Petr81 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Tak já sem napíšu takový souhrn názorů. Jen pro info základní školu jsem dodělal a ty dvě školy po ní taky Na závodech, nad kterýma se tady vede debata, jsem nebyl, tak se k tomu nebudu vyjadřovat. Podle mě tam jezdí speciálně upravené vozy, co by neměli do normálního provozu. Nemám nic proti naftě, na dlouhé cestování po dálnicích super. To je podle mě jediné pozitivum. Vydávat TDi za vozy vhodná pro rallysport je blbost. Ty se hoděj tak akorát na ty sprinty a vytrvalostní okruhy. Jak by přišli rychlé vracečky, serpentiny atd.. je TDi v koncích. Síla tam sice je, ale v relativně úzkém rozsahu otáček. Naco mi bude 300Nm, když je mám k dispozici třeba 1500 otáček a pak musím řadit. Daleko rychlejší průjezd udělám s benzínem kde mám maximální moment v oblasti třeba 4500 otáček.Stačí si tady jen hrát s plynem. Kdyby tomu tak nebylo, už dávno by jezdily nafty rallye. přesně tak, stačí se podívat na VW, který postavil pár Golfů IV Kit car v TDI a nikdy žádný valný úspěch, na stejný auto v benzínu nestačili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PET007 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Ty sračky okolo mě nezajímají, mě je fuk jestli vyhrál ten nebo ten.Ti co vyhráli, tak jim patří gratulace ať je to jak chce. Jelo Punto nitro nebo ne? Punto jelo (a je) bez nitra, ma jen vetsi vstriky, Walbro pumpa, FMIC a doma upravena ECU, boost control 1.3-1.6bar. Jen pro info co dela trakce pri rozjezdu: AstraF 2.0T - 14.259s/171,2km/h vs. EVO IX 12,632s/173,8km/h. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: PET007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Tak hoši- oproti vám som tu nový -ale aj tak neviem o čo vám ide ! Ja Jasterovi v jeho úpravách fandím. Peniaze by som do toho osobne nemiešal - proste JasteR to má ako hobby a zrejme ho to teda baví. Proste si kúpil TDI a nejako sa to zvrhlo a začal ho upravovať . Inak TDI za posledných desať rokov značne postúpilo a ako vidno z 24-hodinoviek dokáže s prehľadom zvíťaziť nad benzínom. Ja osobne mám radšej benzín, asi preto že TDI som ešte nemal ale minulý týždeň som išiel s OII TDI 103kW a bola to sila, takže nemal by som problém ! Já bych sem ty 24hodinový zavody netahal. Protože tam sou ty pravidla udělaný tak, že prostě benzin skoro nomá šanci. Kdyby byly stejný podmínky pro všechny, tak ta nafta bude mít těch 700-750koni, ale stejný benziny by měly 1700-2000koní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) přesně tak, stačí se podívat na VW, který postavil pár Golfů IV Kit car v TDI a nikdy žádný valný úspěch, na stejný auto v benzínu nestačili. No me se zase staci podivat na znameho -Andre co jezdi s G TDi rally-vrchy CWC kde smele konkuruje benzinum v FWD...bezne dojizdi mezi prvnima, trba ted v Zaskali na 4tem a bez spery a nedavno na Kozakove dokonce prvni...., jezdi bez vahy vzduchu takze toci i 6t ot ,takze to bych dal taky do uvozovek... Editováno: 29. Říjen 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 No me se zase staci podivat na znameho -Andre co jezdi s G TDi rally-vrchy CWC kde smele konkuruje benzinum v FWD...bezne dojizdi mezi prvnima, trba ted v Zaskali na 4tem a bez spery a nedavno na Kozakove dokonce prvni....takze to bych dal taky do uvozovek... ale rozhodně s víc upraveným autem aspoň co se týče motoru než ty benzíny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 co má váha společnýho s tím do kolika může točit motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 ale rozhodně s víc upraveným autem aspoň co se týče motoru než ty benzíny. No to nevim jak s motorem ale co se tyce ostatniho prevodovka, brzdy, podvozek, tak kuli financim oproti konkurenci zaostava, ale stejne zajizdi super vysledky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Jo mas pravdu, HONDY delaj kraval, ale natrhla Vam prdel vsem, takze zadny kdyby kdyby !!! NEmyslel Marata ta je celkem ticha, bylo to receno na sanny cars.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 co má váha společnýho s tím do kolika může točit motor? Na podorobnosti se musis zeptat jeho, ja sem o tom jeden cas taky uvazoval ale pak jsem to zavrhl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Já bych sem ty 24hodinový zavody netahal. Protože tam sou ty pravidla udělaný tak, že prostě benzin skoro nomá šanci. Kdyby byly stejný podmínky pro všechny, tak ta nafta bude mít těch 700-750koni, ale stejný benziny by měly 1700-2000koní... Jojo ... bohuzel Le Mans totalne podelali. Tedka ale kazdej rok ty pravidla upravuji, takze uvidime k cemu se dostanou a treba to zas bude mit vyznam a budou mit vsichni stejne podminky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrs11 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tak to súhlas s tými pravidlami! Nepáči sa mi ako sa vyvíjajú také tie hlavné motoristické šampionáty. či už sú to 24hodinovky, F1... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Tak já sem napíšu takový souhrn názorů. Jen pro info základní školu jsem dodělal a ty dvě školy po ní taky učňák a střední??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Zakladni skola jen prvni 2 roky, pak prestup na 6 dalsich let do specialni a pak ten ucnak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodrigo Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 No to nevim jak s motorem ale co se tyce ostatniho prevodovka, brzdy, podvozek, tak kuli financim oproti konkurenci zaostava, ale stejne zajizdi super vysledky.. není to třeba rukama a nohama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 není to třeba rukama a nohama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Rychlejší znamená,že by Golf měl větší rychlost.Což neni pravda.Golf byl pomalejší.Ale měl lepší čas. Takže todle asi ukázalo,že ten hlupáček budeš nakonec ty.Nebo? Víš,ani bych tě nechtěl za kamaráda.Abych pak přijel někam na sraz a hnedka jsi přiběhl ty a Jaster a začal jsi mi lézt do prdele stějně jako to děláte u reeshy.Ale on potřebuje takový vocásky. Dejme tomu, objednáš si pizu od dvou sokolíků nezávisle. - sokolík Martin ti přiveze pizu za 20 minut, a přiletí k tobě rychlostí 20 km/h. - sokolík Pavlík ti přiveze pizu za 6 hodin, protože se někde mrcasil, ale přiletí k tobě rychlostí 35 km/h. Chceš mi říct, že Pavlík, toho času povoláním sokolík, byl podle tebe rychlejší? Pokud ano, řadím se na stranu hlupáčků. A mrzí mě, že jsem tropil takový humbuk, když ten závod byl nakonec o tom, kdo má nejvyšší koncovou rychlost. Je mi jen divné, že mě posadili na první místo... humm .. doufejme, že se taková chyba neděje i v dalších závodech, třeba okruhy, do vrchu apod. Protože jsem si vždycky myslel, že rychlejší, a v tom závodě i lepší, je ten, kdo má lepší pozici na stupních vítězů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 A abychom byli korektní, tak se podívej na finálovou jízdu. Golf to Unu s přehledem natřel. Cílový čas o cca půl sekundy vyšší s maximálkou o 14,649 kmh, opět vyšší!! Tomu se říká rychlejší, panáčku . A jestli to chceš v procentech. V první finálové jízdě (nejvyšší maximálky obou aut) byla maximálka Una vyšší o 11,232 kmh - to jest vyšší maximálka Una o 6,19 % oproti golfu. V poslední finálové jízdě, v boji o první a druhou příčku, maximálka golfa o 14,649 kmh vyšší - to jest vyšší maximálka golfa o necelých 12% oproti Unu. Jen pro dokreslení situace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Jo kluci jediný pořádný závody jsou rally a tomu rozumim. Cemu nerozumim o tom se nehadam V rally jeste nikdo nikdy s naftou diru do sveta ba ani republiky neudelal. Nekde jsem videl ze snad na LM maji motory i DPF. By me zajimalo co z toho na konci zavodu zbude. Ale jestli me pamet neklame tak jim to nehuli. Je fakt ze tam asi odpada problem jak zvednout teplotu v DPF k regeneraci :D Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 učňák a střední??? kurna ja jsem vlastne genialni ucnak jsem preskocil a vzal to ronou na stredni a vysokou .... co se clovek nadre a pak si muzes napsat jen pred jmeno tri pismeka :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Dejme tomu, objednáš si pizu od dvou sokolíků nezávisle.- sokolík Martin ti přiveze pizu za 20 minut, a přiletí k tobě rychlostí 20 km/h. - sokolík Pavlík ti přiveze pizu za 6 hodin, protože se někde mrcasil, ale přiletí k tobě rychlostí 35 km/h. Chceš mi říct, že Pavlík, toho času povoláním sokolík, byl podle tebe rychlejší? Pokud ano, řadím se na stranu hlupáčků. A mrzí mě, že jsem tropil takový humbuk, když ten závod byl nakonec o tom, kdo má nejvyšší koncovou rychlost. Je mi jen divné, že mě posadili na první místo... humm .. doufejme, že se taková chyba neděje i v dalších závodech, třeba okruhy, do vrchu apod. Protože jsem si vždycky myslel, že rychlejší, a v tom závodě i lepší, je ten, kdo má lepší pozici na stupních vítězů. Hele uplne realne ... nebudu brat, ze Ti nejakej benzin CRX natrhnul, ale mit to punto slicky myslis ze bys vyhral ?> Pokud reknes kdyby kdyby, tak pak je odpoved to CRX ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 no je mi to buřt, nedělám do toho a ani mně to nebere, ale kdyby byly v prdeli ryby... kdyby nic neznamená. Kdybych se narodil jako miliardář, mohl jsem být miliardář. Vlastně je to jen těsně vedle. Co komu bránilo si vzít jiný gumy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Presne tak ... a proto je odpoved naprosto jasna ... vyhralo benzinove CRX s 2 sekundovym naskokem na 400m pred naftou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 No jako nestraníky bych takny na kdyby nehrál. Golf bude mít velkej kroutící moment a potřebuje ho přenést na silnici. Tak si obuje co chce. Benzin taha uplne jinak a odhadnout jestli by byl na jinejch gumách rychlejší je složité. Pro mě jako diváka je zajímavé nejzajímavěší auto CRX, 120 co pojede Corvettu. Nad videem chrochtaku jak z nich lítá černej kouř se zasměji. Je to takové dobré maskování SPZ před policií :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Co furt máte s tim kroutákem a tim, že benzin nepotřebuje slicky protože má menší krouták? Už ste někdy jeli v turbobenzinu 300+koní na předku? Očividně ne, když tu plácáte takovýhle kraviny Matesy, JasteRe a další... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 ale stejne i vetsina turbobenzinu nema takovej nakop at si kazdej obouva co chce cisla hovori jasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.