Přejít na obsah

Epicop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    86
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Epicop

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám následující problém............před několika měsíci jsem čistě preventivně vyčistil škrtící klapku (motor AGU, mechanicky ovládaná), podotýkám že auto do té doby fungovalo bez problémů. Po vyčištění klapky začal sporadicky blbnout volnoběh a to tak že byl zvýšenej, nebo to houpalo. Provedeno opětovně základní nastavení na VAGu, ale problém se vždy vrátil s tím, že to házelo vždy chybu na klapce (už nevím jakou konkrétně). Nechtělo se mi dávat 6 tis za novou klapku, koupil jsem teda starší na stejnej motor. Koupenou klapku jsem vyčistil, namontoval, provedeno nastavení a auto jezdilo 14 dní úplně normálně. Pak se začal postupně projevovat vyšší volnoběh a to sporadicky, pak častějc a teď už je to trvalej stav. Drží mi to volnoběh 1300 až 1600 ot/min . Zajímavý je, že když je motor úplně studenej, tak místo aby si držel lehce zvýšenej volnoběh a postupně klesal (tak jak je normální), tak po startu to padne hned na nějakejch 850 ot, jako kdyby si myslel že je zahřátej a pak se postupně zvyšuje na těch cca 1500. Když nastartuju teplej motor, tak otáčky jdou v první chvíli na správnou hodnotu, tedy někam pod 900 ot, ale to jen na půl vteřinky a pak už se postupně zvyšujou na oněch 1500 ot. Řikám si, že kdyby ta jetá klapka co jsem koupil byla vadná, tak proč teda fungovala 14 úplně normálně. Nerad bych dal 5 nebo 6 tisíc za novou a zjistil, že to klapkou není. Už jsem vyměnil i baterku, ta stará už dodělávala, zkontroloval kostry, kontroloval různý kontakty. Auto jinak funguje normálně. Nemáte někdo nějakej spásnej nápad??? Je to docela nepříjemná závada. Díky
  2. Ok, dík za informace, asi koupím tu RSovou, jelikož mám chip od sportmotoru, tak to bude vhodnější,tedy pokud předpokládám, že ta RSová je dimenzovaná na větší výkon a krouťák.
  3. Sory, co je dp?? Kolik točí RS při 130 km/h na pětku?
  4. Lidi netušíte zda se liší poskládání uvedených převodovek? Mám 1.8T 110 kW, musím měnit převodovku a jestli má ta z RS 132kw delší převody, tak bych jí tam dal radši. Díky, nedaří se mi to nikde dohledat....
  5. 1.8T AGU chip Sportmotor dálkový trasy po okreskách (max. 100km/h dle tacho) - 5,5 - 6 l dálnice (max. 130 km/h dle tacho) - 7 l město (praha) - 10 l dlouhodobej průměr s většinovým průměrem městského provozu - 8,5 l rekord Tábor - Praha - 5,0 l/100 km/h (ekojízda, max 100 km/h dle tacho, prázdný auto, prázdný silnice) auto mám v LPG, takže nákladově ještě o něco málo lepší než ježdění s 1.9 tdi 66kw v jednočkový oktávě bonusem levnýho provozu je opravdu bezkonkurenční akcelerace, v případě potřeby. Je to točený mobilem, takže bída, zrychlení na dvojku, trojku, čtyřku - http://www.youtube.com/watch?v=1cM6zgCO8rQ . Na ten jednoduchej podvozek je to dost přemotorovaný, ještě když tomu autu je 14 let a je holt ne ve zcela 100procentním stavu . Na větší podíl tras mimo město je to určitě skvělej motor, tichej, pružnej, úspornej, ale při ježdění ve městě to holt za málo nejde.
  6. Netuším kde je čidlo oleje, ale vzhledem k tomu že ten olej neustále koluje, tak si nemyslím že ta hodnota je mimo mísu. Výrobci asi vědí, proč na některé motory chladič oleje montují, i když je pravda že na výkonnější motory, má to logiku. Mimochodem když jsem měl ještě Audi A6, 2.6 110 kw, r. 1996, tak ta měla přímo budík na teplotu oleje a nevzpomínám si, že by teplota přelezla přes 100 stupňů. Byla tam samozřejmě velká olejová náplň, mělo to chladič a ten motor byl jednak výkonově poddimenzovaný a navíc nebyl z principu přetěžovaný, byla to hladká jízda na čtvrt plynu. To u 1.2 MPI dostane z logiky věci motor mnohem větší záhul, aby to auto pořádně rozhejbal a s tím přeci souvisí i vyšší teplotní namáhání. Prostě mi jen přijde na palici, že tam nemůžou dát o dva litry větší náplň. Stačila by jen větší vana, zamezilo by to částečně problémům. Ale holt v dnešní debilní době už se moc nejede na kvalitu, ale na úspory, byznys a pseudoekologii. Kdyby do rapida dali nějakou atmosférickou 1.6ku vhodnou na přestavbu LPG, dávalo by to větší smysl. žrala by stejně a aspoň by se líp předjíždělo. Jezdím pravidelně trasu Praha-Tábor. Jsem defenzivní řidič, dálnici jedu 130, okresky 100 (dle tacho) a spotřebu mám pravidelně 7-7,5 l Praha-Tábor a 5,5 - 6l Tábor-Praha. Mám OI 1.8T AGU + chip. Chtěl bych vidět za kolik by to jezdil rapid s mpíčkem. Myslím že to by to vyšlo nastejno rozhodně ne míň. Z tohodle pohledu mi prostě downsigzingový pidimotůrky nedávaj žádnej smysl. Samozřejmě bavím se o dálkových trasách, ve městě je ten malej motor výrazně ve výhodě.
  7. Dyť já se nehádám. Ale pořád se nedozvídám jak je to s tím olejem, jen mě to zajímá. Je to přeci logickej dotaz. Pokud by měl mít olej teplotu 130 stupňů, tak je přeci nad slunce jasné, že nemá šanci vydržet dlouho kvalitní. Nemám ambice najezdit s autem 300 tisíc, to by ten rapid byl už dávno po smrti, jen mě zajímají fakta.
  8. Je to trapný že uvažuju nad rapidem s tímhle motůrkem, ale je to jen varianta toho, že bych měl nový auto s velkým kufrem a levnej provoz. Jinak vážně uvažuju o Chrysler Grand Voyager 3.3 benzín tak rok 2006-2007 a do plynu. Hromady místa, jednoduchej motor, za dobrou cenu hodně muziky. Ale bylo by to holt furt 8 let starý auto s tím související větší investice do postupně odcházejících věcí....
  9. for Speedluk: Kolik to točí při dálničních 130km/h. Netvrdím že je to blbej motor, ale původní http problémy měly a olej se doporučovalo měnit nejpozději v 10 tis, kvůli přehřívání. Tak by mě zajímalo kde je pravda a taky kolik se ten olej hřeje. LPG znamená vyšší teploty ve spalovacím prostoru, což tý teplotě dvakrát nepřidá.
  10. čerpám z veřejně dostupných informací, neměl jsem možnost to nikdy měřit. Takže je to blbost která se šíří světem?
  11. Zajímavej příspěvek, dík . Jediný co mě trošku zrazuje je fakt, že dle toho co čtu, tak 1.2 MPI nemá stále chladič oleje a ten se přehřejvá podobně jak u 1.2 HTP, z čehož logicky plyne je rychlá degradace a nutnost častější výměny oleje. Pokud bych do rapida šel, tak bych se vážně zamýšlel nad instalací chladiče oleje, ale je otázka zda by to šlo sofistikovaně dodělat, aby to nebyla prasárna a mělo to smysl, tedy aby ve výsledku teplota oleje klesla na přijatelné hodnoty. Ale i tak by to bylo krutý přesednutí z nynější Octavie I s 1.8Turbo v lpg a s chipem , je to fakt úžasnej motor a dá se s ním jezdit za super spotřebu, ale holt to auto už celkově dosluhuje. Nicméně loňskou dovolenou jsem absolvoval s Lagunou 1.6 benzín v plynu a ta dynamika byla fakt otřesná, zhruba tak si představuju že pojede ten rapid. Po 1500 km jsem se ale nějak na ten motor adaptoval a vlastně se to dalo v pohodě vydržet. Holt jediná nevýhoda je pak možnost bezpečnýho předjetí, což s 1.8T je otázkou pár vteřin
  12. Pokud se jedná o 1.2 MPI je mi jasné že to není zdaleka idylický pohon, ale jakožto dlouhodobý uživatel vozidel na LPG by mě zajímalo, jestli už někdo neřešil přestavbu, resp. zda tenhle motor je vůbec vhodnej pro provoz na plyn. Byla to zajímavá varianta co se provozních nákladů týče. A tenhle motor je praktický jediný kterej lze u škodovky ještě přestavět, u přímovstřikovejch mi to už nedává smysl, úspora není taková, protože se stejně přivstřikuje benzín. Na Rapidu mě láká jednak fakt že by si člověk mohl dopřát nové auto s kufrem který je jak v jedničkový oktávce a mělo by to v LPG rozumný náklady na provoz. Škoda že do rapidu nedávají nějakou objemnější atmosféru. Připadá mi, že škodovka resp. koncern brutálně podlehl turbovým motorům, když např. mazda dokazuje že i z atmosféry s velkým výkonem lze jezdit velice úsporně. Asi v tom bude hodně emisní politika, je to hrozná doba
  13. na 1.8 bez turba bych se vyprdnul, s turbínou máš velikou porci výkonu navíc, je to tím pádem i bezpečnější na předjíždění a spotřeba je obdobná, resp. u turbové verze na delších trasách je menší. Pravidelně jezdím trasu Miličín - Praha a vždy mám spotřebu 6-6,5l. Když jsem si dal tuhle trasu jako ekojízdu a jel jsem furt 100km/h, tak mi počítač v Praze ukázal 5,1 l /100 km, ale to už byl extrém, jen mě zajímalo, kam až to jde srazít. Velkej podíl hraje profil tratě a ta je v tomto případě o něco víc z kopce. Po aplikace pohonu LPG jezdím ještě za menší náklady než s naftou, která je samozřejmě obecně problémovější. Jestli chceš jít do 1.8 tak určitě kup turbínu, stojí to za to.
  14. Zdravím, mám 1.8T čipnutý od Sportomotoru + montáž LPG, myslím že je to nejlepší motor co do oktávky dávali, mám ještě AGU s mechanickým plynem. Co se týče nákladů, těžko bude někdo s jakýmkoliv nafťákem jezdit za míň, než teď jezdím s tím plynem. Mimo město s velkým podílem dálnic mám průměr kolem 7,5 l plynu, město dělá 10 l plynu a když jezdím okresky, není problém se dostat pod 7l. Motor tichej, výkonej, malý ručení a při pravidelný péči a slušným zacházení ho nepotkávaj žádný fatální problémy. Olej měním po 10 tis. Mám už třetí auto v plynu a nechtěl bych už nic jinýho, je to pecka . A 1.8T je rozhodně velice povedený motor, to nový 1.8 TSI už není úplně ono. Pokud bych se náhodou zbáznil a chtěl naftu, což nehrozí, tak jedině první TDI 66 a 81 kw, myslím že to co následovalo už byl jen časovanej průser. Možná až současný common raily by měly mít předpoklady k nějaký výdrži, ale kdoví. A když vezmu poslední hledisko a sice ekologický parametry, tak nic čistčího než LPG se v autě spalovat nedá. To sice není primární důvod proč to mám v autě, ten důvod je samozřejmě úspora financí, ale mám z toho aspoň lepší pocit. Není nic hnusnějšího, než čuchat ty oblaka kouře z načipovanejch TDíček, o karosách a áviíích raději nemluvit....
  15. Ahoj lidi, mám Octavii I s prvním klimatronicem, má takovej trošku divnej vzhled viz. foto, nicméně ta podstata bude asi stejná. Nejdříve to začalo blbě topit, po odstranění ovládacího displeje jsem zjistil, že levý servomotor ovládající táhlo k otevření či uzavření teplého vzduchu nehýbá s táhlem. Následně jsem zjistil, že páka na servu, má stržený v tom plastu tisícihran. Zdálo se mi, že je to jediný problém, že bude stačit koupit jinou páku, ale když zkusím připojit ovládací displej a hýbu s nastavením teploty, tak servo se točí, ale udělá třeba úplnou otáčku o 360stupňů, ačkoliv v rámci pohybu s táhlem by mělo mít mnohem menší rozsah, do 90 stupňů. Nevím je tedy v háji celý to servo s nějakou elektronikou, nebo jestli do toho jdou blbý signály, netuším jak to zjistit. Budu rád, když mi někdo poradíte. Když vyměním páku serva, tak dojede k dorazu a strhne se, to servo jede furt, při odporu se nezastaví. Dík
×
×
  • Vytvořit nový...