vikino1 Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Poradí niekto kde je umiestnený konektor lambda sondy za katalyzátorom? Pozeral som ho ale kábliky vedú od sondy pod plastový kryt na podlahe od spodu vozu.Takže predpokladám,že je to niekde v mot priestore ale neviem kde.Sondu pred katom som našiel bez problémou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Musíš zhodit celý ten plastový kryt, tam je taká "krabička" kde je to spojené....Najlepšie je to robit nad mont.jamou....Ale dá sa to aj ked je auto na zdviháku, ale zaistené proti spadnutiu...ale musíš sa trochu " plazit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Vďaka tak to je ta horšia varianta Chcem ju premerať zdá sa mi že sa mi zvýšila spotreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 cim to budes merat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 To som sa chcel tiež opýtat....Musel by si to merat za chodu motora a v roznych zářažových situáciach. A keby si mal nejak vadnú LS tak by Ti to ukázal Vag, alebo by Ti auto, teda motor robil blbosti. Ale nakoniec pomaly sa ochladzuja a spotreba samozrejme rastie. Motor sa dlhšie nahrieva a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 16. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) Chcel som merať multimetrom podla DP ale je špatný čas tak som sa na to vybodol urobil som testy sond a katu vagom. Readlines ukázal samé nuly tak snáď OK.Ešte som vyčistil škrt.klapku ale festovne.Klapku som otvoril prstami nasilu a riadne umyl tie dosadacie plošky.Je zaujimavé,že po nahodení a zapojení SK motor šiel úplne ako by som nič nerobil,tak som nechcel urobiť ani základné nastavenie.No potom som ho predsa len spravil ale prvé nastavenie sa nepodarilo začala svietiť EPC a ot. začali lietať hore dole. Tak som pozrel do VISu a urobil nastavenie znova ale nič sa nezmenilo.Už som mal obavy o motorček SK no potom som si uvedomil,že nemám zapnutý tempomat a bolo vystarané: Ďalšie nastavenie OK a zdá sa mi že aj motor ide o čosi kultúrnešie Závidel som tým čo majú garáž, nie je nič príjemné robiť pod holým nebom a ešte k tomu slabo mrholí pri 6,5°C Editováno: 16. Listopad 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.