tapir Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Poradí někdo? Ráno při teploťě kolem 5 stupnů a méně mi po nastartování motor nedrží otáčky a při sešlápnutí plynu je motor bez reakce pokud se podaří rozjet auto cuká a nejede případně má tendenci motor zhasnout toto se děje pouze když stojím přes noc a je chladněji a jakmile chvilku počkám a nechám motor zahřát je vše ok jako by se nic nestalo trošku to nechápu má někdo stejnou závadu? Známej měl audi TT se stejným motorem a dělalo mu to samý. Jinak motor je 1.8T 110kw po čipu na 142kw a r.v. je 2003. Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 no mám taky 1,8T 110kw bez chipu, mám sportovní filtr a ne že bych měl stejný problém ale taky někdy ráno mi to jakoby zakašle ale je všechno v pořádku, není to jako pravidlo ale někdy se to stane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 V paměti závad bude hláška 17 705.Chce to diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 já bych tipoval čidlo chladící kapaliny ev. zapalovací moduly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 V minulosti jsem měl stejný problém na své 1,8T AUM , Studené starty byly takové, že motor vůbec nedržel otáčky, po nastartování a přidání plynu se udusil, naskočil teprve na 2. - 3. start ! VAG napsal chybu 17705. popis chyby : mezi zdrojem plnícího tlaku (turbem) a škrtící klapkou je tlakový pokles postup : kontrola těsnosti a propojení hadic Tehdy jsem po konzultaci s členem fora "Diagnostik" nechal vyměnit hadice - 2 byly prasklé - od té doby je vše OK . Mirek1,8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 mě vag nic nepíše a nezdychá mi to a otáčky to drží, jen píšu že to někdy zakucká při rozjezdu a daní málo plynu nic víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondzo Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Mal som nieco podobneho, vlastnim O1 RS, bolo u mechanika a ked som dosiel, tak mi vravel, ze sa docital, ze pri tomto type motoru sa vsetky zakladne nastavenia robia pri teplote motora 30 stupnov a nie 80 ako pri ostatnych, tak pockal, kym motor nemal 30 stupnov, porobil zakladne nastavenia (skrtiaca klapka a neviem este co) a odvtedy mi kazde rano startuje na prvy krat bez problemov. Predtym som mal podobny problem ako popisujes, nechcelo chytit, otacky uplne nizke, triasol sa a nechytil sa, tak na 2-3x sa chytil, vacsinou ale som mu musel pomoct zosliapnutim plynu. Ako sa uz chytil, potom uz ziadny problem pri rozbehu, diagnostika taktiez neukazovala ziadnu zavadu, tipovali sme to na cidlo teploty, ale to nakoniec bolo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.