). Jakmile ale sjizdim treba delsi kopec bez plynu, nebo auto zastavim a necham jet na volnobeh, tak rucicka zacne pomalu padat dolu (klidne az k nule). Jakmile se zase rozjedu, vyleze to opet do normalu.

Hádám, že by to mohlo být nějaké vadné čidlo, termostat jsem vyloučil, auto topí jako ďas, zahřívá se dobře, nepřehřívá se. Jen mi je teda divný, proč to ukazuje za takových podmínek?

Jedná se o Fabii I 1.9 TDI r.v.02

Díky za postřehy ;)

Vymeň to čidlo tepla ked maš dobry termostat.

jj aj mne ho trebva asi vymenit ale mam motor 1,4 MPI .... niekedy ked idem s uplne lahkou nohou teplota mi niekedy klesne ...... takze myslim si ze je top cidlo ked vypnem motor a potom opat nastartujem vylezie do stredu...a drzi sa tam ....

  • Autor

Asi nějaká chebná helektonka z podniku Katoda Holomóc, pač dneska přes den se to chovalo naprosto normálně :blink:

jj aj mne to niekedy ide bez problemov a niekedy to blbne...

otazka casu dokedy to vydrzi ak je termostat dobry tak vymen cidlo a cez vybrane cidlo vidis aj na termostat .cidlo stoji 300 penazi a vymenis to na pockanie len pozor menit pri studenom motore !!! :palec2:

  • 2 měsíce později...

Zdravím, tochu se zamýchám do debaty...výše popsané problémy připomínají můj. Když je větší zima např. kolem těch 0-2 st. auto stojí na volnoběch, ventilátor zapnutý na 2, tak ručička spadne asi na 3/4 pole teploty vody. Stáhnu-li ventilátor na 1, tak optět vyleze k normálu. Auto se zahřívá normálně, jak je u TDI zvykem cca po 5-10km ani se nepřehřívá. Je možné, že se jedná také o čidlo? Nebo je problém někde jinde. Např. velká zima a při zapnutém topení na 2 se motor příliš ochlazuje? ale to se mi moc nezdá...co bude dělat v -10ti...? :) dík za rady....

  • 2 týdny později...

Čauky,taky nevím co s klesající ručičkou.Mam dvě fabie.U 1,4 Mpi je to v pohodě,ale u 1,2 Htp lítá jak otáčkoměr.Z kopce padá dolů a do kopce zase nahoru.Vyměnil jsem termostat i čidlo a beze změny.Kdo nám jen poradí?

No já když jsem ještě jezdil na 1.4 MPi, tak po zahřátí už se ručička teploty nikdy nevracela. Zato na HTP stačí sjíždět větší kopec (spotřeba 0.0), mít topení na 2-3 stupeň, teplotu na maximum a ručička začne jít po chvilce dolů. U MPI to zřejmě stačilo vykrýt jen odpadní teplo při volnoběhu motoru, u HTP je ho míň, tak se to holt podchladí. Řekl bych, že je to normálka...

Jíra

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.