Publikováno Říjen 28, 200816 r Má niekto skúsenosť so samovolným stúpaním ( kolísaním) otáčok pri teplom motore (nie vždy) po pridaní plynu to niekedy zmizne a niekedy nie. Inak motor v prevádzke ide v pohode. Jedná sa o Fabiu 1,4 16V 74kW (červený nápis)
Říjen 28, 200816 r Autor no v akom stave je skrtiaca klapka?? nieje spinava??? Idem na budúci týžden do opravy, ale mechanici strašia, že čistenie nepomôže, môže to byť horšie a tak podobne. Najradšej vymieňajú za nové . Existuje nejaký spôsob čistenia, ktory by klapku nepoškodil, alebo neznefunkčnil. Počul som sprey alebo technický bezín. Zabudol som napísať, pri kontrole ne počítači žiadnu chybu nehlási, všetko OK
Říjen 28, 200816 r no tak podla mna to bude skrtiaca klapka a co sa tyka toho cistenia vyberes skrtiacu klapku a vycistis ju je na to sprej tak ako si pisal.. robota na cca 1hodinku na najvis 2 aj s dlubanim v nose zalezi ako si zrucny..
Říjen 29, 200816 r Má niekto skúsenosť so samovolným stúpaním ( kolísaním) otáčok pri teplom motore (nie vždy) po pridaní plynu to niekedy zmizne a niekedy nie. Inak motor v prevádzke ide v pohode. Jedná sa o Fabiu 1,4 16V 74kW (červený nápis) Já bych to tipoval na lambda sondu před katalyzátorem
Říjen 29, 200816 r Standfis no mne tiez kiolisaju otacky a lambda je vymenena... je to skrtiacou klapkou..
Listopad 1, 200816 r Má niekto skúsenosť so samovolným stúpaním ( kolísaním) otáčok pri teplom motore (nie vždy) po pridaní plynu to niekedy zmizne a niekedy nie. Inak motor v prevádzke ide v pohode. Jedná sa o Fabiu 1,4 16V 74kW (červený nápis) Mám rovněž ten samý motor 74kw a v jednom okamžiku jsem měl takovou zkušenost, že po nastartování se samovolně zvýšovaly volnoběž. ot. až na max., potom motor nechtěl vůbec naskočit a když to pak chytlo, tak jel jakoby na 3 válce. Nechal jsem to cca 20 min. v klidu a motor už šlapal v normálu. Jel jsem ale s tím hned na diagnostiku a tam mi zjistil že mám špatné čidlo chlad. kapaliny motoru. Po výměně mi problémy už zmizely.
Listopad 5, 200816 r Urcite by nebilo na skodu napsat i rozsah otacek v kterych se to pohybuje, jinac na 90% to bude klapka, mne to delalo na felici 1,6 a po vycisteni se to sklidnilo, taky mi hrozily vymenou za cca 15 000kc. Ted mam fabii a davam to delat pravidelne po 30 000 az 45 000km v servise.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.