boss Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 Možná to tu bylo ale Mám škodu octavia 2002 81kw tdi. Najeto něco málo přes 200 000km a bere mi olej už dosti .mam tam olej castrol long live 10w 30. Jákí byjste mi doporučili olej a čím může bít spotřeba oleje a není nákí přípravek co se naleje do oleje a on jako utěsní vše-a zmenší se tím spotřeba oleje?????? dík za radyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 Bude ti to brát hlavně přes turbo. Jinak 10w30 není longlife oil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 Tomas.cz pomohlo by asi repas turba ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Pokud to je turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Nemohou být v čudu gufera ventilů nebo gumicky u vstřiků ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Gumičky u vstřiku má PD a ne rotačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 aha aha dík , ale nakí gumičky v hlave má ne ? které mohou propouštět olej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Simeringy na ventiloch. Kolko oleja ti zerie na 15 000KM??? HM?? Dal bi som tam 10w40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 No nevím přesne mám tam longlife na 30000km mam na nej najeto asi 24 000km a po 15000 si to vzalo půl litru .A ted po těch 9000+- si to vzalo přes litr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Jezdis na stejny druh oleje,nebo jsi ted dal jiny a zaclo to pak zrat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Právě porád na ten samy ted ho budu měnit. tak nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Napis presny typ aj oznacenie toho oleja co tam mas teraz. Presiel bi som na pevny interval vymeny motoroveho oleja--15 000km a vymena oleja+filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 No nevím přesne mám tam longlife na 30000km mam na nej najeto asi 24 000km a po 15000 si to vzalo půl litru .A ted po těch 9000+- si to vzalo přes litr.. A tomu jako říkáš, že žere olej. Koukni do manuálu jaká je udávaná spotřeba oleje. Vy si ty závady opravdu vymýšlíte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Hm tak vymíšlíme ale jako známej ma tu samou octavii a ma nejto ještě víc km a neveme si ani deci oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 A? Ale tohle není spotřeba oleje, kor u longlife. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 něco podobného: OI 81 kW brala olej moc nejela. Po jízdě s VAGem zjištěno že turbu se moc nechce. Dívám se kraj pravýho podběhu omaštěn. Sundám plasty pod chladičem vzduchu a chladič ze spodu prasklej. Výměna intercoleru a od té doby turbo tlačí hned, auto nepokuřuje a jede. od té doby najeto cca 8tis a ubytek oleje v pořádku. Jinak s tím long life tomu motoru děláš podle mě pěknou radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 To muselo mít turbo radost jezdi s dírou v IC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 mělo takovou radost že to papkalo olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boss Vloženo 24. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Tak jsem zjistil že mám v sání docela dost oleje.Navíc mi kape z motoru olej a nevím od kud jako by nd turbem ok někud vypadá to jako mezi hlavou a sacím potrubim. hm nevím co s tím . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 U turbomotorů je olej v sání normální věc + se tam taky dostane odfukem z klikové skříně. Ten únik oleje někde u hlavy by mohl způsobovat EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.