amogh Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 nikde jsem nic nenašel tak se zeptám jestli někdo podobnou věc neřešil vzhledem ke konstrukci přední nápravy při snížení co potřebuji již škrtá na pravém kole poloosa o stabilizátor nezná někdo nějaké elegantní řešení? - podvozek s RS má jiné kosti a problém by řešil ale menit celý podvozek se mi opravdu nechce :-( krom toho nemluvim o jiné hmotnosti 1,8T a TDI - stavitelné kosti od v-maxxu jsou na nic - koukal jsem na stabik od HR, ale cena asi 6500 a nevim jestli má "větší bouli" díky za odpovědi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 čéče, to bude asi problém. Vždy když jsem se koukal po řádném štelovacím podvozku (KW a jiné) se snížením 50 a víc, byl tam dodatek "nutno použít stabilizátor..." PS: mám sníženo "jen" o 40 a problémy nemám. O kolik jsi to tedy shodil k zemi, že ti drhne poloosa o stab?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Amoghu vzdy se to musi resit stabizem .... Nejlepsi je HaR,Eibach,Bilstein nebo Neuspeed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Já to nemám snížený o moc oproti sérii (RS) - mám stabik z TDi a taky mi to zadrhuje.. Ale jen zlehka.. vyřeším to tak,že vezmu kosti,říznu,prodloužím,zavařím a jedem dál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Luko jak to ze mas stabik z TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Dotaz tak trochu mimo mísu, ale nemáte obavy o to, že vás bude chtít pojišťovna při vámi zaviněné nehodě (nepřeji nikomu) uvařit na nepovolených úpravách podvozku? Také prý (nevím, je to jedna paní povídala) např. právníci z D.A.S. při obhajobě klienta hledají takovéhle věci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 Možná spekuluji o ptákovině, ale v povinným ručení máte napsaný, že vozidlo musí odpovídat všem předpisům technické způsobilosti a blablabla a pokud vás se sníženým podvozkem legálně a směroplatně:-) vyhoděj od technické, jak to potom je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 3. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 @milanII - mam snizeno tak 65-70mm + pneu co maj tak o 5mm mensi obvod - takze snizeni na predku proste nekde mezi 70-80mm urcite bude, nicmene treba na zavitu tlumice mam tak 3cm stale jeste k dobru @petrik - vis to opravdu jiste? ze HRko problem resi zda se je pravda, bylo mi to potvrzeno na VW clubu, ten stabik ma proste vetsi bouli .. maji to i stabiky od tech ostatnich firem? pozor casto totiz jinym stabikem firmy mysleji stabik s kostma uchycenyma na tlumic jako ma RS, coz problem resi pouze v pripade ze na tlumici jsou uchyty pro stabik!!! @luke bean - bacha prodlouzenim kosti sice odklonis stabilizator ale dostanes se bliz koncem stabiku (tim plochacem do ktereho je chycena kost) chce ho to pak trochu obrousit i kdyz v tvojem pripade mensiho snizeni to mozna bude ok i bez zabrouseni pokud chces mam tu par vyskove stavitelnych stabilizatoru - mozno vyzkouset a kdyz ti sednou muzu ti je i prodat prodat, me s mojim snizenim jsou k nicemu @dufado - jak vidis zajimam se tu spise o nejake legalni reseni, jinymy slovy jiny stabilizator, napriklad v pripade HR je normalne homologovan tak proc by mel byt problem s pojistovnou? ale vzhledem k tomu ze jezdim na 215/40/18 tak je to stejne jedno i kdyz udelam nejakou upravu nelegalni :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Spíš mě zajímalo, jak by to bylo v případě lámání chleba v případě likvidace pojistné události, jestli by tě na tom mohla pojišťovna "uvařit", kdyby chtěla a nechat tě zacvakat vše až po úhradu léčebných výloh? V pojistné smlouvě to mají ošetřený. Jinak neprudím, sám uvažuji naopak o zvýšení podvozku, ale odradili mě od toho na technické... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 4. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 to by me taky zajimalo ale tady to asi nezjistime :-( leda ze by sem prisel nakej pojistovak :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Ono skor ide o likvidatora. Od toho velmi zavisi, co a ako posudi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Octavius: protože nemám na tlumičích úchyty na RS stabik,tak jsem ho vyhodil.. stejně je takovej směšnej a je o 4mm slabší než TDi amogh: díky za nabídku,ale já si takhle rád hraju a pokusuju a navíc mě bude stačit necelý cenťáček předpokládám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Spíš mě zajímalo, jak by to bylo v případě lámání chleba v případě likvidace pojistné události, jestli by tě na tom mohla pojišťovna "uvařit", kdyby chtěla a nechat tě zacvakat vše až po úhradu léčebných výloh? V pojistné smlouvě to mají ošetřený. Jinak neprudím, sám uvažuji naopak o zvýšení podvozku, ale odradili mě od toho na technické... nevím co řešíš když v této zemi bude někdo něco moc chtít tak to tak bude mít jde o to kde má kdo jaký známý. známej měl nehodu, borec mu nedal přednost a nakonec z to byla i jeho vyna že podle posudku znalců překročil povolenou rychlost. I viník tvrdil že jel rychle. Dvě tvrzení proti jednomu a bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Amogu treba ... ... zlata Bora Broni Irivka na Carlinech ma kw2 sesroubovany uplne na zem a jeste upravene misky(udava -11cm),normalne by to drelo to je klasika, tak ma stabiz od HaR ... Modry Varos - 55mm stabiz HaR ... Zak TT kw2 dole,drel vyresil stabiz Neuspeed Zkusil bych HaR a uvidis ...Ma 3 polohy ulozeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 díky za info :-) ted mam jenom jeden problem :-( jmenuje se 6500 :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 spis by me jeste zajimalo jak tama fungujou ty tri polohy, to je obdoba stavitelne kosti co mam a to bylo na nic ale tak HR to bude mit asi lepe vymysleny nez v-maxx :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 6. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jo nevite jeste nekdo jestli od eibachu je to tenhle kousek, ty informace co k tomu pisou jsou k nicemu :-( http://www.eibach.cz/detail.php?id=7027 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 tu mas ako vyzera neuspeed http://fallenangelxsi.piczo.com/?preview=y...;cr=2&rfm=y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 diky :-) skoda ze ten neuspeed je jeste drazsi nez HR :-(( ty jo nevim co vymyslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 jo nevite jeste nekdo jestli od eibachu je to tenhle kousek, ty informace co k tomu pisou jsou k nicemu :-(http://www.eibach.cz/detail.php?id=7027 tak jsem hodil na renocar dotaz, odpoved je tato :-( Stabilizátor Eibach je silnější oproti seriovému, takže náklony auta jsou menší, ale bohužel nedokážeme posoudit, zda vyřeší váš problém tak bud nevi nebo neresi jestli ma vetsi "bouli" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Amogu treba ...Zak TT kw2 dole,drel vyresil stabiz Neuspeed hele to je blbina ne? zak na TT ma kosti na tlumic co si pamatuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Tohle je posledni verze upravy myslim Nekde jsem cetl, myslim Nemeckej casopis ze mel Neuspeed Tak se optej na vw clubu ne ?? Jak to resi na Golfinech ...Nebo treba Chudase jak to ma on na varosoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 nic se neboj ze to neresim i na VW clubu ale pokud nekdo neco ma tak prestavbu na RS (GTI, R32) s kostma do tlumice nebo HR dekal jsem ze tam budou znat i jiny varianty a ono prd, ono tu preci jenom moc lidi co auto rvou co nejvic k zemi neni - vetsina lidi ma jak tady tak na VW 35/35 nebo max 55/35 a tam je to v poho ze jo ja si furt myslim ze ten eibach musi bejt stejnej a je levnejsi, bohuzel em to ale dovozce neumi potvrdit (coz nechapu) proste pro me je 6500 za HR moc no kdybych tohle vedel predem tak jsem rovnou koupil podvozek na RS, k tomu dve kosti a bylo by taky samo muzu auto prizvednout ale tomu se proste zuby nehty branim zvlast s takle nasprclejma gumama by to bylo priserny, uz jsem i bojoval s myslenkou kola proste prodat auto mirne prizvednout a dat tam jeno 8*18 s 225/40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 bob to má celý nějaký divný i to rameno. šrouby jdou přeci ze spoda neee Mě docela strašíš Karle, já to chci na jaře stočit co to půjde (teď jsem -75 a můžu ještě o 25) -50 je pérem, je fiklý o 1 cm a na tlumiči stočeno o 15 mm Takhle je to bez problémů a nikde nervu o nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Teď mě napadá ještě jedna věc. Na F jsem měl taky problémy se stabíkem. Dal jsem z FRS a cajk. Ten můj původní byl už jakoby unavenej (pružinová ocel) Když ležely vedle sebe, tak byl vidět rozdíl v rozevření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.