Přejít na obsah

Prechod z 5W 40 na 10W 40


Blackedition

Doporučené příspěvky

Zdravím embéčkarov!!! Možno tu niekde o tom píšete ale ja som to nenašiel,tak by som sa chcel spýtať,keď niekto prechádzal z 5W na 10W či mu klesla spotreba oleja,mne to žerie okolo 2,5 litra na 15 000 km,niekde som počul ,že pri zmene oleja klesne jeho spotreba.Skúste mi napísať tí čo ste prechádzali na inú viskozitu.Ďíky!!! Keby som moho poprosiť Stíhačku nech mi to nezamyká ,aspoň týždeň .Ďík Stíhačka:-)

Editováno: , autor: Blackedition
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by se to i výrazně zlepšit.Ale bejt tebou,nechal bych tam tu 5W.Dva a půl litru není žádná tragedie.Můj otesánek si vezme i po přechodu na 10W 1litr na 2tisíce km,to je 7,5l mezi výměnou....výměnou filtru :feve:,páč olej mám stále novej :rock:

Editováno: , autor: hony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám hony, že ti to papá naprosto stejně oleje jak mě, máme stejnej motor a dáváme stejný olej. :palec2: Ale já každý rok i ten olej vyměním. ;)

Jinak já bych klidně na ten 10W z těch 5W přešel, ta spotřeba oleje se hodně sníží a myslím, že za těch 15 tisíc ani nedoleje a pro tyhle motory těch 10W stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by se to i výrazně zlepšit.Ale bejt tebou,nechal bych tam tu 5W.Dva a půl litru není žádná tragedie.Můj otesánek si vezme i po přechodu na 10W 1litr na 2tisíce km,to je 7,5l mezi výměnou....výměnou filtru :feve:,páč olej mám stále novej :rock:

kua klucí kolik máte najeto že vám to tak žere?7,5 l od výměny do výměny tedy 15000 kmto už je palba,to už je na generálku ne?

mě to vezme tak 2 dcl - 5W40

Editováno: , autor: octaviaman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ty nemáš 2.0 co máme mi, u nás je to normální. :p

Jo jo,na generálku byl ten motor zralej už ve fabrice.Asi ty opačně nasazený stírací kroužky!?První majitel hlásil,že si motor bral 0,5l/1000 už od prvních km.On tam vydržel rvát plnou syntetiku 100tis.km.Já to pak vydržel 4tis. a hned najel na polo 10W40.Teď na tachu 132t. a chutná mu pořád stejně <_<

Editováno: , autor: hony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si zase myslím, že tak max. 1 litr na tisíc km udělají ty pístní kroužky a zbytek už bude po těch kilometrech v těsnění dříků ventilů, takže se již asi rok snažím dokopat k tomu, abych je vyměnil. Už jsem je ale koupil. lol A toho oleje mi líto není, když pořád dolívám nový olej, tak myslím, že to je pro ten motor docela dobrý, nemyslíte? :)

edit: na kolik by vyšli ty pístní kroužky, já si myslím, že je to docela finančně nároční.

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...