Leden 27, 200916 r a tady na tom videu je dobře vidět, jak se chová auto s ASR a bez ASR... v případě té nové Okty je ASR součástí ESP... proto musí vypnout ESP... ale to asi víte!
Leden 27, 200916 r no já myslim, že akorát brzdovýho asistenta a ABS,ASR. nic jinýho se mýho MR netýká
Leden 27, 200916 r OI - 4x4 všechny jsou s ABS, MSR, MBA, EDS doplatek ESP OII 4x4 všechny mají ABS, MSR, MBA, EDS, ASR, ESP, doplatek je za HHC - rozjezd do kopce OI - pokud je ABS, MBA tak od MR99 i MSR, od MR02 ASR jako základ od Elegance. Doplatek ASR, ESP, EDS (ESP nelze pro modely 50 a 55kW) OII - ABS, MSR, MBA, ASR doplatek ESP (nevím jak facelift), HHC OII - facelift plné ABS, doplatek jen HHC Upraveno Leden 27, 200916 r od rolbař
Leden 27, 200916 r hele asi ne...je to MR 01... ESP na přístrojovce fakt nemam Hezký rolbař díky Upraveno Leden 27, 200916 r od Béda Čech
Leden 27, 200916 r tak keď je tu aj téma ESP, dá sa tento systém nejako domontovať, alebo je to iba záležitosť fabriky?
Leden 27, 200916 r hele asi ne...je to MR 01... ESP na přístrojovce fakt nemamHezký rolbař díky nemáš ho tam jako doplatkovou výbavu, takže ho nemáš, jinak symbol na budíkách máš, je stejný jako pro ASR Upraveno Leden 27, 200916 r od rolbař
Leden 27, 200916 r tak keď je tu aj téma ESP, dá sa tento systém nejako domontovať, alebo je to iba záležitosť fabriky? dá se domontovat, technicky není žádný problém
Leden 27, 200916 r jinak symbol na budíkách máš, je stejný jako pro ASR no já jsem psal Béďovi, že tam má tlačítko na vypnutí ESP... ale asi jsem se blbě vyjádřil...
Leden 27, 200916 r OI 4x4 nemá v základu ESP. ASR si teď nejsem jistý, ale nemá a tím pádem ani vypínač. Budíky mají symbol, jelikož se používají do všech stejné Upraveno Leden 27, 200916 r od rolbař
Leden 27, 200916 r finančně ti neřeknu, neznám ceny jednotek, ale pokud to budeme brát podle OI, tak cca 4-5t materiál ( s ohledem na to, že u OI je potřeba ještě plno dalších věcí) časově si netroufnu odhadnou práci, je tam jebačka s přepinováním včetně výměny všech cca 20 pinů na svorkovnici ABS včetně samotné svorkovnice, jelikož je ABS za motorem, tak to je horší na přístup, tím pádem i časově delší cca 4-5h Upraveno Leden 27, 200916 r od rolbař
Leden 27, 200916 r tak to vyzkoušej ... ale já si myslím, že EDS fakt měla u O II. jenom RS a 4x4... ale možná má Rolbař lepší info!
Leden 27, 200916 r jako že bych vzal dva spolujezdce, našli jsme sníh a nechal jsem je pozorovat jestli hrabou obě kola? myslim, že tu uzávěrku nemam
Leden 27, 200916 r nemáš... a já už vím proč... ... protože nemáš ESP!!! ... elektornická uzávěrka diferenciálu EDS je součástí ESP!!!
Leden 27, 200916 r OI 4x4 nemá v základu ESP. ASR si teď nejsem jistý, ale nemá a tím pádem ani vypínač. Budíky mají symbol, jelikož se používají do všech stejné myslím že nemám ani ASR
Leden 27, 200916 r ad quattro: generace IV: kde: od roku 1996 v Audi A4/S4, Audi A6/S6, Audi A8/S8. Také v VW Passat B5 4motion. Manuální uzávěrka byla nahrazena elektronickou uzávěrkou (EDS). EDS pracuje do rychlosti 40 km/h (25 mph), na výkonějších modelech S4/S6/S8 - až do 80 km/h. Jako doplňek k EDS, Audi A8/S8 omezuje otáčky motoru pokud dojde k přílišnému protáčení kol. co: Stálý pohon všech kol. Středový Torsen diferenciál, 50/50 rozdělení, automatické uzavírání až do 80% točivého momentu na jakoukoli nápravu. Některé současné vozidla mají rozdělení 40/60 předek/zadek Otevřený zadní diferenciál, Elektronická uzávěrka (EDS). Otevřený přední diferenciál, Elektronická uzávěrka (EDS). jak: Skvělý pohon všech kol na silnici. V podmínkách "on-road" musí ztratit všechna čtyři kola trakti aby se auto nehnulo. Torsen efekt s jedním kolem ve vzduchu nenastane, protože zasáhne EDS a Torsen transferuje točivý moment na zadní nápravu. V podmínkých "off-road" (kola ve vzduchu nebo překážky) auto se nehne pokud jedno přední a jedno zadní kolo ztratí trakci. Důsledek tohoto chování je, že EDS není náhrada za manuální uzávěrku diferenciálu a není tedy schopna přenést dostatek točivého momentu na další kolo. +: Stálý pohon všech kol v jakých-koli podmínkách, žádné zásahy řidiče nejsou potřeba. -: žádné důležité nedostatky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.