mira Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Jsem laik...a to uplný....chtěl bych noťase,chtěl bych ho na internet doma,na občasné zkounutí filmů,a fotek....+vypálení cd.....hry nehraju a hrát nebudu.cena do 10000kč..značku nevím,obrazovka max 15 palců.....poraďte.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Jak uz jsem tu jednou psal... Aktualne NEJPRODAVANEJSI NOTEBOOKv CR! Pred 14 dny jsem koupil sestre k Vanocum HP6735s, po nainstalovani WinXP me PRIJEMNE prekvapil. Za 12.000Kc je to velmi dobry notebook! Podle me nema konkurenci v pomeru cena/vykon. Ma integrovanou grafiku (tu nejlepsi co se ted dela) a neni problem na nem hrat NHL09, popripade PES09. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=58479 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka Guide Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Cau, vlakno o nakupu NTB je v sekci OctII - ostatni. ja zrovna vybiram taky - levny, ale aby mel FireWire. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flames Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 No na FireWire se dá koupit cardbud redukce, takže v poklidu to můžeš pořešit tak. Jinak ty HP jsou asi nejvhodnější v oné cenové relaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 ma nekdo nejake zkusenosti s timhle popripade jiny v podobne konfiguraci s podminkou 17" http://www.alza.cz/hp-pavilion-dv7-1199ec-d102271.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...