pajka Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 čest garažnicí.mam problem s hadicí ke škritíci klapce.praklami od odvětravaní motoru tak jsem ji opravil jinou hadicí.ale ve vnitř jsem si všiml nějaké membrany.taje jak usti mala hadice do te velke.mam ji pořad otevřenou je to tak dobře.jinak pořad vag hlasi :regulace behu naprazdno 19-10 - nizsi odhad to znamena tohle: falešny vzduch ke škrtící klapce:vadny regulator tlaku paliva:vadny vstřikovací ventil.takže když stojim tak 20min.na volnoběh tak to hulí jak tank.asi koupím novou hadici a uvidím co dal.dík za radu 1.6 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 3. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 (editace) tak hadici jsem vyměnil koupil jsem s činy za 280kč a pořad to same.tak jdu dal.ted se chystam proměřit tlakovy ventil tlaku paliva a vstřikovací ventily jak je doporučeno v manualu a tlak v palivovem systemu Editováno: 4. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 nechci strasit,ale to huleni,zere ti to olej,bud pistni krouzky nebo gufera na ventilech,bohuzel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 7. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) čest jo tak kdyby to žralo olej tak to huly jak 105 i při studenem startu!to jsou zase keci. Editováno: 7. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) ,a psals neco o studenem nebo teplem motoru? Se neptej,kdyz nechces slyset nazor.motor proste nesmi hulit,chapes?NESMI.Prej keci,jeste s mekkym "i" Ale k tematu,tak tedy,jak myslis,asi ti huli ta hadice. Editováno: 7. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 8. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 (editace) čest na tom sacím potrubím je nějaky tlakovi pojistny ventyl a je to kolem mastné tama to muže brat ten falešnák??!!!jak se da povolit.skoušel jsem to a nějak to nešlo.jo za tu češtinu sorry jsem debyl něl jsem za 5.a motor nemí hulit ale za studena a ni za tepla nehulí jen když se fakt stojí na volnoběh dlouho 20min proto ta zavada 00533 spodní raz volnoběhu Editováno: 10. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 16. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 čest tak jsem koukl na tu klapku vyčistil a nastavyl a nic. jak jsem to nastavyl a nechal jet na volnoběh tak to drželo žadna chyba ale jak jsem brnkl do plinu parkrat a nechal zas volnoběh tak zas ta chyba.mislím že to bude ten regulator tlaku paliva ten je podtlakem přisavany od saní.koupim a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.