Publikováno Listopad 11, 200816 r Zdravím, plánuju nové tlumiče+pružiny jelikož ty staré odchází do věčných lovišť. Tak jsem přemyšlel o -35mm s H&R podvozkem. A to asi ještě před zimou. Tak mě napadlo - setkáváte se s problémy v zimě se sníženým podvozkem na 15" kolech ? Když je kupa sněhu, závěje, sněhové jazyky ? Mam pod motorem ten plastovej kryt a už teď o něj sem tam zavadím - narazniky jsou dostatečně vysoko (předface). Ještě mě napadlo koupit stavitelnej podvozek - ale ony nemaj rozpětí 0mm až -70 mm ale třeba -30 až -70mm. Takže nahovno Díky Upraveno Listopad 11, 200816 r od pointfrost
Listopad 11, 200816 r jezdim celorocne a fabku jsem mel snizenou postupne od 35 az po cca 80 mm, koktu jsem snizil stelovakem loni pred zimou taky o nejakejch 60mm jezdim v pohode ale urcite to chce trochu vic davat pozor, jedinym nebezpecim jsou vsak vyjety koleje ve snehe ktery pak zmrznou coz se na vetsich silnicich nestane ale pouze nekde opravdu v horach na mistnich komunikacich opet prikladam foto :-)
Listopad 11, 200816 r Autor aha, super díky no žiju na takovych menšich horach, ale snižovat budu max o -35mm pevnym podvozkem takže doufám že to bude ok, díky za fotky
Listopad 12, 200816 r pointfrost: spíš než na sníh je třeba dát pozor na vyjeté koleje v asfaltu, ale to už sem někdo psal
Listopad 12, 200816 r Vím, že je to mnohem stabilnější mít auto snížené, líp to sedí, menší odpory vzduchu atd. Ale díky stále se zhoršující kvalitě našich cest jsem radši zvolit "polo offroud" se 180 mm světlé výšky na mé Octě a v zimě jsem vysmátý jak někteří už sedí na břichu a stojí, kdežto já stále v klidu jedu. Pro můj kopcovitý terén je to ideální volba spolu s plechem pod motorem. Taky způsob jak se odlišit ne?
Prosinec 17, 200816 r Autor pointfrost: spíš než na sníh je třeba dát pozor na vyjeté koleje v asfaltu, ale to už sem někdo psal No pro jistotu se zaměřím i na nějakej ten železnej rám pod motor. Ted tam mám ten obyč plast, a s origo podvozkem už jsem ten plast třikrat dřel. A nejraděj bych dal i nějakej plech pod nadrž, ale to pujde asi horkotěžko.
Prosinec 18, 200816 r No, já už jsem na našich horách (jezdím tak 4x do roka) pár nepříjemných cest zažil a to se standartní výškou. Osobně bych níž nešel, spíš bych bral předek o fous výš...
Leden 7, 200916 r Vím, že je to mnohem stabilnější mít auto snížené, líp to sedí, menší odpory vzduchu atd. Ale díky stále se zhoršující kvalitě našich cest jsem radši zvolit "polo offroud" se 180 mm světlé výšky na mé Octě a v zimě jsem vysmátý jak někteří už sedí na břichu a stojí, kdežto já stále v klidu jedu. Pro můj kopcovitý terén je to ideální volba spolu s plechem pod motorem. Taky způsob jak se odlišit ne? Njn ale pak ta kokta vypadá jako koza není nad snížení aspoň o 3 ,5 cm autí lépe sedí a i vypadá jen to chce dávat větší pozor já s mojí jezdím na hory a naprosto v pohodě
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.