Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

takže je to karbec? Asi ano když píšeš o AC pumpě. A do karbecu jde beneli či ne? Popř. jsou svíčky mokré, když se pokoušíš nastartovat?

svíčky mokré jsou. ale jestli jde do karbcu benál to nevím. Před výměnou oleje a ac pumpy to chytalo úplně v poho

Napadá mne ještě jedna možnost - MÁŠ SPRÁVNĚ POŘADÍ KABELŮ NA ROZDĚLOVAČI? Neboli - máš pořadí zapalování 1 - 3 - 4 - 2 ? Kabel od prvního válce patří do "jímky" na víčku rozdělovače s takovou vyniklou ryskou - hranou na boku, je to právě jen na té jedné jako rozlišovací znak - a na spodku obvodu víčka jsou vylisované 2 různě široké ozuby, zapadající do odpovídajících výstupků na horní hraně rozdělovače - aby se víčko nedalo nasadit otočené o 180°. Zkontroluj celé zapalování, počínaje cívkou a jejím vn kabelem ho očisti až po "fajfky" na svících a překontroluj i to pořadí - pokud si nejsi jistý směrem, kterým se otáčí rozdělovač, tak sundej jeho víčko a nechej někoho, ať Ti otočí startérem - a podívej se. Pokud nikoho takového nemáš, vyšroubuj z motoru svíčky, zvedni jedno přední kolo (nejlíp pravé - je od něj líp vidět na rozdělovač), zařaď čtyřku nebo pětku a otáčením tím zvednutým kolem směrem "vpřed" otáčej motorem - zase, palec se musí točit jako v případě protáčení motoru startérem. V každém případě, pokud budeš točit motorem naprázdno při zapnutém zapalování, MUSÍŠ ZAJISTIT MOŽNOST PŘESKOKU JISKRY Z CÍVKY DO KOSTRY - to znamená vn kabel od cívky upevnit tak, aby mezi jeho koncem a kostrou byla mezera cca 1mm, kudy může přeskakovat výboj. Pokud se to nezajistí, může dojít k poškození izolace cívky nebo i k průrazu výkonového spínacího tranzistoru v elektronickém zapalování.

Napadá mne ještě jedna možnost - MÁŠ SPRÁVNĚ POŘADÍ KABELŮ NA ROZDĚLOVAČI? Neboli - máš pořadí zapalování 1 - 3 - 4 - 2 ? Kabel od prvního válce patří do "jímky" na víčku rozdělovače s takovou vyniklou ryskou - hranou na boku, je to právě jen na té jedné jako rozlišovací znak - a na spodku obvodu víčka jsou vylisované 2 různě široké ozuby, zapadající do odpovídajících výstupků na horní hraně rozdělovače - aby se víčko nedalo nasadit otočené o 180°. Zkontroluj celé zapalování, počínaje cívkou a jejím vn kabelem ho očisti až po "fajfky" na svících a překontroluj i to pořadí - pokud si nejsi jistý směrem, kterým se otáčí rozdělovač, tak sundej jeho víčko a nechej někoho, ať Ti otočí startérem - a podívej se. Pokud nikoho takového nemáš, vyšroubuj z motoru svíčky, zvedni jedno přední kolo (nejlíp pravé - je od něj líp vidět na rozdělovač), zařaď čtyřku nebo pětku a otáčením tím zvednutým kolem směrem "vpřed" otáčej motorem - zase, palec se musí točit jako v případě protáčení motoru startérem. V každém případě, pokud budeš točit motorem naprázdno při zapnutém zapalování, MUSÍŠ ZAJISTIT MOŽNOST PŘESKOKU JISKRY Z CÍVKY DO KOSTRY - to znamená vn kabel od cívky upevnit tak, aby mezi jeho koncem a kostrou byla mezera cca 1mm, kudy může přeskakovat výboj. Pokud se to nezajistí, může dojít k poškození izolace cívky nebo i k průrazu výkonového spínacího tranzistoru v elektronickém zapalování.

To me nenapadlo díky. Možná to bude ono. Je fakt že sem to měl celé rozdělané včetně rozdělovače, karburátoru atd

  • 1 rok později...

Dobrý den,

mám takový problém při výměně oleje jsem si všiml že olej /15W/40/ je hodně řídký - a strašně smrděl po benzínu. Po další výměně auto fungovala asi 3týdny než se rožla po krátké jízdě kontrolka mazaní, a už při jízdě nezhasla. Tak se to opakovalo každé ráno - první km dobré potom opět začala svítit. S autem jezdím na krátké vzdálenosti max 5km po městě. Tak jsem se podíval na olej a opět byl plný benzínu. Auto po odstavení v garáži smrdí hodně po benzínu. Mužete prosím poradit co je špatně a co je potřeba vyměnit. Díky

Zkus není-li prdlá membrána palivového čerpadla.

Tak AC pumpa vyměněna, plus rovnou hadice na benzín a vše je OK, díky.

Není zač :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.