KarlosTDi Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Zdravím, ve vlákně od TDifuna o výměně tryeek jsem se dočetl o možném "odkapávání" trysek a propálení pístu. I v jiných článcích se píše že životnost vstřikovačů je cce 150tis. Mechanik zas říkal že 200tis km NP a určitě dají i víc. Chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s čištěním trysek, našel jsem i tento super návod. Mám totiž možnost nechat si trysky vyčistit ultrazvukem ale nevím abych neudělal víc škody než užitku. Podle návodu není těžké trysky dostat ven ale jelikož jsme to nikdy neviděl ani nedělal je to i dost rizikové. Pomůže vůbec ten ultrazvuk? není lepší nechat je tam kde sou a používat aditiva? doteď dávám co 2 - 3 nádrž od fy STP na čištění vstřiků a OK. Jo další šílenost s doslechu je dát do plné nádrže 5l benzínu a protáhnout po dálnici a motr bude jak z fabriky ... ??? Prosím odborníky o názor, hlavně jestli jít do rizika demontáže trysek a ultrazvukem vyčistit (pomůžu si nějak?), díky montaz_vstriku_manual.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 (editace) Cisteni trysek je spise jen z optickeho hlediska a ocisteni od usazenin na spicce trysky.Samotnou trysku,ktrera si klepe do sedla uz 200 tis km tim neopravis.Vule v jehle a v sedle a tesnost trysky je dana opotrebenim.. ta cena za montaz at uz stejne sady ale nove je docela unosna. Samozrejmne se tady bavime o rotacnim motoru. U PD se trysky prestaly resit i v serise Bosch a je doporucena vzdy cela vymena vstrikovace.. A co lze ocekavat??? Nove trysky znamena lepsi davkovani paliva, jemnejsi rozprach, dukladnejsi prohoreni smesi a tim ziskat dokonce nizsi spotrebu, a mozna i nejaky ten konicek.. kdyz jsou trysky v kondici ma to celkovy dopad na chod a kultivovanost motoru.. Ale pozor neocekavejte zazraky na pockani.. jako litr dolu a 10 koni nahoru, u stejnych trysek co jsou montovane od vyroby.. Editováno: 9. Říjen 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 9. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Díky přesně to jsme potřeboval vědět, prostě že se na to raději vys ... páč tím stejně nic nezískám. Trošku jsme doufal že právě tím vyčištěním ultrazvukem dosáhnu lepšího rozprášení, to že je vlastně tryska už asi opotřebovaná mechanicky mě nedošlo Do teď to jezdí super tak asi nemá cenu šťourat se ve fungující věci ( mockrát jsem na to doplatil ). A dá se nějak odhadnout kdy vstřiky měnit? teď myslím z čistě údržbářského důvodu, aby nedošlo k propálení pístu ( pravda doposud sem nikde neslyšel že k tomu došlo ). Protože podle počtu km jako na rozvodech se to nikde neudává, názory lidí v servisech se liší od 150tis km do celoživotní. Jo prosím jak je to s tím benzínem? má to nějaký vliv krom toho že v zimě nafta nezamrzne? dá se očekávat nějaké pročištění sání, vstřiků, ventilů, katalizátoru? nebo další blud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 tak kdyz chces mit jistotu daji se vstrikovace otestovat na stolici.Tu jsi monzna videl u nas na dilne. tam se sleduje otviraci tlak, rozprach a tesnost trysek...Zivotnost ja dana dle meho v jakem rezimu je auto provozobvano a jakou tankujes na ftu popripade kvalita filtru paliva.. ty mikrocastice co se dostaneou az do jehl a spicky vstriku moc trysce neprospivaji..Ten provoz je take o tom ze se motor poradne neprohreje, jezdi na slabe zatizeni a pak na spicce zustavaji saze a pomalu se spicka zanazi zvenku.. Myslim ze kdyz se domluvis s Indim udela ti test trysek a vycisti preventivne v ultrazvuku at to mas cistounke... Jinak poruchu vstrikovacu najdes na fotkach na strankach CIMBU kde to je prezentovane jako spatnej chiptuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Já jsem měl 282 000km když jsem dal nový trysky a je to znát na kultůře chodu, druhým efektem bylo zvýšení výkonu, protože ty P764 maj určo vyšší průtok než P442 ( origo 1.9TDi 66kw ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.