Přejít na obsah

Palivový filtr 2.0 TDI PD


kemar

Doporučené příspěvky

V servisce jsem nasel ze pokud nafta odpovida norme DIN tak je predpis vymeny po 90tis km

Jinak filtr cernej jak prase, ale zase na nem nebyly jenak hrube necistoty videt.Pouze nekolik jakchsi chuchvalcu bordelu a par chlupu...

Navic auto jezdilo do prvnich 65tis km v nemecku takze prepokladam na lepsi nez nasi pancovanou ceskou naftu

Takze filtr po 80tis km kde auto jezdilo v cechach bych snad ani nechtel videt :-(

Editováno: , autor: kemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho měnil po třiceti a byl zrovna tak černej. Pak jsem se dozvěděl, že se tam dostává do nafty malé množství oleje a proto to tak je.

Nejak jsem nepochopil odkud se ma dostavat do nafty olej????

Ze by nafta do oleje to mozna ale opacne?

To je divny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak sem si to precetl tak uz mam koupenej novej bosh. uz mam najeto 70k a nikde ho nemenili. Muzu se zeptat jestli tam je nejakej hacek?? abych se pak dostal z chaty :help: jestli se musi zalit naftou, nebo jestli si to podavaci cerpadlo nacucne samo, nebo jestli nejaky tesneni potece ... predem dik ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak sem si to precetl tak uz mam koupenej novej bosh. uz mam najeto 70k a nikde ho nemenili. Muzu se zeptat jestli tam je nejakej hacek?? abych se pak dostal z chaty :help: jestli se musi zalit naftou, nebo jestli si to podavaci cerpadlo nacucne samo, nebo jestli nejaky tesneni potece ... predem dik ... :)

No ja mam filtr respektive tu nadobu na filtr pouze s vyvody a na nich jsou nasunuty hadice

Je pak jeste jedna verze, kde je na viku odvzdusnovaci sroubek

Tuhle co mam jak tak staci vymenit filtr za novy parkrat zapnou a vypnout zapalovani aby se el. palivovym cerpadlem v nadrzi procistil okruh od vzduchu a je to

Co se tyka te verze s odvzdusnovakem na vicku tak to nevim

Ale nekdo mi rikal ze snad s tim odvzdusnovakem to byla starsi verze do 2006 a ten bez mely novejsi... tak nevim

Jinak na prvni pohled poznate filtr do verze bez odvzdusnovaku tak ze ma dirku pouze nahore a dole je plny plastovy dno viz moje fotka na zacatku

Ten pro nadobku s odvzdusnovakem ma dirku nahore i dole

Kdyztak na to pozor, protoze ja jsem napoprve mel zrovna ten opacnej typ rozdelal jsem filtr a hle zjistil ze vlozka je jina, takze zase zadelat a vymenit v autodilech za jiny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis.

Hele s tim olejem v palivu se mi to porat nezda...

kdyz jsem menil filtr tak v nadobe filtru je minumalne 0,5L nafty a ta byla krasne cista (nazloutla)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele s tim olejem v palivu se mi to porat nezda...

kdyz jsem menil filtr tak v nadobe filtru je minumalne 0,5L nafty a ta byla krasne cista (nazloutla)

To jsi šťastný člověk - v mým filtru nafta co jsme vytáhli stříkačkou to byla černá kejda - škoda, že jsem to nevyfotil. Při odběru vzorku z nádrže tento nebyl krásně žlutý jak by člověk čekal, ale měl temný nádech. Dle mého servismana to není první 2.0 TDI - 16V co to dělaj. No doufám, že v pondělí už bude autí zase v provozu. V podstatě jsem na to přišel tak, že auto mi zařvalo, že má nízkou hladinu oleje - při kontrole před 1500km byl olej 2mm nad spodní ryskou. Tak jsem po poradě se servismanem rozhodl, že long life olej dolévat neee a že to propláchnem a dám tam syntetiku na 15tis. km při demotnáži pal. filtru a kontrole obsahu (viz. černá kejda) už servis vědel, která bije.

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsi šťastný člověk - v mým filtru nafta co jsme vytáhli stříkačkou to byla černá kejda - škoda, že jsem to nevyfotil. Při odběru vzorku z nádrže tento nebyl krásně žlutý jak by člověk čekal, ale měl temný nádech. Dle mého servismana to není první 2.0 TDI - 16V co to dělaj. No doufám, že v pondělí už bude autí zase v provozu. V podstatě jsem na to přišel tak, že auto mi zařvalo, že má nízkou hladinu oleje - při kontrole před 1500km byl olej 2mm nad spodní ryskou. Tak jsem po poradě se servismanem rozhodl, že long life olej dolévat neee a že to propláchnem a dám tam syntetiku na 15tis. km při demotnáži pal. filtru a kontrole obsahu (viz. černá kejda) už servis vědel, která bije.

No ja jsem po cca 10tis km provozu s 2,0TDi na L.L. olej dolil cca 0,5L coz je myslim normalni

Kamarad co ma OI TDi 81kW na L.L. tak doliva cca to same 0,5L/10tis km

Jinak ja kdyz jsem mel OI 81kW s pevnym intervalem 15tis km tak jsem nedolival ani ň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem po cca 10tis km provozu s 2,0TDi na L.L. olej dolil cca 0,5L coz je myslim normalni

Kamarad co ma OI TDi 81kW na L.L. tak doliva cca to same 0,5L/10tis km

Jinak ja kdyz jsem mel OI 81kW s pevnym intervalem 15tis km tak jsem nedolival ani ň.

Na mé původní OI 66kw jsem jezdil na L.L. a nedoléval jsem nic.Na nové OII RS je taky L.L. a uvidím.

Jinak Kemare dík za ten construct :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky můžu přispět s černym filtrem do mlýna - auto O2 - 2.0 TDI (BKD) - 125tis. - do 117 tis. provoz v DE. Závěr - olej se dostává do paliva - uniká to někde v motoru - vracečka nafty nasává přes vadnej O kroužek olej (konstrukční chyba motoru) - je tam někde hliníková trubka, která přes kterou to v tom spoji nasává olej a vrací zpět - nafta z filtru černá jak bota - po 80 km od natankování je olej i nádrži - a to jsem zrovna natankoval plnou. Oprava cca. 10tis. - jen doufám, že vstřiky apod. budou OK. Zároveň jsem přešel z longlife oleje na normal syntetiku - výplach motoru, výměna filtrů. Motoru to bude svědčit více, když dostane po 15tis. km novej olej než abych tam nechal olej 30tis.

Větší blbost jsem neslyšel :kuk::smich:

Kdyby jste se zamysleli nad tím jak to funguje ,zjistíte že je to blbost.

Takhle vznikají mýty o tajemných závadách a rozsáhle diskuze o ničem.

PS: jak si trubka v které je tlak, může něco přisát??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...