bArt_Teschen Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Hi all, pročetl jsem příspěvky, nenarazil jsem na podobný problém, když jedu a vyřadím, nebo když stojím na místě a přidám plyn a oustím, tak otáčky spadnou pod volnoběh a potom se vrátí a drží to OK. Stalo se mi i že asi 5-10 sekund kolísaly nahoru a dolu. Při jízdě spotřeba OK, výkon OK. Napadá vás čím by to mohlo být ? Myslel jsem na tu váhu vzduchu, ale to by zase ztrácelo tah při jízdě nebo ne ? Na VAGu nehlásí žádnou závadu ... díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Při řazení mi vždy vyskočí otáčky motoru cca o 100ot. nahoru a až potom mi začnou klesat. Pokud je motor studený, tak je vše v pořádku (tzn. že pokud při řazení sundám nohu s plynu, tak otáčky začnou okamžitě plynule klesat). Už jsem tady na foru něco o tom četl, ale už to nemůžu najít. Je to docela nepříjemný a taky to znamená i větší spotřebu. Prosím o radu, co by to mohlo způsobovat. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambrosius Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Měl jsem blbou váhu vzduchu u 1.8 ale to nejelo vubec. Motor šel jen na volnoběh a stávalo se to hrozně nepravidelně. Za jízdy třeba uprostřed křižovatky nebo i při nastartování a rozjezdu. Vždy se to naštěstí za chvíli vzpamatovalo auto zase rvalo asfalt a pak zase znova dokud jsem nekoupil jinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 13. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 Měl jsem blbou váhu vzduchu u 1.8 ale to nejelo vubec. Motor šel jen na volnoběh a stávalo se to hrozně nepravidelně. Za jízdy třeba uprostřed křižovatky nebo i při nastartování a rozjezdu. Vždy se to naštěstí za chvíli vzpamatovalo auto zase rvalo asfalt a pak zase znova dokud jsem nekoupil jinou. no jo, ale to se mi nejak neslucuje s tim ze VAG hlasi bez zavad ... myslis ze to muze byt v p*deli i kdyz VAG hlasi OK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lajtgi Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 U 1.8T se vetsinou jedna o problem se zanesenou skrtici klapkou. Zkus ji vycistit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Když mi moje Octa delala tohle, tak jsem mel prasklou napinaci kladku a kdyz jsem tam mel neutral, tak mi i zhasinal motor. Podivej se na klinak, jestli neni volny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambrosius Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Když je vaha v prdeli tak by se to mělo na VAGu poznat, mě to taky našli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prochy_m Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 váha se dá proměřit zda je KO.. jinak nebylo rozdělaný sání? zkus najít netěsnost(u mě to bylo tím.. mezi sáním a blokem vypálený těsnění..)nechodím sem pořád tak když budeš chtět poradit tak ICQ178636640 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LudvaM Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Myslím, že máme podobný problém. Mám taky 1.8T (AGU) a taky má nepravidelný volnoběh. Pokud je pod plynem, jede bez jakéhokoli zacukání a nepravidelností. Když ale vyřadím a jedu na neutrál, volnoběžné otáčky kolísají. Volnoběh se "chytí", až když zpomalím pod cca 10 km/h. Nebo, naopak, stojím z kopce a nechám to rozjet (bez dotyku plynu). Do těch cca 10 km/h je ten volnoběh stabilní, jak se ale ručička tachometru dotkne rysky na 10 km/h, volnoběžné otáčky spadnou a pak kolísají. Zatím to ale nikdy nezhaslo. Napíchnutí na diagnostiku nezjistilo nic. Trochu mě taky mate ta závislost na rychlosti. Zatím mám v podezření škrtící klapku, ale bez důkazu. Zkusím s tím oslovit pány z klubového servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 15. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Myslím, že máme podobný problém. Mám taky 1.8T (AGU) a taky má nepravidelný volnoběh.Pokud je pod plynem, jede bez jakéhokoli zacukání a nepravidelností. Když ale vyřadím a jedu na neutrál, volnoběžné otáčky kolísají. Volnoběh se "chytí", až když zpomalím pod cca 10 km/h. Nebo, naopak, stojím z kopce a nechám to rozjet (bez dotyku plynu). Do těch cca 10 km/h je ten volnoběh stabilní, jak se ale ručička tachometru dotkne rysky na 10 km/h, volnoběžné otáčky spadnou a pak kolísají. Zatím to ale nikdy nezhaslo. Napíchnutí na diagnostiku nezjistilo nic. Trochu mě taky mate ta závislost na rychlosti. Zatím mám v podezření škrtící klapku, ale bez důkazu. Zkusím s tím oslovit pány z klubového servisu. OK, pokud neco zjistis dej vedet, mrknu jeste jestli neni nejaky netesnost na tom sani jak tady nekdo psal ... skrtici klapka, no taky by mohlo byt, podivam se na to .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cougar Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Při řazení mi vždy vyskočí otáčky motoru cca o 100ot. nahoru a až potom mi začnou klesat. Pokud je motor studený, tak je vše v pořádku (tzn. že pokud při řazení sundám nohu s plynu, tak otáčky začnou okamžitě plynule klesat). Už jsem tady na foru něco o tom četl, ale už to nemůžu najít. Je to docela nepříjemný a taky to znamená i větší spotřebu. Prosím o radu, co by to mohlo způsobovat. Dík. kdyz jsem auto se stejnym motorem kupoval, tak me na to upozornili, ze to vyjizdi do otacek... pripadam si jak trapak, kdyz parkuju, pustim plany a vytaci se to =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 17. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Při řazení mi vždy vyskočí otáčky motoru cca o 100ot. nahoru a až potom mi začnou klesat. Pokud je motor studený, tak je vše v pořádku (tzn. že pokud při řazení sundám nohu s plynu, tak otáčky začnou okamžitě plynule klesat). Už jsem tady na foru něco o tom četl, ale už to nemůžu najít. Je to docela nepříjemný a taky to znamená i větší spotřebu. Prosím o radu, co by to mohlo způsobovat. Dík. kdyz jsem auto se stejnym motorem kupoval, tak me na to upozornili, ze to vyjizdi do otacek... pripadam si jak trapak, kdyz parkuju, pustim plany a vytaci se to =) tohle mi dela po vycisteni skrtici klapky, dneska s tim jedu na VAG na SW reset, udajne to pomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Pak dej vědět, jestli to pomohlo. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 16. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2006 pomohl reset ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Hmm, mám taky temto motor a nic takovýho mi nedělá... Klapku jsem čistil z toho důvodu, že mi zase na volnoběh otáčky kolísali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Nechal jsem vyčistit a znovu nastavit škrtící klapku, ale tady problém nebyl. Nikdo neví co by to mohlo dělat. Všechno ostatní je v pořádku /zrychlení, otáčky volnoběhu, spotřeba.../ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Měl jsem podobný problém. Mám motor 1.6/74 kW. Už delší dobu jsem pozoroval stejný problém-otáčky po vyřazení vyběhly, pomalu padaly, někdy zůstaly viset na 1800. Když spadly na hodnotu volnoběhu, volnoběh byl klidný, bez kolísání, bez pocukávání. To vše dělalo, když byl motor ohřátý-při studeném motoru bylo vše v pořádku. Diagnostika nic neříkala, klapka čištěna, provedeno základní nastavení.Dokonce mi několikrát tvrdili,že je to "vlastnost" tohoto motoru-prý kvůli emisím.Nějak jsem se s tím tedy naučil žít. Ale ejhle-časem, velice pozvolna, mi začal motor pocukávat v záběru a při přechodu do otáček. Opět procedura diagnostiky, opět nic neukázala.Vyměněny svíčky, kontrola kabelů, vlnovce sání, vše OK. Když už to cukání zintenzivnilo a nedalo se s tím pořádně předjíždět a nevěděl jsem, kudy kam, napadlo mě jedno-odpojit váhu vzduchu.No a bylo po cukání motoru. Nechal jsem tedy váhu vyměnit, i když se v servisu tvářili nedůvěřivě s tím, že to není možné. Ale možné to bylo-auto jede po výměně jako nové a hlavně-světe div se-jako mávnutím kouzelného proutku zmizel i problém s otáčkami motoru. Teď pustím plynový pedál a otáčky spadnou okamžitě a nikam nevyskočí ani nikde nezůstanou viset. Po výměně váhy nebylo ani provedeno základní nastavení a funguje to i bez toho. Netvrdím, že je to tvůj případ, ale je to jen moje zkušenost-opravou jednoho problému zmizel i dlouho "záhadný" a nevyřešitelný problém s otáčkami.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Jako laika, mě taky napadlo, že by to mohl být problém s váhou vzduchu. Každej"odborník" mě ale ujišťoval, že je to blbost, protože váha vzduchu buď jde a nebo nejde. Nicméně jsem ji dnes vyndal a vyčistil. Jeden z těch drátků byl totálně napečenej. Pomocí lihu to šlo pěkně dolů. Vzhledem k tomu, že jsem si u toho dal jednu chlazenou dvanáctku, tak to vyzkouším až zítra a dám vědět. Doufám že to byl problém s tím napečeným drátkem, protože jinak už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Tak je po problému. Po vyčištění váhy vzduchu mi otáčky padaj tak jak mají. Zřejmě to jedno čidlo, který bylo zasviněný, dávalo řídící jednotce zkreslený údaje a tam byl asi ten problém. Nemám to ověřený, protože jsem najel málo km, ale na úseku, kterej jezdím obden, mi to vzalo i míň benzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 No vida-je fajn, že se moje zkušenost potvrdila. Ještě poznámku k váze vzduchu-bylo mi řečeno, že zatímco u dieselu se dá váha "změřit" - existují předepsané hodnoty, které má v určitém režimu otáček motoru dávat, u benzínu nic takového neexistuje a tedy není ani možnost diagnosticky zjistit, zda je váha dobrá. Nezbývá tedy než systém "cimrmanovských slepých uliček" a zkusit měnit.... Jo a ještě na závěr-i já jsem zpozoroval, že mi to po výměně váhy o malinko míň žere... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 20. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 No vida-je fajn, že se moje zkušenost potvrdila. Ještě poznámku k váze vzduchu-bylo mi řečeno, že zatímco u dieselu se dá váha "změřit" - existují předepsané hodnoty, které má v určitém režimu otáček motoru dávat, u benzínu nic takového neexistuje a tedy není ani možnost diagnosticky zjistit, zda je váha dobrá. Nezbývá tedy než systém "cimrmanovských slepých uliček" a zkusit měnit.... Jo a ještě na závěr-i já jsem zpozoroval, že mi to po výměně váhy o malinko míň žere... Kdyby někdo sháněl váhu na 1,8 20V Turbo tak mám novou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 17. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 Takže chlapi, mohlo by se vám hodit, protože kolem kolísání otáček u našich 20V ať už s turbem nebo bez je tady toho spoustu, ale tohle tady ještě nikdo nenapsal ... No, čistil jsem škrtící klapku, koupil novou váhu vzduchu, pořád otáčky kolísaly směrem nahoru během jízdy, když jsem vyřadil, po zastavení na křižovatce když bylo auto v klidu pěkně klesaly jak měly. Neřešil jsem to až do doby kdy mi auto přestalo startovat na 1 start, až na druhý se chytalo. Známému servisákovi ve Škodovce (zdravím tě Robe) jsme to řekl a on hned věděl o co go, údajně známý problém. A sice regulátor tlaku a podtlaku, taková černá plastová věc kruhového tvaru s náustkem na hadice. Vyměnil a auto nejen že během jízdy drží konstantní otáčky, ale i startuje hned jak má. Cena dílu 970Kč přímo od Škoda auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Díky moc, ček nikdy neví kdy se to bude hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
20Bad Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 místo tohodle ventilu se da dat i rucni regulator plniciho tlaku turba (treba Bidrin), origo tenhle ventil ve Wagu se hlasi jako zavada na ventilu N75, ja mam stejnej problem a jdu dotoho rucního tak pak dam vedet jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
borivojk Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 Nechci vypadat jako hlupák, ale kde konkrétně v motoru najdu ten regulátor podtlaku. Hadic jsou tam mraky. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.