Listopad 11, 200816 r Autor jo myslis ze proste je ten muj origo uz jakoby jinak roztazenej a tim padem si vic drbne ... no to asi mozny je :-( tezko rict jakoby by byl vic roztazenej a naklopenej smerem ven coz by pak snizovalo diru mezi poloosou a stabikem asi ale zase jestli kupovat novej a absolvovat vymenu tak to uz radsi to HRko
Listopad 11, 200816 r Autor ty voe taky by bylo i mozny ze by mel uz v cudu ulozeni, ktery sice zatim nijak nemlati ale umoznuje treba ze se stabik v pricnim smeru muze trochu posunout a tim si skrtnout, nooooo mozna prihoriva :-)
Listopad 11, 200816 r výměnu bych řekl, že by to chtělo, ale taky si říkám, že když už tak už. Já dal za ten stabík a futra a komplet nový šrouby od věcí co se musely vyndat asi 2800 a to byly blbý sériový díly. Po tý výměně jsem to měl jako nebe a dudy. Předtím jsem měl i ten prastarej stabík s plastovejma futrama a přes to teprve guma.
Listopad 17, 200816 r ten stabik je na prd .Asi to neni reseni ktery hledas,ale me to ceka na jare a budu to resit trochou autogenu plus naky maly dolazeni a nikdo nic nepozna.protoze 6500 je docela dost.
Listopad 22, 200816 r o tech stavitelnych kostech jsem ti rikal, ze jsou k nicemu jediny reseni je bude ten HR, ten ma vetsi bouli a nebo O-RS. Ten samy je KW. Ja to vyresil RS stabikem na Octe a KW na Leonu. A niz uz nemuzu- viz foto 1 Upraveno Listopad 22, 200816 r od Coyote
Listopad 24, 200816 r Autor oni nebyly k nicemu, problem vyresili, ale vydrzeli malo uz vim o dalsich lidech co to resili prevarenim origo kosti takze to taky asi zkusim :-) furt lepsi jeste chvili zkouset nez vyplaznout tech 6500 :-)
Leden 8, 200916 r Zdravim, zrovna resim,jak snizit dvoji octu, co za podvozek a o kolik snizit a jak si to tu tak procitam, tak z toho mam hlavu v pejru .Mate nekdo zkusenosti s pevnym weitecem se snizenim 55/35???Nebo spis jakym podvozkem se da octa co nejvice snizit,abych si nemusel kupovat stabik za 6,5 tisic??? Diky
Říjen 20, 200915 r Chtěl bych trochu oživit tohle téma, jelikož teď řešim stejnej problém. Poloosa už je celkem oškrtaná a jelikož je dutá, tak to nechci pokoušet. Jak je to s těma kostma? Problém vyřešej, ale praskaj? Kolik jsi na nich třeba najezdil než odešly? Jestli se dá sehnat jedna kost za 500,- tak je to potom pořád 13 kostí proti jednomu HR stabíku Já mam taky TDi sešroubovaný tak o 7cm a potřebuju to nějak pořešit a s autogenem nejsem uplně kamarád. Btw: Ol@s o podvozkách je tu témat docela dost, musíš to projet. Jinak v zásadě to jakej máš podvozek neovlivní to jestli budeš škrtat poloosou o stabilizátor. To ovlivní jen to jak jsi nízko a ne jestli máš HR, nebo JOM. Jestli pujdeš níž o 55, tak myslim, že se toho nemusíš bát.
Říjen 23, 200915 r Jinak jak je znamo tk Weitec je druhovyroba KW kvalita dobra nikdy si nikdo moc nestezoval, ze by mu odesel Urbo tobe to teda taky uz dre ?
Říjen 25, 200915 r Njn. Jako za jízdy to teba nepozoruju, nebo slyšet to neni. Ale když vytošim kolo a kouknu na poloosu, tak je oškrtaná od stabíku. Nejdřív jsem tam zkoušel lepit papírovou pásku bych viděl jestli to škrtá a po pár dnech na ní nic nebylo. Tak jsem na to kašlal a teď jsem se po nějaký době podíval, páska nikde a v poloose celkem zářez... Chtěl bych to nějak vyřešit, protože ta pravá poloosa je dutá a točí se celkem rychle, takže se to chová jak soustruh..
Listopad 8, 200915 r Tak na tenhle samej problém sem se tady na foru ptal před několika lety, když sem auto koupil.Auto už bylo sníženo, takže o kolik je přesně nevím Ale mam vypozorováno že to škrtá hlavně když je ostrá nerovnost.Tak si dávam pozor a občas si to škrtne.
Listopad 8, 200915 r tady nějaké foto Ale pokud máte nějaký rozumný řešení, aby to moc nestálo rád to vyzkoušim a podělim se o zkušenosti. Upraveno Listopad 8, 200915 r od FOX
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.