Petyas Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 (editace) Chlapi potreboval bych poradit. Mam Octavii r.v. 2002 1.8T, najeto asi 110t. Jsem druhy majitel. Auto mam asi rok a pul. Pred nejakymi tremi ctyrmi mesici mi zacala neustala naskakovat kontrolka elektroniky motoru. Mel jsem to jiz nekolikrat v servisu. Bohuzel predchozi majitel si tam nainstaloval Blow Off ventil, takze mi v servisu "pry" nejsou schopni udelat kvuli tomu kompletni diagnostiku, aby zjistili, kde by ten problem mohl vznikat. Pry by museli veskere ty upravy souvisejici s tim Blow off ventilem predelat zpet do puvodniho stavu. Podle ruznych prispevku na foru jsem si uz vycistil skrtici klapku a mam tam uplne novou vahu vzduchu. Problem ale porad pretrvava. Posledni diagnostika ukazala tyto chyby: 17544 P1136 035 Rada1, prizpusobeni smesi (ad.) System s prilis chudou smesi 17608 P1200 035 Obtokovy ventil turbodmychadla - N249, mechanicka zavada V servisu rikali, ze to souvisi s tim Blow Off ventilem. Mne je ten ventil ukradeny, klidne si ho necham odstranit, ale bojim se te palky, kolik by za to v servisu chteli. Me dotazy: 1) Co by to mohl byt za problem? 2) Je opravdu potreba k te diagnostice motoru vsechny ty upravy vracet zpet do puvodniho stavu? 3) Kolik by ten navrat do puvodniho stavu zhruba stal? Tady jeste pripojuji fotky toho zarizeni: Editováno: 3. Říjen 2008, autor: Petyas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 tak já mám taky 1,8T, r.v 10/2001 a tahle kontrolka mi taky začala po 110tis svítit, vždy jsem to smáznul a byl klid a zase až jsem vyměnil výfuk za větší pruměr a hned to přestalo, skontrolovat výfuk jestli není někde díra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
last.train Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 Tento problém jsem měl také. Byly to steřelé a díravé vzduch. hadice 06A103221 AH a 06A103221 BK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petyas Vloženo 3. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2008 (editace) To by mohlo byt ono. Vcera jsem mel pusteny motor a poslouchal jsem tam takovy sycivy zvuk. Zdalo se mi to nekde vepredu pred motorem. Diky za informaci. Necham to proverit. Editováno: 3. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdalek Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Mám ten samý problém. Hadice byly steřelé, ale už mám nové a chyba pořád zůstala. Nemáte někdo pls další radu co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv RS Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Cus mel sem ten samý problem a dalo mi to čidlo teploty chladíci kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 tak seriovej deceleracni ventil bosch 500 kc... jestli slysis nejake syceni zepredu motoru tak odsroubuj tu listu kde je N249 a 112 a pod ni jdou dve gumove hadice. jedna vede primo do sani. jsou vetsinou spojeny takovou gumou a pod touto gumou byva prasklina. koukni na to a uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 tak seriovej deceleracni ventil bosch 500 kc... jestli slysis nejake syceni zepredu motoru tak odsroubuj tu listu kde je N249 a 112 a pod ni jdou dve gumove hadice. jedna vede primo do sani. jsou vetsinou spojeny takovou gumou a pod touto gumou byva prasklina. koukni na to a uvidis me to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.