Listopad 18, 200816 r Cetl jsem vcelku pekny clanek ohledne parkovani v zime v garazi nebo venku. Nejlepsi hodnoceni bylo parkovani v nevytapene garazi, kde nejsou moc velke vykyvy teplot. Vytapena garaz ma samozrejmne radu komfortnich vyhod (sam tak parkuju), ale prijezd zasoleneho auta ze zimy do tepla neni dobry. Pusobenim tepla dochazi ke kondenzaci, roseni a tm padem k zacatku koroze. Stani venku s prosolenym autem je podle me mensi zlo, nez v garazi. Osobne tyto situace resim takto: Prijedu domu na dvur pred garaz, auto zespodu oklepu jemne smetackem od nalepeneho snehu a spodek a podbehy ostrikam hadicou. Pak zajedu do garaze. V garazi je pak min vody nez, kdyz auto jen oklepu a zajedu tam. Podlahu jsem natrel Izobanem, takze se pripadna voda nevpiji do betonu, ale da se pekne metlou vymest. Zacal jsem dost vazne uvazovat o vapce z duvodu uspory vody.
Listopad 21, 200816 r 5 let garáž nevytápěná s jakýmsi prouděním vzduchu a bez problému, nejsou to Dacie ani 120tky panebože, už se proberte! Tak to sice není Dacie ani 120tka, ale já už mám měněné zadní dveře po 6 letech . A to parkuju v nevytápěné garáži. Pořád je to škodovka.
Listopad 21, 200816 r Ja to mam jednuduchy, jelikoz mam vyhrivanou garaz plnou bordelu (kolecko, naradi, filtrace atd.) tak budu muset parkovat tuto zimu venku na zahrade pred garazi. Stejne si myslim ze je lepsi pres zimu parkovat venku a ze rano musim skrabat, popripade odstranit snih to mi nevadi (aspon se zbudim a nespim za volantem). Asi nejlepsi by byla pergola...
Listopad 21, 200816 r Tak to sice není Dacie ani 120tka, ale já už mám měněné zadní dveře po 6 letech . A to parkuju v nevytápěné garáži. Pořád je to škodovka. Jsi jeden z kolika tisíců? Nic není 100%, bohužel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.