Přejít na obsah

O jej ta KIA CeeD


cosby

Doporučené příspěvky

Bohužel jsem musel přihlížet koupi jednoho z těchto korejských krumplů, ne přímo ceed, ale větší sourozenec carens

(r.v.04). Nikomu takovou šunku nepřeju. Šíleně hlučný auto, interiér jak z favorita, zpracování a vybavení hrozný, začínající koroze...

Ale jinak přeju majitelům mnoho šťastných kilometrů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moji známi kúpili tiež Kiu. Jeden Ceed a druhý Rio. Ten čo má Ceed bol za jeden rok 7 krát v servise, závažné chyby. Ten druhý hneď na druhý deň sa mu roztrhol brzdový kotúč asi na 1 cm. Super Kórejský šmejd. :p

A za tie peniaze? Ty woe, aké auto by bolo ...... :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moji známi kúpili tiež Kiu. Jeden Ceed a druhý Rio. Ten čo má Ceed bol za jeden rok 7 krát v servise, závažné chyby. Ten druhý hneď na druhý deň sa mu roztrhol brzdový kotúč asi na 1 cm. Super Kórejský šmejd. :p

A za tie peniaze? Ty woe, aké auto by bolo ...... :prc:

Jedna pani povidala ;) Myslim, ze lepsi sou osobni zkusennosti ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby má pravdu s tou OII, bohužiaľ... Ja som ale asi svetlá výnímka, čo nakydá na vlastné auto keď si to zaslúži - na náš Focus môžem len a len nadávať! Ale už sa to blíži, v apríli 2009 to príde - Focus z domu odíde :band Otázka je, čo príde... Viem, že OII to nebude, vidím to skôr na Ceed, alebo i30. Hlavne aby to bolo červené, malo klímu a parkasistent a samozrejme zrkadielka :wub:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta koroze na ceedu..ty dveře...to je povrchová koroze?....jiank ceed ano...ale ještě lepší a mám osobní zkušenost i30.....troufnu si říct o stupeň lepší v kvalitě jak ceed...jiank jsem se svezl z eedem 1.4 s kamarádem Vlastikem Vlafim,Snike bude za jisté znát...a můžu říct jede...pěkně... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z hodně stran slyším,že auta po roku 2003-4 už nejsou to co bývaly.Na Starší Focuse,Passaty,OI,VW nedá nikdo dopustit.

Ano u OII jsou problematické TDI, ale jinak je to auto mnohem lepší jak OI.

Stačí se posadit dovnitř a podívat se na pokrok v materiálech, konstrukci a kvalitě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z hodně stran slyším,že auta po roku 2003-4 už nejsou to co bývaly.Na Starší Focuse,Passaty,OI,VW nedá nikdo dopustit.

S Cosbym sa nedá inak, než súhlasiť! Bohužiaľ takáto istá je aj moja skúsenosť, a skúsenosť aj ďaľších ľudí... Pred pár rokmi sa začalo šetriť, znížila sa v rámci toho životnosť dielov a áut všeobecne, zjednodušili sa konštrukcie. Super akcie napr "Focus od 350tisíc Kč", "Fabia od 249tisíc" atď nie su pre naše modré oči, ale preto, lebo chcú všetci predať a zarobiť. A ak dokážu aj pri takto nízkych cenách zarobiť a prežiť, ako to auto musí vyzerať. Pozrite si, čo stáli autá pred pár rokmi, trebárs Fabia1, Focus, Octavia a pozrite, čo stoja tie autá (alebo ich priamy nástupcovia) dnes. Prečo sú lacnejšie? Pretože výrobca ušetril, nemusí to byť na prvý pohľad viditeľné, no udrie to do očí, keď človek to auto začne rozoberať - z vlastnej skúsenosti trebárs Focus vyrobený minulý rok v marci, alebo Fabia 1 po facelifte. Keď už sa šetrí aj na tom, že sa vynechajú bodové zvary, keď sa namiesto klasických šróbov začnú používať jednorázové plastové "zácvaky", skrátia sa káble o pár cm atď... Ak to pôjde takýmto tempom ďalej, nechcem vedieť, ako budú nové autá vyzerať za 5 rokov :feve:

Indet, s tebou pre zmenu nesúhlasím, resp. povedal by som to tak, že súčasné nové OII sú určite lepšie, než súčasné nové OI (Tour). No ak by som si mal vybrať staršie auto a bol by výber rovnako stará OI hlavne s TDI 66 a 81kw alebo OII s TDI v podobnej výbave, bez váhania by som bral OI. Stačí sa pozrieť na inzeráty, aj priekupníci pochopili, že OII nie je až taký super kšeft, ako boli OI. OI aj FI boli v čase svojho nástupu vcelku revolučné autá, OII a FII sú bohužiaľ len šedý priemer... S týmto ale majú problémy viaceré automobilky, námatkovo spomeniem "revolučnú" Toyotu Auris, ktorá je podľa viacerých odborníkov zatiaľ to najhoršie, čo Toyota vyrobila...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,souhlas s Igorem.nedávno jsem se bavil a kamarádem,co dělá va vývoji ve škoda auto a je to globální.Prostě né jen škoda,ale všechny automobilky se snaží šetřit,a podle toho to vypadá,nebo si myslíte,že cílem automobilek je vyrobit au´ták,aby Vám bez problému sloužil 10 let??Ba ne,opak pravda a je to vcelku vidět.Po záruce a začne se to srát.Ono to bylo už i v minulosti,ale to tu byl komunismus a u nás jen 120,ale mám na západě rodinu a tam,pokud to nebyli vyloženě sociáli tak drželi auto po dobu záruky,nebo max.5 let a pryč.Bohužel,musíme se s tím smířit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle je známá skutečnost, že auta a obecně všecko okolo nás se dělá levněji a levněji ale tak, aby to nebylo vidět, posledni kvalitní auta byla v době MB W201 a BMW 5 E34 a Volvo i nějaká OOOO tam byla.

Taky nemám problém nakydat hnůj na auto, co zrovna máme, zatím není důvod naštěstí, ale když byl problém s klepáním úchytu motoru u FRS, tak kdo mě zná, tak ví, jaký byly slova na adresu toho auta. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...