Jardachal Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Dnes už to bylo moc. Při studeném startu. Nastartuju na drc, ale auto se klepe/houpe asi 1-2s (jak kdy, někdy vůbec) a pak vše v pořádku. Dnes už to ale bylo moc a srovnal se až po prošlápnutí plynu a za mnou bílý dým. Jako by jel na 3 kotle. Že by Žhavička ? Venku asi 5 ' a žhavení jen bliklo. Párkrát se mi to stalo i v létě po ránu. Dělá to jen úplně studený motor. Jak poznám špatnou žhavičku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Sundat ten sdruženej konektor co k nim vede proud, vzít + na kabel a škrtat o jejich kontakty, kde jiskří tak ta žhaví. Ale jinak tyhle mašiny chyt nadrc i bez žhavení, jestli jde bílý dým tak bych nechal skontrolovat dynamický předvstřik a jestli se ti to někde nezavzdušňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Ahoj, žhavičky zkontroluješ jednoduše - viz. výše. Ale stejěn ještě není taková zima aby to nechytalo ... Co třeba palivový filtr? zkus ho odvodnit popř vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plynař Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Nejlepší je žhavičky vyndat a přez káble zjistit jestli a jak žhaví,taky může žhavit od opačného konce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardachal Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 filtry jsou měněný a v pohodě, tam to nebude. dnes byla třeba větší zima a bylo to bez problémů. prostě to někdy udělá, nekdy ne, nekdy víc a někdy méně. až bude čas, merknu na ty žhavičky. nevím teda proč, ale jeden válec prostě někdy chytne později. nemůže to třeba být baterkou, že s tim už nehne plnou silou a blafnou jen nejaký válce ? (baterie je ještě původní) divný ale, že volnoběh je i na ty 3 kotle v normálu a nijak nekolísá, tak by ten čtvrtej válec měl naběhnout hned. nebo se pletu? díky, za jakýkoly nápady. koukám, že asi mam zas nejakou kuriozitku. nejlepší jsou shody více fakrorů. to fakt miluju vrrrrrrrrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Žhaviče zkus za to nic nedáš, lépe určitě když je vymontuješ a zkontroluješ jak červenají. Pokud budou OK tak pak už jedině vstřik ... zkus nějaké kouzelníky s VAGem ať ti ho seřídí a zkontrolujou různá čidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 (editace) filtry jsou měněný a v pohodě, tam to nebude.dnes byla třeba větší zima a bylo to bez problémů. prostě to někdy udělá, nekdy ne, nekdy víc a někdy méně. až bude čas, merknu na ty žhavičky. nevím teda proč, ale jeden válec prostě někdy chytne později. nemůže to třeba být baterkou, že s tim už nehne plnou silou a blafnou jen nejaký válce ? (baterie je ještě původní) divný ale, že volnoběh je i na ty 3 kotle v normálu a nijak nekolísá, tak by ten čtvrtej válec měl naběhnout hned. nebo se pletu? díky, za jakýkoly nápady. koukám, že asi mam zas nejakou kuriozitku. nejlepší jsou shody více fakrorů. to fakt miluju vrrrrrrrrrr Ak točí, bat to určite nebude a keby to šlo na 3 val, tak chod mot. by určite nebol pravidelný. Inak nevím, ale ked mi ešte na diesl. felde úplne vypadlo žhavenie, nenatočil som ani v lete. Teda ono by to aj chytilo ale možno po pol min. točenia. Stačilo aby to postálo hod. a už som musel točiť 10 sek. To ma tiež zahalil oblak dymu, ale na farbu si nepamatám Editováno: 1. Listopad 2008, autor: matomoto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krs Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 ja mam tiez podobny problem niekedy nemozem nastartovat,ani ked tocim 10s.niekedy to naskoci ale motor ide jako na traktore... zhavice su v poriadku,jeden som vymenil. v skodovke mi povedali,ze na cerpadle je zle nastaveny casovac alebo daco take... moc sa v tom nevyznam ale ked mate dake napady,von s nimi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Podíval bych se na TDi graf /kontrola předvstřiku/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krs Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 bol som s tym na pocitaci a nic to tam neukazalo... to sa opravuje na pocitaci,alebo manualne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Na TDi graf koukáš na počítači a nastavuje se to pohybem náboje na vstřikovacím čerpadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 (editace) Ci su dobre zhavice ti staci obycajna ziarovkova skusacka,netreba ziadne iskri,neiskri,malo iskri??? Das dole konektory zo zhavicov,idu dost nasilu dole,a skusas. 1 koniec na + pol baterky,druhy koniec na zhavic. Svieti OK,nesvieti ziarovka KO. Len nie dlho svietit,lebo ti zhori kabel na skusacke.Ved je to tiez len spotrebic a ked je v poriadku tak obvod je uzavrety a svieti ziarovka. Mam to odskusane,v opravovni na mna kukal jak puk ze to takto nemoze byt ze to neni na kostre a pod blbosti. Potom po vymene vsetkych zhavicov som im to ukazal a vsetko tak ako pisem. Inac ani jeden som nemal dobry a so startovanim som nemal problem pokial nezacali teploty padat cca pod 5 stupnov. Dovtedy aj tak jednotka nedava impulz ku zhaveniu. Sice kontrolka preblikne ale rele nezapina. Odskusane. Jak padli dole teploty,uz som to videl ze pretoci aspon 3-4 krat kym nastartuje,nie na drc jak dovtedy. Editováno: 13. Listopad 2008, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajty Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 Dobrý den také se mi stává problém podobného typu mam Octavia Combi 1.9 TDI 2003 66KW a po výměně spojky se mi začalo stávat že při chladčích ranech cca -2 až +6 se mi stává že dál trvá než auto chytne a jako by startovalo na 3valce a poslední chytne hned po té hžavičky jsou ok a všechny relátka také v lete a při dalších startováním je vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adamnzika Vloženo 29. Duben 2023 Sdílet Vloženo 29. Duben 2023 Jardachal Zdravim, vim ze uz je to 15 let stare, ale vyresil jste to nejak ? Dekuji za odpoved😅 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.