huha Vloženo 13. Září 2008 Vloženo 13. Září 2008 tak mám tři měsíce Scouta, najeto asi 18tis.km. Již několikrát jsem po dojezdu registroval opravdu silný zápach spáleniny a velké teploty od levého zadního kola (u výfuku). V servisu kolo a brzdu prohledli a je pry vse v poradku. Nevite moznou příčinu? Neregistroval něko to samé? Díky. H. Citovat
p2p Vloženo 13. Září 2008 Vloženo 13. Září 2008 (editace) Lozisko, brzdy atd.Mas auto v zaruce tak prud servis at ti to opravy... Jestli se jim to nebude chtit zavolej do MB... Editováno: 14. Září 2008, autor: p2p Citovat
jirkaK Vloženo 14. Září 2008 Vloženo 14. Září 2008 jednou jsem před garáží rozházel nějaký igelity a jeden vzal vítr a zanes ho pod auto, kde se přiškvařil na žhavej výfuk. Byl to děsnej smrad a trvalo to řadu dní, než jsem na to přišel a seškrábal to dolu. Většina věcí, který se můžou jevit záhadně, má zpravidla velmi jednoduchej původ. Citovat
karlos3 Vloženo 14. Září 2008 Vloženo 14. Září 2008 Jj,to se mi taky jednou stalo s tim igelitem na výfuku......smrad nehoráznej..... Citovat
huha Vloženo 14. Září 2008 Autor Vloženo 14. Září 2008 moc vám děkuji za info. Blbý je, že se to stává tak nepravidelně a bez zjevný příčiny. jak jsem asi nepsal, registroval jsem to tak celkem pětkrát a úplně nahodile. Když jsem dojel do toho servisu, tak pochopitelně to bylo dobrý.... Takže technici řekli, že je to bez mechanické vady, že jsem třeba měl něco nalepenýho na výfuku, ale vše bylo vespod čistý. No a za dva dny, večer po dojezdu z práce to samý. Navíc bylo zřetelně v tom tichu garáže slyšet zpod auta takový loupání, praskání, jakýsi jakoby pnutí. Od tý doby zase nic. Musím navštívit jakýkoliv servis s tím smradem v zádech, pak bych možná postoupil dál, ale na to si budu muset zase počkat..... zatím díky. H. Citovat
Alexas Vloženo 14. Září 2008 Vloženo 14. Září 2008 taky může občas zůstat vyset brzd. třmen, pak se kotouč rozpálí a při chladnutí to dělá tyhle zvuky. Citovat
wagoo Vloženo 23. Září 2008 Vloženo 23. Září 2008 (editace) moc vám děkuji za info. Blbý je, že se to stává tak nepravidelně a bez zjevný příčiny. jak jsem asi nepsal, registroval jsem to tak celkem pětkrát a úplně nahodile. Když jsem dojel do toho servisu, tak pochopitelně to bylo dobrý.... Takže technici řekli, že je to bez mechanické vady, že jsem třeba měl něco nalepenýho na výfuku, ale vše bylo vespod čistý. No a za dva dny, večer po dojezdu z práce to samý. Navíc bylo zřetelně v tom tichu garáže slyšet zpod auta takový loupání, praskání, jakýsi jakoby pnutí. Od tý doby zase nic. Musím navštívit jakýkoliv servis s tím smradem v zádech, pak bych možná postoupil dál, ale na to si budu muset zase počkat..... zatím díky. H. Huha, prosm Ta. Aku motorizaciu mas?? ..ak mas TDI s DPF, zahada je vyriesena ... ak benzin, zahadu musis riesit dalej Editováno: 23. Září 2008, autor: wagoo Citovat
huha Vloženo 4. Říjen 2008 Autor Vloženo 4. Říjen 2008 Huha, prosm Ta. Aku motorizaciu mas?? ..ak mas TDI s DPF, zahada je vyriesena ... ak benzin, zahadu musis riesit dalej Ahoj, benzin nemam, mam obyč. TDI PD, už jsem byl i podruhé v servisu - vše je podle nich v pořádku. A týden nato to bylo opět cítit. Posledních čtrnáct dní zase vše normální. Jak jsi to myslel s tm vyřešením záhady? Díky. Citovat
kingo12 Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 Ahoj, benzin nemam, mam obyč. TDI PD, už jsem byl i podruhé v servisu - vše je podle nich v pořádku. A týden nato to bylo opět cítit. Posledních čtrnáct dní zase vše normální. Jak jsi to myslel s tm vyřešením záhady? Díky. Scout TDI sa dodava s filtrom pevnych castic. Tak Wagoo mal asi na mysli, ze ti to robi filter pevnych castic. Citovat
wagoo Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Tak ako Kingo12 pise, ak je to TDI PD s filtrom pevnych castic, tak v istom case Ti prebieha tvz. recyklacia filtra (ta sa rozbehne za istych podmienok, a jedna z nich je 700 stupnov vo vyfukovom potrubi). Ta teplota sposobuje tento smrad, obcas sa aj mne stava, ze to smrdi z lavej zadnej strany, je tam 2 vyfukovy tlmic, ktory sa mozno "vypaluje". Smrdi to ako zhorenina ... cize, ak to suhlasi s tym co pises, tak sa nestrachuj Ak by to bolo lozisko resp. brzdy, tak lozisko by hucalo po istej dobe stale, a zaroven aj smrdelo, ak by to bol seknuty brzdovy strmen, kotuc by si mal v tej chvilke cerveny a dymilo by sa ti z kolies. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.