kemar Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Jen pro zajímavost přikládám foto naftového filtru moji Octavie po 80.000km Minulý týden jsem ho před zimou raději vyměnil. Zasviněněj je docela dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 po 80 t ? Jakej je predpis kdyz chodis na garancky ? Pekne zasrane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) V servisce jsem nasel ze pokud nafta odpovida norme DIN tak je predpis vymeny po 90tis km Jinak filtr cernej jak prase, ale zase na nem nebyly jenak hrube necistoty videt.Pouze nekolik jakchsi chuchvalcu bordelu a par chlupu... Navic auto jezdilo do prvnich 65tis km v nemecku takze prepokladam na lepsi nez nasi pancovanou ceskou naftu Takze filtr po 80tis km kde auto jezdilo v cechach bych snad ani nechtel videt :-( Editováno: 31. Říjen 2008, autor: kemar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 no ty woe, tak to je humac. Ja ho nastesti ani nevidel teda pokud mi ho menili podivam se schvalne do servisky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Na ty jejich předpisy výměny naft.filtru kašlu......měnim je vždy při každé druhé výměně oleje...tudíš po 60.000km a taky už jsou teda "pěkný".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirus007 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Ahojte všem, Známy ze škody říkal, že vydrží dost, ale jak tu říkáte je rozdil v naftě u nás a v D. Jeho rada zněla, když se tankuje na pumpě tak každý 40.000 km a když ne tak 20.000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Já ho měnil po třiceti a byl zrovna tak černej. Pak jsem se dozvěděl, že se tam dostává do nafty malé množství oleje a proto to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 já jsem naftovej filtr ještě neměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Tak bacha ať se ti to nezadře. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 já jsem naftovej filtr ještě neměnil Pavle Pavle Mě naopak pochválili, že tankuju kvalitní palivo, prt. benzínový filtr byl skoro čistý, žádný kentusy, nesmrděl, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 po kolika km se mění paliový filt? myslím teď benzín... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Mě ho měnili po 60 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Já ho měnil po třiceti a byl zrovna tak černej. Pak jsem se dozvěděl, že se tam dostává do nafty malé množství oleje a proto to tak je. Nejak jsem nepochopil odkud se ma dostavat do nafty olej???? Ze by nafta do oleje to mozna ale opacne? To je divny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Mě ho měnili po 60 tis. km. Po 60tis se meni benzinovy filtr uz od dob Felicie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Nejak jsem nepochopil odkud se ma dostavat do nafty olej????Ze by nafta do oleje to mozna ale opacne? To je divny... Je to divný, ale ta černota tomu nahrává. U Peugeota jsem nikdy takhle černej filtr neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Breeoom Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jak sem si to precetl tak uz mam koupenej novej bosh. uz mam najeto 70k a nikde ho nemenili. Muzu se zeptat jestli tam je nejakej hacek?? abych se pak dostal z chaty jestli se musi zalit naftou, nebo jestli si to podavaci cerpadlo nacucne samo, nebo jestli nejaky tesneni potece ... predem dik ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Breeoom Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jestli to nemaj schvalne ze se mazou vstriky ... udelali z toho vlastne diesel 2takt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jak sem si to precetl tak uz mam koupenej novej bosh. uz mam najeto 70k a nikde ho nemenili. Muzu se zeptat jestli tam je nejakej hacek?? abych se pak dostal z chaty jestli se musi zalit naftou, nebo jestli si to podavaci cerpadlo nacucne samo, nebo jestli nejaky tesneni potece ... predem dik ... No ja mam filtr respektive tu nadobu na filtr pouze s vyvody a na nich jsou nasunuty hadice Je pak jeste jedna verze, kde je na viku odvzdusnovaci sroubek Tuhle co mam jak tak staci vymenit filtr za novy parkrat zapnou a vypnout zapalovani aby se el. palivovym cerpadlem v nadrzi procistil okruh od vzduchu a je to Co se tyka te verze s odvzdusnovakem na vicku tak to nevim Ale nekdo mi rikal ze snad s tim odvzdusnovakem to byla starsi verze do 2006 a ten bez mely novejsi... tak nevim Jinak na prvni pohled poznate filtr do verze bez odvzdusnovaku tak ze ma dirku pouze nahore a dole je plny plastovy dno viz moje fotka na zacatku Ten pro nadobku s odvzdusnovakem ma dirku nahore i dole Kdyztak na to pozor, protoze ja jsem napoprve mel zrovna ten opacnej typ rozdelal jsem filtr a hle zjistil ze vlozka je jina, takze zase zadelat a vymenit v autodilech za jiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis. Hele s tim olejem v palivu se mi to porat nezda... kdyz jsem menil filtr tak v nadobe filtru je minumalne 0,5L nafty a ta byla krasne cista (nazloutla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Hele s tim olejem v palivu se mi to porat nezda...kdyz jsem menil filtr tak v nadobe filtru je minumalne 0,5L nafty a ta byla krasne cista (nazloutla) To jsi šťastný člověk - v mým filtru nafta co jsme vytáhli stříkačkou to byla černá kejda - škoda, že jsem to nevyfotil. Při odběru vzorku z nádrže tento nebyl krásně žlutý jak by člověk čekal, ale měl temný nádech. Dle mého servismana to není první 2.0 TDI - 16V co to dělaj. No doufám, že v pondělí už bude autí zase v provozu. V podstatě jsem na to přišel tak, že auto mi zařvalo, že má nízkou hladinu oleje - při kontrole před 1500km byl olej 2mm nad spodní ryskou. Tak jsem po poradě se servismanem rozhodl, že long life olej dolévat neee a že to propláchnem a dám tam syntetiku na 15tis. km při demotnáži pal. filtru a kontrole obsahu (viz. černá kejda) už servis vědel, která bije. Editováno: 6. Listopad 2008, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 To jsi šťastný člověk - v mým filtru nafta co jsme vytáhli stříkačkou to byla černá kejda - škoda, že jsem to nevyfotil. Při odběru vzorku z nádrže tento nebyl krásně žlutý jak by člověk čekal, ale měl temný nádech. Dle mého servismana to není první 2.0 TDI - 16V co to dělaj. No doufám, že v pondělí už bude autí zase v provozu. V podstatě jsem na to přišel tak, že auto mi zařvalo, že má nízkou hladinu oleje - při kontrole před 1500km byl olej 2mm nad spodní ryskou. Tak jsem po poradě se servismanem rozhodl, že long life olej dolévat neee a že to propláchnem a dám tam syntetiku na 15tis. km při demotnáži pal. filtru a kontrole obsahu (viz. černá kejda) už servis vědel, která bije. No ja jsem po cca 10tis km provozu s 2,0TDi na L.L. olej dolil cca 0,5L coz je myslim normalni Kamarad co ma OI TDi 81kW na L.L. tak doliva cca to same 0,5L/10tis km Jinak ja kdyz jsem mel OI 81kW s pevnym intervalem 15tis km tak jsem nedolival ani ň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 No ja jsem po cca 10tis km provozu s 2,0TDi na L.L. olej dolil cca 0,5L coz je myslim normalniKamarad co ma OI TDi 81kW na L.L. tak doliva cca to same 0,5L/10tis km Jinak ja kdyz jsem mel OI 81kW s pevnym intervalem 15tis km tak jsem nedolival ani ň. Na mé původní OI 66kw jsem jezdil na L.L. a nedoléval jsem nic.Na nové OII RS je taky L.L. a uvidím. Jinak Kemare dík za ten construct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis. Větší blbost jsem neslyšel Kdyby jste se zamysleli nad tím jak to funguje ,zjistíte že je to blbost. Takhle vznikají mýty o tajemných závadách a rozsáhle diskuze o ničem. PS: jak si trubka v které je tlak, může něco přisát?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 7. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Tak pridavam foto vlozky filtru ktery ma nahore na vicku odvzdusnovaci sroubek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.