Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Kúpil som Octaviu 2, 2.0Tdi, r.v. 6/2006. Ma najazdené 88000km a pri dobrzdení na križovatke na neutrale ako keby zachvel jemne motor / počas držania brzdy/. Ak pustím brzdu tak to necítim. Čo to moze byť? Zotrvačník

Neviem, či to bude zotrvačnik, lebo mal som Octaviu 1 - 1.9Tdi 66kw, a tam som musel meniť celú spojku aj zo zotrvačníkom lebo keď auto stalo na mieste a mal som neutral a vtedy keď som pridal plyn a keď začali klesať otáčky tak strašne začal chvieť motor aj cukalo do spojkového pedalu a pri rozbiehaní mi niekedy aj zatrhovalo. Aj pri vchádzaní do križovatky ale so zaradenou RYCHLOSŤOU mi to cukalo.

Na Octavii 2, 2.0Tdi mi otáčky na voľnobehu idu pekne aj keď pridám plyn tak je všetko plynule, necuká do spojkového pedalu.

Dnes som zistil, že to viac cítim keď je auto studené. A pri tom dobrzďovaní vtedy keď mi trasie a pustím brzdu tak to prestane.

Možno to tiež bude zotrvačník ale prejavuje sa to úplne ale úplne inak ako na Octavii 1.

Jinak gratuluji k autu ale volba 2,0 TDI neni zrovna nejlepsi.... ;) Ale at ti slouzi...

setrvačník to může být, ale je otázkou, do jaké míry má smysl se s tím zabývat. Pokud to není enormní, tak bych to prostě neřešil. Závady tohodle typu se jednak blbě diagnostikujou a druhak nákladně odstraňujou. Auto je mimo záruku, tak je na tvým zvážení, jestli stojí zato do něj cpát peníze. Já myslím, že uvolnění dvouhmotnostního setrváku je tak častá věc, že se nám o tom ani nezdá. Jsem přesvědčen, že s tím stovky a možná tisíce lidí jezdí, aniž by jim přišlo divný, že se s tím něco děje. Takže asi "let it be" !

Jinak gratuluji k autu ale volba 2,0 TDI neni zrovna nejlepsi.... ;) Ale at ti slouzi...

Každý volí dle sebe,já si nemám co stěžovat,a taky jsem volil takhle špatně :feve:

Ja bych si nezoufal, bud optimista a jezdi a uzivej... :p

Ja bych si nezoufal, bud optimista a jezdi a uzivej... :p

:palec2:

  • Autor

Dnes som si bol prevziať auto v servise. Keď auto skúšali tak bol motor teplý a vtedy to nepostrehli. Tak som auto nechal do rána nech ho vyskušajú keď je studené. Vtedy sa to prejavilo. Ale nevedia čo s tým, lebo na diagnostike ukazuje, že je všetko v poriadku.Urobilo im to asi 3 krát a potom už nie. Lenže ja som zistíl, že keď vchádzam do križovatky na neutrale a jemne mám nohu na brzde a vtedy pritlačím brzdu a keď už skoro stojím tak vtedy to začne triasť. Otačky vtedy trošku klesnu. Myslím si že otáčky by sa nemali pohnúť. Lenže v servise povedali, že to je v poriadku s tými otáčkami. Čo vy nato?

Keď stojím s autom a stlačim brzdový pedal tak mi to nerobi. Ale ja si myslím, že to tie otáčky budú mať vplyv na to trasenie. Lebo tú dobu čo to sledujem tak ak mi to urobí tak aj klesnú otačky. Ak otačky neklesnú tak to nazatrasie.

Upraveno od gula221

  • Autor

Takže. Bol som v servise a tam mi povedali , že na 80% je to zotrvačník. Ale, že mám na tom chodiť a uvidí sa. Mne to nedalo a šiel som do druhého servisu a tam nevedeli už ani toľko. Mám na tom chodiť veď sa to ukáže. Potom som im povedal aby skontrolovali koľko ma auto otáčok. Nahadzali to počítača údaje o mojom aute a vyhodilo im, že mám mať minimálne 860-900 otáčok pričom moje auto má 810-840. Takže problém bude niekde tu. Lebo s autom netrasie keď ručička mi ukazuje 900 a začne triasť keď ukazuje 850 otáčok na budíkoch. Lenže mi nevedeli povedať prečo mám nízke otáčky a tak sa to nevyriešilo.

Ja som si myslel, že by to mohli konzultovať s výrobcom ale oni nič.

  • 7 měsíců později...

Zdravím...začala se mi náhle třepat při brzdění moje OII combi- MR05 :(

Mám ji necelý měsíc a v pohodě a najednou se při brzdění celé auto roztřepe...dělá to zejména při vyšší rychlosti 80-100 km/h...když jsem to kupoval,tak to bylo na TK a bylo to v pořádku...nekope to do volantu a ani do brzdového pedálu.

Chtěl jsem se dnes podívat jestli nejsou zvlněné kotouče, ale venku prší,takže nic...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.