pechy Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 (editace) Ahoj, potřeboval bych poradit, zda nemáte zkušenosti s neuznanou reklamací? Mám Octavii II 1.9TDi 77kW, která je ještě do půlky října v záruce. V červnu se začal chvět při volnoběhu motor a pak už jsem nemohl ráno nastartovat. Odvezl jsem tedy auto do Škoda servisu v CV, kde vyndali vstřiky a dopravní pumpu a poslali to na expertýzu do Soběslavi, kde zjistili, že ve vstřicích a pumpě jsou nečistoty, které jsou způsobené špatnou naftou. Nikdy jsem do auta žádnou jinou naftu než od pumpy nenalil, jezdím k OMV, Shell a občas Globus-nikdy jsem neměl problém ani jsm od nikoho nic neslyšel. teď po mě chce servis 80000,- za opravu, protože tvrdí, že reklamaci nelze uznat. Nevíte někdo, jak to vyřešit???? Díky za každou radu. Editováno: 6. Říjen 2008, autor: pechy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
famfulin76 Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 A vrátili ti ty údajně znečištěný vstřiky ? Předpokládám, že za těch 80000,- máš nový, včetně pumpy a kdoví čeho. A nečistoty by měl snad zachytit filtr, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 6. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 A vrátili ti ty údajně znečištěný vstřiky ? Předpokládám, že za těch 80000,- máš nový, včetně pumpy a kdoví čeho. A nečistoty by měl snad zachytit filtr, ne ?vstřiky mi zatím nevrátily, jen poslali foto a údajně jsou to mikroskopický nečistoty, které filtr nezachytí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 6. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 jo, ta cena je za komplet, tady přikládám foto, co mi poslali untitled.bmp ggfh.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Kamarad dela vedouciho v servisu renault a z jeho vypraveni vim,ze kdyz se objevi nejake problemy ohledne motoru nebo vstriku,tak se to vzdy svede na spatnou kvalitu nafty a oni zaruku neuznaji.....je to proste bordel a jejich vymluva.Jinak cena za opravu je pekna....das hromadu penez za nove auto a potom je zaruka k nicemu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 tak to bych si teda nenechal líbit... protože jakákoliv pumpa, ať je to Globus, Shell bo Benzina přeci prodává palivo, který je podle český normy... takže jaká špatná nafta??? ha??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 otec mel Ford Mondeo. 2 mesice po zaruce se mu propalil jeden pist. Cena opravy 180.000 Kc. Vsechny 4 vstriky byli vadny a odkapavali. Jinak vstriky se meni vymenym zpusobem, tzn. oni si vezmou stary a daji ti novy za tusim 50% cenu. Mas nekde nabidku na opravu s rozpisem jednotlivych polozek ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 zatím žádný papír nemám, včera mi to teprve řekli. A nejde třeba vyměnit jen ty dva špatný vstřiky? Tvrdí mi, že musím vyměnit všechny 4. Vůbec nevím, jak to řešit, nemáte někdo nějaké známé, kteří by měli podobný problém? Horší je, že nechám ty vstřiky a čerpadlo udělat, pak zase natankuju tu blbou naftu a můžu měnit znova :-( Nevím, z jaké pumpy je tento problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 tady je to vyjádření: Vstřikovače a tand. čerpadlo neprošli testem na zkušební stanici. Nepravidelný chod a nízká dodávka paliva. Po rozebrání vstřikovačů jsme našli nečistoty, které vstřikovače poškodily viz. foto. V tand. čerpadle jsme našli stejné nečistoty jako ve vstřikovačích a přidřenou dopravní pumpu. K takovému poškození došlo jednoznačně špatným palivem, a proto na vstřikovače a tand. čerpadlo nelze uplatnit záruku a nelze tyto součástky namontovat zpět do vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Filter by mal byť robený tak,aby takéto nečistoty neprešli,teraz aby sa človek bál natankovať,lebo na jedno natankovanie na Octavii sa zadrú vstrekovače nie?To už pomaly aby som nasadil autu plynovú masku,aby náhodou nenasalo špinavý vzduch. Trval by som na reklamácii a rozhodne žiadal bezplatnú výmenu vstrekovačov a nesúhlasil s ich jednostranným vyjadrením.Koľko máš najazdené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 najeto to je necelých 50000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Netreba sa hneď vzdávať,požiadaj o vyjadrenie nejakého súdneho znalca,alebo nejakú skúšobňu,zavolaj ČOI nech poradia,ale v žiadnom prípade by som to tak nenechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 taky to tak nechci nechat, zkouším sehnat nějakou pomoc, ale zatím bez úspěchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 co treba DAS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 co treba DAS ?ty s nimi máš už nějakou zkušenost? Zkusit to můžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 (editace) ja osobne ne, ale byt v tve situaci tak bych je asi zkusil, bo bych ty lidi v tom servisu asi musel zabit, DAS by mohl znat spravne uplatneni norem a paragrafu. Nevim jestli jsi na ne na zacatku vyletel jak cert z krabicky, mozna jo mozna ne, kazdopadne to mohlo taky zablokovat chut to nejak resit z jejich strany. Zjistil bych si podminky za jakych by se do toho DAS pustil, a radsi to nechal jim a venoval se primarnimu vydelavani penez, kdyz uz mas auto ktere je Simply clever. Editováno: 7. Říjen 2008, autor: Ol@f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 ja osobne ne, ale byt v tve situaci tak bych je asi zkusil, bo bych ty lidi v tom servisu asi musel zabit, DAS by mohl znat spravne uplatneni norem a paragrafu. Nevim jestli jsi na ne na zacatku vyletel jak cert z krabicky, mozna jo mozna ne, kazdopadne to mohlo taky zablokovat chut to nejak resit z jejich strany. Zjistil bych si podminky za jakych by se do toho DAS pustil, a radsi to nechal jim a venoval se primarnimu vydelavani penez, kdyz uz mas auto ktere je Simply clever.zkusil jsem jim napsat, tak uvidím, zda se ozvou. Jinak jsem vyletěl, ale nebylo to nic extra, chystám se tam zítra znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 jinak jsem se ještě chtěl zeptat, jestli někdo nevíte, zda je tedy možné, aby ty nečistoty prošly přes filtr? Potřebuji to vědět, abych se s nimi kdyžtak mohl hádat, řekli mi, že to byly mikročástečky, tak tím to prošlo přes filtr, ale ten filtr by přeci neměl propouštět nic, od toho tam snad je,ne? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 údajně jsou to mikroskopický nečistoty, které filtr nezachytí Můžou mít pravdu-ta nečistota může být semínkový prach z řepky jenž se nyní přidává do nafty.Podívej se do palivového filtru bude tam ta nečistota taky-vyměň filtr, vyčísti nádobku ať ti nejde bordel do nových vstřiků.Nestál ti ten auťák nějakou delší dobu? Tohle se stává pokud vůz stojí víc jak 3-4 týdny - semínkový prach si sedá v nádobce palivového filtru a je nasáván motorem v chuchvalečkách - vstřiky to nevydrží.Ekonomika provozu TDI je rázem v háji, co? Kvůli podobným technickým potížím jsem dal přednost benzínu, kde těch problémů není tolik a nejsou tak drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Podle me maji davat takovy filtr,ktery zachyti i male necistoty a ne se potom vymlouvat....vymeni vstriky,chvilku budes jezdit natankujes znovu spatne palivo nastane stejny problem....jedine soudni znalec...maji prodavat auto s kvalitnim filtrem....zkusil bych to uhrat timto smerem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 auto nestálo nikdy déle než 3 dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Podle me maji davat takovy filtr,ktery zachyti i male necistoty a ne se potom vymlouvat....maji prodavat auto s kvalitnim filtrem.... máš pravdu jen se obávám, že šance na výhru soudního sporu je nejistá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Ekonomika provozu TDI je rázem v háji, co? Kvůli podobným technickým potížím jsem dal přednost benzínu, kde těch problémů není tolik a nejsou tak drahý. no a já navíc benzínu bez turba.. jinak držím palce! nevzdávej to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloš Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Jsem stejného názoru - nevzdávej to. Ale, bohužel nic jiného mne nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 No absolutně bych si toto nenechal líbit.....toto by mi jednou někdo řekl v servisu a chytil bych na první našlápnutí a udělal tam takovej bordel že by na mě dlouho nezapoměli.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Já a jezdim z nafťáky už více jak 15let(ročně více jak 100.000km) a nikdy jsem závady tohoto typu neměl......Ano dnešní TDI-PD jsou oproti starším TDI trochu choulostivější co se kvality nafty týče,ale i tak jsem toto nikdy neslyšel a to že mi PDčka toho taky už hromadu najezdily....Já jezdim sice jen ke značkovým pumpám a ještě převážně v Německu,ale znám spoustu kolegu(šetřílků)z mé branže autodopravce kteří jezděj tankovat támhle k "JardaOil"..jezděj ročně všichni kolem 100.000km a bez poruch...ano takový co tankujou u nějakého "JardyOil"si sem tam postěžujou že jim to třeba sem tam špatně jelo,ale takový závady nikdo u 1.9TDI neměl....... Např.u 2.0TDI se vstřiky serou běžně a i je taky běžně v servisech bez keců měněj,ale u 1.9TDI je to vzácnost............. Jinak co se týče Fordu jak je výše zmiňováno,tak ty jejich vstřiky by taky zasloužily nakopat a zahodit......Pár kolegů z branže mělo nebo ještě má Forda TDCI(Focuse,Mondeo,Galaxy) a všichni do jednoho dělaj vstřiky min.jednou za 100.000km....První kolega měl Focuse 1.8TDCI 74kw(2003) a měl problémy už od 70.000km,to mu je vyměnily na záruku..pak po garánci po dalších 60-80.000km problémy znova,to už mu dělala nějaká firma záměnou za repasy a tak to šlo dokola.....Pak když po 3.letech rozmejšlel nový auto,tak se už Forda v naftě bál,ale nějakej prodejce Fordu ho ukecal do Mondea 2.0TDCI(2006) s tim že problémy se vstřiky měli pouze ty mladší než 2004 a že se ted už nemusí bát(dle slov prodejce)....no to byl další blábol,protože v 90.000km mu vstřiky šli kukat opět........Další chlapík co znám z jedné firmy má ted ani né rok služební tu poslední Galaxy 2.0TDCI(mimochodem krásný auto).....ted má na ní ani né 30.000km a řikal že je kvůli motoru pořád v servisu.......řikal že mu to začlo ani né v 10.000km,že mu to začlo za studena strašně hulit(bílej kouř) a jak se to ohřálo,tak byl klid a že se mu trochu ztrácela voda.....no asi po 10x návštěvě servisu mu zjistily vadnou hlavu válců......po výměně bylo vše až do 25.000km v pohodě,ale od té doby mu to sem tam špatně jede,místama i cuká a že u Forda si s tim vůbec nevědí rady,že se vše tváří o.k.....tak ted je tam prý buzeruje a už povolily na to že vyzkoušej vyměnit vstřiky............. Tak těmhle známým co měli problémy se vstřiky u Forda v záruce to bez keců vyměnily a nikomu z nich nikdo neřekl ani ťuk o kvalitě nafty...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.