Přejít na obsah

Alibaba I

Uživatel
  • Počet příspěvků

    205
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

887 zobrazení profilu

Oznámení Alibaba I

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdarec panstvo, zburcovala mě žena, že nám teče z auta nafta, tak jsem na to vlítnul a něco kape jakoby od nohou spolujezdce - patrně voda z výparníku klimy, ale když jsem otevřel a prohlédl motor, zjistil jsem , že mi brutálně teče přechodová klapka sání. Nevzpomínám si, že bych to v minulosti někde takhle viděl. Je pobryndaná z přední strany + čtvrtina víka motoru a další kusy dole pod klapkou. Co počít ? Pozítří máme jet na dovolenou (klasika !)...Má někdo nějaké zkušenosti, anebo rovnou do servisu ??
  2. Nejlépe silikonový olej nebo glycerin. Prvnímu dávám přednost.
  3. Pohledej, oba motory + jejich spotřeba jsou tu probraný.
  4. Mno asi kvůli pocitu z jízdy. Já když na svých 195/65/15 dám doporučených 2,0/2,2, tak mám předek při motoru 1,9 jak bláto. Tak jsem dával 2,2/2,3 to bylo lepší a nakonec jsem nafouk 2,3/2,3 a vidím to jako optimum. 2,4/2,4 je už jak když jedu po polenech....
  5. Stafra, tak to já foukám předpisově (předek 2,2 zadek 2,3) a pořád mám dojem, že je předek měkký ! No něco na tom "přefouknutí" bude. Kde však soudruzi z MB udělali chybu ?
  6. A hele, já mám taky původní váhu vzduchu - filtry měněny po 30000. Já pak, jak jsem psal... Najeto 150000 Ále ne, pokud je interval 15000, není důvod filtr nevyměnit. Určitě je to prospěšnější.
  7. ...motor mám v podpisu. Měním ho při servisním intervalu, který vychází na dva roky (najedu za tu dobu cca 20tisíc). Filtr je při výměně docela čistej. Pylák bych mohl měnit taky tak (Škodovka píše 30tis, nebo dva roky), ale z vlastní zkušenosti vím, že po zimě se na něm může dělat plíseň a v létě je zas plný sémě rostlinného a rozličných hmyzáků...
  8. Vzduchový filtruje vzduch do motoru, kabinový vzduch do kabiny. Nejlépe je měnit oba při servisním intervalu. Přestože škodovka doporučuje interval (myslím) 30 tisíc, leckteří výrobci uváděj kratší životnost. Osobně měním kabinový 2x do roka, vzduchový 1x za dvaroky.
  9. Proboha, hlavně NÉ lesklou palubku !!!
  10. ...vždy tam bude nějaké procento chyby. Otázka zní: "je potřeba to opravdu takhle pitvat ??"
  11. A k čemu je to vlastně dobrý, tohle blechaření ?? Myslím, že nejlepší externí přístroj je uchovat si účtenku a zapsat si na ní třeba stav km, vyjezdit do rezervy a znovu. To je reálná spotřeba.
  12. Kdepák, už si viděl výfuk, který by vydržel 10 let ? Možná u neježděného veterána. To je jako bys chtěl desetiletou záruku na pneu....Jsou díly které podléhají provoznímu opotřebení. Auťák (komplet) má záruku dva roky a na kastli "prodlouženou" deset let. Nový škodovky snad dvanáct (?).
  13. Vypadá to teda hodně podezřele. Zdá se jako by si výrobce chtěl schladit žáhu z krize "obnovením" neprodejných zásob. Zkus prohlídnout jiný pneu téhož výrobce.
  14. Alibaba I

    Letní pneu

    Stačí jen to, až ti vjede (už se mit to stalo dostkrát) znenadání borec z vedlejší 40m před čumákem do cesty. Já to na zimákách ubrzdím, a nevlítnu ani do stromu, ani pod protijedoucí kamión, natož abych smetl cyklistu u krajnice... Né nepřesvědčíš mě. Mít zimní obutí neznamená bezhlavě riskovat - naopak.
×
×
  • Vytvořit nový...