worm. Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Zdravim Vas..mal by som taku otazocku, dufam ze mi niekto dokaze z Vas poradit, uvidime.. tak som vlastnikom oktafky 2002 1.8T AUTOMAT..mam taky problem ze rano ked sadnem do auta a motor je studeny, nastartujem, normalne tam hodim D-ecko a idem sa rozbehnut, zacne mi to normalne skakat jak zaciatocnikovi v autoskole..minule mi to dokonca normalne skapalo (to ste uz videli ze by automat skapal?? :shock: )..teraz to robim tak ze ked nasadnem, nastartujem, minutku dve pockam a motor sa trosku zahreje a idem vpohode, ale to asi nie je ok ze ked nastartujem, nemozem sa hned pohnut..este taky detail pre uplnost..ked nastartujem otacky su nieco nad 1000(1100 cca)... tak ak by ste mali nejaku radu, prosim hodte to sem, velmi pekne Vam dakujem.. moze to byt problem v davkovani paliva, alebo nieco ine..vdaka za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Co výměna oleje + filtru v automatu? Kolik to má namotáno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapir Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Zdravím podle mě to je problém motoru ne automatu mám ten motor taky a známej má Rso a dělá nám to studený taky chvilku počkám a pak bez problému, neřeším to a nechám spadnout sytič a pohoda. V servisu ti zas vyměněj na co příjdou ale závadu neodstraněj. Ušetři si peníze. Je to jen můj názor možná to někdo řešil jinak. Uvidíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
worm. Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Co výměna oleje + filtru v automatu? Kolik to má namotáno? komplet vymena olejov aj filtrov ani nie mesiac dozadu..nabehanych 115k.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
worm. Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Zdravím podle mě to je problém motoru ne automatu mám ten motor taky a známej má Rso a dělá nám to studený taky chvilku počkám a pak bez problému, neřeším to a nechám spadnout sytič a pohoda. V servisu ti zas vyměněj na co příjdou ale závadu neodstraněj. Ušetři si peníze. Je to jen můj názor možná to někdo řešil jinak. Uvidíme.... a ako dlho priblizne cakas, lebo ja musim asi dve minuty stat a nemozem ist, lebo inac mi to zhebne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda_1 Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Dobrý den, mám octavii 1.8T s automatem, r.v. 1999 (najeto pres 170tis) a trapi me nasledujici problem - kdyz rano nastartuji a chci se rozjet na Decko, tak se mi nechce "zaradit jednicka", tzn pri pridani plynu se motor vytaci, avsak auto stoji, po chvilce to cukne dopredu, rozjedu se, ale pak nastane podobny problem pri prerazeni na dvojku (opet jde motor do prilis vysokych otacek - vetsinou jedu co nejdele pomalu na jednicku a teprve pak zkusim zrychlit), pote uz prevodovka nema zadny problem po celou dobu jizdy. Pokud necham chvili motor zahrat v rezimu P (cca 5 minut), tak pak dojde k prerazeni celkem bez problemu (po pridani plynu se sice motor vytoci, ale prevodovka relativne hned preradi), z cehoz usuzuji, ze je na vine zima (auto jsem kupoval v rijnu minuleho roku a v tom obdobi tento problem nemelo). Nevite, co konkretne by mohlo byt za problem s prevodovkou (popripade s necim jinym) a zda-li se da toho nezadouci chovani spravit ? Prominte mi me laicke vysvetleni, budu velmi vdecen za jakekoliv odpovedi a postrehy, predem moc diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Ahoj, myslím že ti těžko někdo podá vysvětlení, já bych s tím zajel za odborníkama. Jestli jsi z Prahy či okolí, tak mohu doporučit - http://www.prevodovka.cz/ - jsou velice solidní, řeší komplikované opravy automatů všech druhů. Rozhodně si ale myslím, že tenhle problém jen tak nerozchodíš. Určitě by se nic nezkazilo výměnou oleje, která by měla probíhat u každého automatu kolem 50tis. km. Možná to vyzní hnusně, ale jestli z toho vyvstane potřeba nějaké kompletní opravy, která se vyšplhá kolem 40 tisíc, tak je lepší se auta zbavit až bude teplo, když to nedělá, ať se trápí někdo jinej. Možná takhle vyběhnul někdo s tebou, když ti to prodal za tepla . Automat je složitý zařízení, který vyžaduje pravidelný výměny olejů a správný zacházení, jinak se to holt sere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.