Přejít na obsah

riadia jednotka a popis k nej a el schema alebo soft a ako na to


obrazovka3

Doporučené příspěvky

Ahoj kolegovia živim sa elektronikov ale to čo robi moja riadiaca elektronika neni možne neprejdem ani tisic km a vyhodi kontrolku elektroniky motora a motor sa prepne donejakeho režimu a zviši sa spotreba a musim do servisu v značkovom servise ma to prvy krat vyšlo na 6OOOsk na druhy den sa to zopakovalo a potom zas tisicka preberaci technik mi povedal že to môže mat okolo 45 druhov pričin potom som som šiel do ineho servisu a tam mi zhodil pamät a všetko ok ale obavam sa že budu vyschnute kondiky v RJ a profi zostava do PC na diagnostiku a všetko k tomu stoji okolo 100 000 sk je to program TEXA aj u nas na slovensku sa da zohnat stači kliknut do googla ale ja sa zaujimam o schemu riadiacej jednotky popis ako to funguje a či sa da niečo v našich podmienkach vyrobit alebo zostrojit a kde to najst alebo popripade mi zaslat nejake navody aj softver do notebuku verim že podobny problem maj u viacery z nas a môj Pampušik je potom nepojazdny a zakaždym nejakeho servismana zhanat a cvakat tažke peniažky keby som odstranil tento problem tak sa určite z vami podelim o moje zstenia ale žial neviem k ničomu prist niečo je na ruskych strankach ale kde to hladat netušim velmi bi som vas teda poporosil o nejaku radu a pomoc ako na tento problem Dakujem dusanviest@bb.telecom.sk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni napísané AKÝ MOTOR hlavne.

Neni napísané AKÝ ROČNÍK to je.

Tie RJ nie sú matičné dosky alebo zdroje do PC za 500SK takže vyschnutia koncíkov by som sa nebál.

Schému RJ motoru (asi to chceš) nikde nezoženieš. Vlastne schému žiadnej RJ nezoženieš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj no pardon rozpisal som sa ako magor , VAG a kde to môžem stiahnut a nepotrebujem k tomu nejaky no povecme modem, lebo priamo do pc to asi nejde to je celkom rozumne riešenie , chalani neviem musi od toho nejaka schema existovat vyhadzuje len kontrolku poruchy elektroniky motora a to že aka porucha je to mi nik teda v značkovom servise nepovedali ,myslim si že elektronicka chyba bude v tom oo to je jednoduche opravit si myslim a kondiky určite ved to trpi rôznymi teplotnymy režimami teda raz je chlad potom teplo a teplo hlavne škodi komponentom či už je to v TV alebo PC ale to stym VAG je asi najrozumnejšie riešenie .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnooo mám tu jednu otvorenú RJ asi zo 16V a sú tam len dva elektrolyty do 105°C.

PC a TV s týmito vecami neporovnávaj...

Túto teplotu tam nikdy nebudeš mať, jedine teda ak by ti tam horelo v motorovom priestore.

Schému nikde nezoženieš, teda ak chceš vnútornú, ja aj keby som robil vo VDO a mal prístup k týmto veciam, nedal by som to von...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc by člověk musel dělat v různých firmách, aby získal různá schémata. Výrobců ŘJ motorů na fabii je asi 4 nebo 5. A jak píše profor, vnitřní schéma jakékoliv řídící jednotky neseženeš, ani nevím, jestli by to k něčemu bylo, většina integrovaných obvodů je vyráběna na zakázku.

Editováno: , autor: Ciryl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...